Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין מאזדה 3 לסיאט איביזה


Cheapco
 שיתוף
עוקבים 12

Recommended Posts

לא יודע עד כמה זה יהיה מייצג, שהרי לא סביר שתמצא את שני הרכבים נהוגים ע"י אותו נהג, ובטח ובטח שלא תמצא כאלה שעשו הקפות שוב ושוב עד לתוצאה מיטבית.

 

בלי שני הפרמטרים האלה מה בעצם אתה בודק? כי זה לא את היכולות של הרכב.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הגיר אכן נקודת התורפה מבחינת אמינות, מנגד הוא תורם לביצועים הטובים של הרכב. Fr מציעה גם רמת אבזור טובה, בטיחות טובה ולדעתי יכולה להיות מהנה.

בשביל הנאה, מבין שניהם הייתי בוחר באיביזה. בכללי? הייתי יורד איזה שנה שנתיים והולך על לאון, אולי אפילו 1.8 אם אתה יכול קצת למתוח את התקציב. בכללי לא הבנתי למה אתה משווה רכב משפחתי כמו המזדה 3 לסו

פעם אחרונה שאתה מתפרץ ככה באמצע ריב 😜

אני בד"כ צודק 🤣

 

גם אם תמצא הפרשים גדולים בזמנים, כל עוד לא ניטרלת את המשתנים (שהם נהג ועקומת למידה של נהג + רכב + מסלול), לא למדת כלום מההשוואה.

כלומר זו תהיה אנקדוטה לכל היותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 שעות, Cheapco כתב:

לגבי זה, התקנתי את האנדרואיד אוטו במאזדה ומכיוון שזה איזשהו האק ולא אנדרואיד אוטו מקורי שמגיע עם האוטו, יש בלי סוף באגים וקריסות, שזה משהו שלא קורה לרכבים שמגיעים עם אנדרואיד אוטו מהיצרן\יבואן.

אפס תקלות ב-20 אלף ק"מ, כולל החלפת מכשיר סלולרי באמצע התקופה. דווקא עם הטמעות מקוריות מהיצרן היו לי בעיות (קארוק).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 שעות, Cheapco כתב:

לגבי זה, התקנתי את האנדרואיד אוטו במאזדה ומכיוון שזה איזשהו האק ולא אנדרואיד אוטו מקורי שמגיע עם האוטו, יש בלי סוף באגים וקריסות, שזה משהו שלא קורה לרכבים שמגיעים עם אנדרואיד אוטו מהיצרן\יבואן.

כדי לחסוך את הקישקוש הזה - זה לא האק ומה שכתבת פשוט לא נכון.

מאזדה רשמית תומכת בcarplay ואנדרואיד אוטו על מכוניות שנת 2013-2018 בעזרת עדכון תוכנה.

אם יש לך mazda connect.

הדבר היחיד שצריך לדעת זה שצריך להחליף את השקע USB המקורי שיועד רק לטעינה רגילה לאחד חדש שכולל גם דאטה וגם טעינה מהירה - עבודה שלוקחת 10 דקות.

לפני 5 שעות, ninickname כתב:

מה לגבי סיויק? בתקציב שלך אתה יכול להביא את ה 1.8 האטמוספרית, או אם תמתח טיפה יתחילו להופיע לך ה1.5t... 

זה יהיה לך שינוי מהמאזדה, הרכב כיף, ואפשר למצוא אותו אצל יהודים... 

המאזדה 3 עדיפה משמעותית מהסיויק - גם ה1.5t.

הסיוויק תיהיה יותר מהירה (לעומת ה2.0 , ה2.5 כבר סיפור אחר , אבל פחות רלוונטי לישראל , במיוחד שאין ידני) בקו ישר.

אבל מבחינת הרכב - המאזדה ברמה אחרת לגמרי (נהגתי על שתיהן , שקלתי את שתיהן)

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רגע אבל בדור 3 ו-3.5 שני השקעים (שנמצאים בתוך המשענת יד) עובדים עם דאטה, הם יודעים לקבל למשל DOK וכד'

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לגבי ההשוואה - ההשוואה לאיביזה - פשוט לא רלוונטית.

המאזדה עדיפה עליה בבערך כל פרמטר כלשהוא.

הלאון - יש לי פחות ניסיון - אבל המאזדה בדור הזה הרגישה מאוד דינאמית. (לדעתי אפילו יותר חדה מהחדשה שיש לי, אפילו עם המנוע היותר גדול)

יהיה מעניין לראות על המסלול. נראה לי הן יהיו דיי שוות האמת (וזה מאוד תלוי כאמור בנהג ובצמיגים. המאזדה מגיעה עם all season במקור - דבר שאין לו שום סיבה בישראל).

 

 

Just now, m3x7r3m3 כתב:

רגע אבל בדור 3 ו-3.5 שני השקעים (שנמצאים בתוך המשענת יד) עובדים עם דאטה, הם יודעים לקבל למשל DOK וכד'

נכון - אבל הם לא מספקים את כל הפינים + 2.1 אמפר שנחוצים לcarplay ואנדרואיד אוטו.

