Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשת עזרה בשדרוג תאורה פנימית בפורד פיאסטה


bobi
 שיתוף
עוקבים 13

פוסטים מומלצים

בנסיעות ארוכות אני תמיד נוהג לשים קרוז קונטרול ולתת לרגל לנוח וגם ככה אני לא דואג שבלי לשים לב אני אעבור את המהירות המותרת ביותר מה 10 קמ"ש המותרים. זה היה מאוד חסר לי ברכב הזה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

התקנתי את הכפתורים של הבקרת שיוט שהזמנתי מעלי אקספרס. הסתבכתי עם הפירוק של כרית האוויר, יש איזה 2 פלאחים ממש לא נגישים מאחורי ההגה שצריך להזיז ואחרי שניסיתי לבד במשך שעתיים התייאשתי (יש עוד אפשרות לעש

יש קישור בדף ששלחתי ללחצנים מעלי אקספרס, זה עולה כ100$, לדעתי מחיר סביר בשביל מה שזה מוסיף. יש גם קישור למתאם OBD2 שעולה מאיביי כ 30$. אבל מישהו אמר לי שהוא הצליח גם עם המתאם בלוטוט הכי פושט

זה נכבה בהתנעה.

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שעתיים, arik100 כתב:

סחתיין אבל זה באמת שווה את כל ההתעסקות?

בעיני הפאנל שליטה הזה לגמרי לא כזה הכרחי אבל כנראה שזה עניין של טעם

 

העניין הוא לא טעם העניין הוא שזה חובה בשביל הקרוז קונטרול... באופן אישי אני גמעתי עם הקרוז קונטרול מעל עשרות אלפי קמ והיום אני לא יכול לראות את עצמי בלעדיו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי רק את הכפתורים ועשיתי חור בפלסטיק מסביב להגה בעצמי

אני יודה שזה לא החור הכי וואו אבל זה שווה את ההפרש הגדול בכסף.

 

הקטע המוזר הוא בפיאסטה הדילוגים של עוד ופחות מהירות הם של קמש אחד? מוזר שלא 5.

ושאני לוחץ 5 פעמים במכה האוטו חושב שאני רוצה להשתגר ומוריד הילוך אז צריך לעשות את זה לאט או להגיע למהירות בכוחות עצמי ורק אז לשים.

 

מקווה שיצא לי להשתמש בכביש 4

עריכה אחרונה על ידי Shab00
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי אם הכפתורים מכויילים לארהב או אירופה

 בארהב מדובר במיילים (נגיד ככה זה במתגים שלי במגנטיס) ואז כל לחיצה זה 1.6 קמ, כך שכל 2 לחיצות מעלות לי ב3 קמש. אגב, ככה זה כל רכב שהשתמשתי בבקרת השיוט שלו (ואגיות, מזדות, טויוטות...)

גם לי בידני יש בקרת שיוט ואני לא רואה את עצמי בלעדיה, אין קשר בכלל להילוכים, הרי בקרת שיוט היא בשיוט, במהירות קבועה, בה אין העברת הילוכים גם ככה. המקום הכי פחות פרקטי יכול להיות נסיעה ב70-80 בכביש תלול, שם צריך לעיתים להוריד לרביעי או אפילו שלישי כדי לשמור על קצב ברכב עם מנוע אטמוספרי כמו הפיאסטה.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 22.1.2021 בשעה 15:42, tepic כתב:

העניין הוא לא טעם העניין הוא שזה חובה בשביל הקרוז קונטרול... באופן אישי אני גמעתי עם הקרוז קונטרול מעל עשרות אלפי קמ והיום אני לא יכול לראות את עצמי בלעדיו.

cruise control זה לא המערכת שמשייטת אוטומטית?

יש את זה בפיאסטה???

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זאת מערכת ששומרת על המהירות. לא משהו מתוחכם, לא להתבלבל עם בקרת שיוט אדפטיבית שיודעת לעקוב אחרי הרכב מקדימה ולהתאים אליו את מהירות הנסיעה.

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...