Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשת עזרה בשדרוג תאורה פנימית בפורד פיאסטה


bobi
שימו לב! השרשור הזה בן 959 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בנסיעות ארוכות אני תמיד נוהג לשים קרוז קונטרול ולתת לרגל לנוח וגם ככה אני לא דואג שבלי לשים לב אני אעבור את המהירות המותרת ביותר מה 10 קמ"ש המותרים. זה היה מאוד חסר לי ברכב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, arik100 כתב:

סחתיין אבל זה באמת שווה את כל ההתעסקות?

בעיני הפאנל שליטה הזה לגמרי לא כזה הכרחי אבל כנראה שזה עניין של טעם

 

העניין הוא לא טעם העניין הוא שזה חובה בשביל הקרוז קונטרול... באופן אישי אני גמעתי עם הקרוז קונטרול מעל עשרות אלפי קמ והיום אני לא יכול לראות את עצמי בלעדיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי רק את הכפתורים ועשיתי חור בפלסטיק מסביב להגה בעצמי

אני יודה שזה לא החור הכי וואו אבל זה שווה את ההפרש הגדול בכסף.

 

הקטע המוזר הוא בפיאסטה הדילוגים של עוד ופחות מהירות הם של קמש אחד? מוזר שלא 5.

ושאני לוחץ 5 פעמים במכה האוטו חושב שאני רוצה להשתגר ומוריד הילוך אז צריך לעשות את זה לאט או להגיע למהירות בכוחות עצמי ורק אז לשים.

 

מקווה שיצא לי להשתמש בכביש 4

עריכה אחרונה על ידי Shab00
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי אם הכפתורים מכויילים לארהב או אירופה

 בארהב מדובר במיילים (נגיד ככה זה במתגים שלי במגנטיס) ואז כל לחיצה זה 1.6 קמ, כך שכל 2 לחיצות מעלות לי ב3 קמש. אגב, ככה זה כל רכב שהשתמשתי בבקרת השיוט שלו (ואגיות, מזדות, טויוטות...)

גם לי בידני יש בקרת שיוט ואני לא רואה את עצמי בלעדיה, אין קשר בכלל להילוכים, הרי בקרת שיוט היא בשיוט, במהירות קבועה, בה אין העברת הילוכים גם ככה. המקום הכי פחות פרקטי יכול להיות נסיעה ב70-80 בכביש תלול, שם צריך לעיתים להוריד לרביעי או אפילו שלישי כדי לשמור על קצב ברכב עם מנוע אטמוספרי כמו הפיאסטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.1.2021 בשעה 15:42, tepic כתב:

העניין הוא לא טעם העניין הוא שזה חובה בשביל הקרוז קונטרול... באופן אישי אני גמעתי עם הקרוז קונטרול מעל עשרות אלפי קמ והיום אני לא יכול לראות את עצמי בלעדיו.

cruise control זה לא המערכת שמשייטת אוטומטית?

יש את זה בפיאסטה???

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת מערכת ששומרת על המהירות. לא משהו מתוחכם, לא להתבלבל עם בקרת שיוט אדפטיבית שיודעת לעקוב אחרי הרכב מקדימה ולהתאים אליו את מהירות הנסיעה.

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

התקנתי ידית עם לחצן לשליטה על מחשב הדרך שפתחתי ברכב עם תוכנת forscan.

 

לקח בערך 3 דקות.

הנה סרטון עם הסבר איך לעשות את זה. סופר פשוט, לא צריך לפתוח אפילו בורג אחד.

 

IMG_20210903_135124.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 959 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...