Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש.

 

מתי הזמנת? A118C לפני שבעויים-שלושה

מאיפה? GEARBEST

 

תוכל לומר איזה מדבקה קיבלת?

 

מדבקה 3M מלבנית אדומה

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מבאס..

 

עד שקיבלתי את a119, חיברתי לחשמל לבדוק תקינות, מוציא את הכבל usb, וחתיכה התפרקה ונתקעה בחיבור!

התיישבה טוב גם, לקח כמה מאמצים לשחרר את החלק.. בסוף יצא, אבל כשחיברתי כבל אחר היא לא עבדה יותר.

מאוחר יותר התעסקתי איתה שוב וכנראה אחד הפינים התעקם שם בפנים. ניסיתי ליישר עם סיכה והיא חזרה לעבוד, אבל עכשיו אני בתחושה שזה חיסור רופף ומי יודע מתי הפין הזה שוב יעשה בעיות :/

 

מה כדאי לעשות? לעזוב את זה ככה הוא לשלוח חזרה בתקווה שיחליפו? כי עכשיו היא עובדת והם לא יבינו מה אני רוצה מהם..

 

9891dfaf541e6f28c071122019677946.jpg

 

נ. ב.

הנחתי שהחיבור חשמל מגיע כמו ב 118, כבל ארוך וחיבור מצת מובנה, מה שגרם לי להזמין מטען מפוצל usb בנפרד, אבל כנראה שב 119 השכילו ועשו הפרדה. בקופסא יש מטען 2 יציאות 3.1 אמפר.

 

37a49a1306a655caf4245077f60da2bc.jpg

פורסם

הכבל שנקרע הוא הכבל הארוך או כבל העברת נתונים קצר?

 

תצור איתם קשר, כולל תמונות ותתאר את הבעיה.

אם יש אפשרות לוידאו, אז עדיף.

 

מתי קיבלת את החבילה?

אם לא עברו 3 ימים וקנית מגירבסט אז אתה יכול לדווח על זה כDOA.

פורסם

הכבל הארוך.

כרגע היא עובדת כאילו כלום לא קרה, גם אם יבינו, מה יוכלו לעשות? "המוצר תקין, מה אתה רוצה מאיתנו?"

 

בכל אופן, קיבלתי אותה היום ודיווחתי כ doa. מה הם עושים במצב כזה?

פורסם (נערך)

הם מאפשרים לך להחזיר את המוצר ובתמורה יזכו אותך במחירו המלא.

 

הכי חשוב זה לדווח ואחרי זה לחשוב מה אתה מתכוון לעשות.

 

אם המצלמה עובדת כמו שצריך ולא עושה בעיות.

והבעייה היחידה היא הכבל, אני אישית הייתי חושב פעמיים, אם לשלוח את זה בחזרה או לא.

 

תדבר איתם, תשאל מה האפשרויות שלך במצב הזה.

 

יצא לי לקבל מהם החזר מלא על מוצר שהפסיק לעבוד אחרי יומיים, מבלי לשלוח אותו בחזרה. אבל המקרה שלך יותר מסובך.

 

 

עריכה, ברשותך תסביר איזה חלק רופף כרגע.

החלק שבתוך המצלמה או הכבל שהגיע איתה.

כוונת השאלה היא, אם תחבר כבל חדש, החיבור לא יהיה רופף והמצלמה תעבוד כשורה?

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

לא אמורים לשלם מיסים, מחיר המצלמה עם קופון הוא 73$ בערך, המשלוח חינם.

אמליץ על sweden registerd post.

יש קופון בערוץ יוטיוב שלי

''בהצג עוד'' מתחת לסרטון.

תשלום המיסים הוא מעל 75$ וגם אז, רוב הסיכויים שלא תשלם.

 

בדרך כלל מי שמשלם מיסים, הוא מי שמזמין עם משלוח אקספרס.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אני משום מה לא מצליח לראות את הקישורים לקופונים בערוץ וידיאו שלך.

תוכל לשים אותם פה?

בקישור לקנייה הרגילה הוא מראה לי את הדגם עם הgps ב90 דולר ואת הדגם בלי ב80 דולר..

פורסם

אין קישורים לקופונים, יש קופון שאותו מעתיקים ומדביקים בסל הקניות.

 

הקופון נמצא מתחת לכל קישור למצלמה.

 

ברשותך אשלח אותם בהודעה פרטית, הקופון בערוץ יוטיוב שלי בכדי לעניין גולשים להכנס לשם.

 

ד''א, תודה שנרשמת לערוץ!

פורסם

שלום לכולם, אני מחפש מצלמה לרכב (כמה מפתיע) קטנה וטובה.

בדפדוף אחורה ראיתי שחלקכם מדברים על מצלמות מובנות GPS אך אין לי צורך בכל התוספות האלה, רק מצלמה.

מה דעתכם על נימבאס? מבחינת הגודל והסרטונים שראיתי ביוטיוב היא לא רעה.

איזה עוד מצלמות תוכלו להמליץ בסביבות 200 שקל?

פורסם

המוביוס (הדגם הראשון ולא M2) טובה אבל חבל שתשלם 70 דולר רק בגלל שהיא קטנה ובעלת יכולת "קיסטום", יש לך אחלה מצלמות במחירים הללו וגם נמוך יותר.

המוביוס החדשה (M2) טובה יותר אבל יקרה יותר כמובן.

A118-C למשל עולה איזה 50 דולר, אולי פחות, תכף אלכס יענה גם ותראה.

A119-C בעלת אותן יכולות בערך כמו למוביוס החדשה ושתיהן סביב אותו מחיר אם אני לא טועה (90 דולר +-).

גם אני לא רואה צורך ל-GPS במצלמת רכב.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...