Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב חדש ובאחריות ל-X שנים - אתם הולכים למוסך מורשה מטעם היבואן, או שמסתפקים במוסך מורשה משרד התחבורה ?


Benor
שימו לב! השרשור הזה בן 1255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הרכב חדש ובאחריות ל-X שנים - אתם הולכים למוסך מורשה מטעם היבואן, או שמסתפקים במוסך מורשה משרד התחבורה ?   

90 הצבעות

  1. 1. כאשר הרכב חדש ובאחריות לאיזה מוסך אתם הולכים?

    • מוסך מורשה יבואן בלבד עד תום תקופת האחריות.
      79
    • מוסך מורשה משרד התחבורה.
      9
    • לוקח את הסיכון ומטפל לבד/חבר מוסכניק
      2


פוסטים מומלצים

אני ולו רק בגלל החשש הכי קטן שהאחריות לא תכובד, הולך למוסך מורשה יבואן.

מעבר לזה חשוב לי שיהיו חלקים מקוריים או תחליפים איכותיים. 

יש כאן מישהו שנוהג אחרת? 

עריכה אחרונה על ידי Benor
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 9 דקות, Benor כתב:

אני ולו בגלל החשש הכי קטן שהאחריות לא תכובד, הולך למוסך מורשה יבואן.

יש כאן מישהו שנוהג אחרת? 

 

כנ"ל. אני עושה את זה אך ורק מהחשש של אי כיבוד אחריות, אבל בסיום האחריות אני עובר למוסך מורשה של משרד התחבורה. שום מוסך מורשה שהייתי בו עד היום לא נתן לי רושם של "שווה לי לשלם עוד 30% בשביל לטפל ברכב כאן". 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המורכבות של המנועים היום והמעבר להיברידי יוצרים בעיה לא לטפל במוסך מורשה. במנועים הפשוטים לא הייתה בעיה,  היום בעידן המחשבים זו בעיה.

 

לא מזמן רציתי לחסוך על טיפול לרכב היברידי, הלכתי למוסך שלי ואמרתי לו על בעיה חשמלית מסוימת, הוא אמר שהוא לא מבין כי זה רכב היברידי. העדפתי ללכת למוסך מורשה, לשלם מעט יותר, ולקבל בדיקה על כל מכלולי הרכב כולל מערכות חשמל, מה שבמוסך רגיל לא עושים.

 

בלי להזכיר אחריות במקרה הצורך, במיוחד ברכבים היברידיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסך מורשה יבואן בלבד, גם אחרי תקופת האחריות. מכל הסיבות שהוזכרו מעליי, ולי, השקט הנפשי שווה את זה, למרות שפעם בשנה משלמים על זה בריבית.

לפני כשנה וחצי מכרתי רכב שטופל תשע שנים במוסך מורשה, התקופה הכי ארוכה שהחזקתי רכב.

  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ככה הטיפולים שתעבור במהלך ה-3 שנים של האחריות הם פשוטים ויחסית זולים.
הכסף שתחסוך אם בכלל לא שווה את זה.
יתפרו אותך במצתים פעם אחת. יתפרו אותך בבלמים פעמיים, ותשלם "אלמנט טיפול" בכל טיפול. אחרי שמחשבים כמה כסף זה מגיעים לכמה?
אם אתה ממש מתעקש לא "לצאת פראייר" מספיק שתחליף בלמים במוסך אחר, ותוריד את ההפרש למינימום ואף אחד לא יוכל לטעון שום דבר.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, yogev20 כתב:

חשבתי שרק אני מחזיק בשיא של כמעט 8 שנים עם אותו רכב. יפה.

זו לא חוכמה, החוכמה היא לטפל בכל השנים האלה במוסך מורשה יבואן 😕.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה סוג של הימור. לא לכל אחד זה יכול להצליח.

 

 אח שלי עם קקטוס טיפל את כל הטיפולים שעלו לו כסף (הראשון היה עם שובר מתנה) במוסך מתמחה (גבע) עם חלקים מקוריים שנקנו שלא בארץ.

החיסכון הוא משמעותי בכסף. אפילו שנתקל במיכל סולר תקול זה לא מגיע ומצדיק את הפרש העלויות (כולל בלמים) לעומת מוסך מורשה יבואן.

 

להגיד שאני ממליץ לכל אחד לעשות את זה, לא.

זה מצריך שיקול דעת של כל מקרה לגופו. במקרה שלנו, הרכב בבסיסו אמין מאוד ועל הוחלט שלא להכנס למורשי יבואן. 

במנוע בנזין, לא בטוח שהיינו נוהגים כך.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מטפל במורשה של לובינסקי, למרות שמבחינת יושרה ושקיפות הייתי מעדיף לטפל בגבע.
כבר הייתי צריך את האחריות כמה פעמים, ואני רוצה לחסוך לעצמי את ההתעסקות ב"להוכיח שאני צודק" כדי שהאחריות תכובד. אפילו אם כמעט בוודאות האחריות תכובד גם במקרה של מוות של מנוע למשל - בין אם אחרי ויכוח, פניה לשירות הלקוחות או פניה לעו"ד (רחמנא ליצלן) פשוט לא שווה לי לבזבז את הזמן על זה.

כשהרכב מחוץ לאחריות, אני לא רואה סיבה ללכת למוסך דווקא כי הוא "מורשה יבואן" וגם לא רואה סיבה שלא לטפל לבד.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר הרבה שנים על טייס אוטומטי במורשה יבואן.

 

לפני כמה חודשים אחד הבנים שלי בדק את הפרש המחירים לטיפול 150,000ק"מ\7 שנים בין אותו מוסך לבין מורשה משרד התחבורה שלא מהרשת. ההפרש היה קטן, אפילו מחיר מצתי האירידיום לא היה בשמיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, pasat04 כתב:

זו לא חוכמה, החוכמה היא לטפל בכל השנים האלה במוסך מורשה יבואן 😕.

 

ממש לא, מטפל בכמה מוסכים שאני מכיר פעם בשנה (רכב ישן)  וממשיך לנסוע מטיפול לטיפול.

עד מתי, עד שהמשפחה תרצה להחליף, אבל עכשיו זו תקופה לא טובה לשדרוג. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא אם טיפול עקבי במוסך מורשה מוסיף ל-resale value של הרכב. אם כן ההפרשים בעלות הטיפולים שווים את התוספת כי חלק מהכסף יחזור במעמד המכירה. אם לא אז זו עוד סיבה לא לטפל במורשה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...