Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

עד היום היה ברשותי רק רכבים כהים והיה מאוד קל להגיע למראה מראתי על ידי שימוש בשמפו CG Black Light ויישום אוטם צבע Jet seal

 

לאחרונה התחדשתי ברכב (מאזדה 2 לבן פנינה מהחברה) ואני לא מצליח להגיע למראה כמו ברכב כהה

 

האם החומרים איתם אני משתמש משתנים בשל הצבע הבהיר של הרכב? או שמא ברכב לבן המקרה המראתי פחות חזק בשל הצבעים הבהירים?

פורסם

ללבן פנינה יש פחות ברק "מהמם" וצריך להתרגל לזה. צבע שחור למרות שאני לעולם לא אגע בו 

מהרבה סיבות, שהוא מטופל כראוי ללא סווירלים אפילו לא מזעריים,  ומצופה בצורה איכותית

נראה כמו שלא נראה שום צבע -מראה מבריק ובוהק שאפשר להתאפר עליו ללא בעיה.

 

צבע לבן גם מהמם לטעמי, אחרי טיפול, אבל לא יהיה כמו שחור. 

 

זה בגדול, יותר לעומק.

 כדי לאפשר השווה מדויקת חייבים להעביר את שני הרכבים תהליך זהה של טיפול דיטיילינג שיכלול פוליש דו שלבי וציפוי מחברה איכותית.

כי יכול להיות שהרכב השחור עבר איזה טיפול שגילח לו את הלכה לכן מראה הברק טוב יותר, ודווקא הרכב החדש (לבן פנינה)

הגיע ברמת מזמים גבוה מעל הלכה( רכבים חדשים מהחברה מגיעים מלאים במזהמים וסווירלס)

מה שמונע ממנו להראות העל ברק גבוה. חוברה לעשות תהליך יסודי של דיטיילניג.

 

אין קשר לסוג התכשירים. (כלומר, לא הם הסיבה)

פורסם

האמת שבאמת שמתי לב שיש לו המון סוורילס.

למען האמת אין לי כוח להתעסק לבזבז יותר מדי זמן על דיטיילינג ואני מחפש קיצור דרך.

 

האם יש דרך למלא את אותם סוורילס בעזרת חומר כלשהו לקבלת מראה טוב יותר?

זכור לי שראיתי שיש תכשירים שנותנים מענה כזה.

פורסם

סווילרים =חוסר ברק כי השמש/אור נשבר. יש גלייזים שממלאים מעט סווירלים/שריטות עדינות

זה לא מחזיק מעמד כמה חודשים. 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אתה מדבר על autoglym super resign polish?

 

אם כן, אשמח קצת לקבל פרטים מה זה החומר הזה ומה החוות דעת שלך ממנו (הבנתי מפוסטים אחרים שגם לך יש רכב לבן)

פורסם

חוץ מתודה רבה על זה שקנית למישהו ורכישה קבוצתית לא ראיתי איזשהם פידבקים על המוצר:).

לכן, כבעל רכב בצבע לבן, הייתי שמח לשמוע פידבק ממך על המוצר:)

 

פורסם

SRP  גלייז ברמה גבוהה, אבל צריך לקחת בחשבון שכל גלייז שלא יהיה, לא מחזיק מעמד יותר מכמה חודשים.

רמת המיסוך שלו להעלמת שריטות היא נמוכה, כלומר מעלים שריטות ממש עדינות.

 

השילוב הכי טוב ושנחשב  למיטבי, הוא עם מנזרנה.  ניסיתי גם  עם פוסו, פחות טוב, וגם עם ווקסים 

ועוד כל מיני שילובים וניסיונות, הכי טוב כאמור עם מנזרנה. עד היום אני עושה איתו ניסיונות על רכבים שונים בבית - נותן משטח חלק

והכנה לאוטם צבע. יישום של כל גלייז מצריך טכניקה נכונה והפעלת כוח כמו עם פוליש. משפשפים עד שכל החומר נספג לתוך הצבע

ומתחיל להתפורר -רק אז יודעים שהוא עשה את העבודה. היתרון שיש לגלייז זה במיוחד על צבעים רכים, ורכבים ישנים שמסוכן לעשות פוליש

כי לא נשאר כמעט בשר - זה המקרה היחידי שיש לגלייז יתרון.

 

היום זה פחות רלוונטי/קריטי, אסביר.

 

גלייזים די מיותרים היום במידה ועושים פוליש רב שלבי, וציפוי מעל. זה מבטיח תוצאה עדיפה, לתקופה יותר ארוכה.

למה מיותר, כי יש פתרונות טובים ועמידים יותר (ציפויים) וקלים יותר ליישום אפילו למתחילים, שלא כמו בעבר שכל ציפוי היה מחייב ניסיון

מקום מקורה לאיחוי, וטכניקה נכונה כדי לא ליצור מריחות = תהליך חוזר של פוליש וציפוי. משמע, עדיף ללכת על ציפוי קל ליישום איכותי

שייתן תוצאה עדיפה מכל שילוב של גלייז +אוטם צבע לתקופה יותר ארוכה. (וכמובן הגנה עדיפה, גם על רכב עם לכה דקה)

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...