פה זה שדרוג סופר נפוץ שעושים גם בסוכנות עצמה (עולה שעת עבודה + החלק) - ומחליפים את שניהם.

אפשר אפילו להזמין את הקיט הרשמי מסוכנויות מאזדה באמזון (קטע מדליק שהמון סוכנויות מוכרות חלקים רשמית באמזון):

https://www.amazon.com/Mazda-CarPlay-Retrofit-0000-8F-Z34-TK78-66-9U0C/dp/B07KRPSRKH

 

החלק הזה הוא חלק מעודכן שיצא ב2017 או 2018. אני לא פוסל שיש רכבים שהגיעו עם החלק במקור.

כך או אך - השלב הראשון הוא עדכון התוכנה אז אפשר לעשות את זה קודם ולראות אם זה עובד.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, Liviur כתב:

הלאון - יש לי פחות ניסיון - אבל המאזדה בדור הזה הרגישה מאוד דינאמית. (לדעתי אפילו יותר חדה מהחדשה שיש לי, אפילו עם המנוע היותר גדול)

 

יש בזה קצת משהו, גם במצב ספורט. למרות שהיכולות עלו באופן אמפירי (כלומר קווי פנייה וכיכרות שאני יודע בוודאות על כמה עשיתי אותן בדור הקודם), התחושה טיפה פחות עצבנית.

אגב ייתכן שלפחות חלק מהיכולות שעלו הן בגלל ה-GVC שאין בדגם 2016 (לארץ הגיע רק מאמצע 2017 בערך, יחד עם פנסי לד במקום קסנון). בחדשה יש כבר GVC+.

 

לפני 4 דקות, Liviur כתב:

יהיה מעניין לראות על המסלול. נראה לי הן יהיו דיי שוות האמת (וזה מאוד תלוי כאמור בנהג ובצמיגים. המאזדה מגיעה עם all season במקור - דבר שאין לו שום סיבה בישראל).

 

אני לא בטוח שלארץ הן הגיעו עם צמיגי All-Season.

 

עם איזה צמיגים קיבלת את החדשה לדוגמה?

 

לפני 6 דקות, Liviur כתב:

נכון - אבל הם לא מספקים את כל הפינים + 2.1 אמפר שנחוצים לcarplay ואנדרואיד אוטו.

פה זה שדרוג סופר נפוץ שעושים גם בסוכנות עצמה (עולה שעת עבודה + החלק) - ומחליפים את שניהם.

אפשר אפילו להזמין את הקיט הרשמי מסוכנויות מאזדה באמזון (קטע מדליק שהמון סוכנויות מוכרות חלקים רשמית באמזון):

https://www.amazon.com/Mazda-CarPlay-Retrofit-0000-8F-Z34-TK78-66-9U0C/dp/B07KRPSRKH

 

חמוד, אעביר לחבר שקנה את הדור הקודם.

תודה.

 

לפני 6 דקות, Liviur כתב:

החלק הזה הוא חלק מעודכן שיצא ב2017 או 2018. אני לא פוסל שיש רכבים שהגיעו עם החלק במקור.

כך או אך - השלב הראשון הוא עדכון התוכנה אז אפשר לעשות את זה קודם ולראות אם זה עובד.

 

יכול להיות במסגרת המתיחת פנים של 2017.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 3.8.2020 בשעה 22:06, Cheapco כתב:

שלום לכולם

לאחר שבשבת האחרונה נגנבה לי המאזדה 3 2016 1.5 האצ׳בק קומפורט עם מעט מאוד קילומטראז׳, התחלתי לחשוב איזה רכב ארצה לרכוש עכשיו.
אני מתלבט בין מאזדה 3 2016-17 גירסה ספיריט ומעלה (האצ׳בק) לבין סיאט איביזה 2018 fr ומעלה.
למען האמת מאוד נהנתי מהמאזדה שלי, אבל ללא ספק היה חסר לי כוח שאני מאוד אוהב. אני אוהב את המראה של הרכב אבל מרגיש לי שהוא טיפה התיישן ואחרי הכל הוא יצא ב2013.

האיביזה לעומת זאת קורצת לי כי היא יצאה רק ב2018 ולפי מה שראיתי הביצועים שלה לא רעים וגם האיבזור שלה נאה בגירסה שציינתי. עם זאת, אני קצת חושש מפני תיבת הDSG שקראתי עליה לא מעט דברים רעים.

אני מחפש רכב עם אופי צעיר, מהנה לנהיגה, יפה ומאובזר. אין לי משפחה וגם אין לי בעיות חניה כך שהגודל לא כל כך משנה לי וגם צריכת הדלק פחות קריטית.
התקציב שלי הוא סביב ה80+- וכמובן שאתם יכולים להציע גם דברים אחרים.

את האיביזה יהיה לך יותר קשה אחר כך למכור שזה גם שיקול שתצטרך לקחת בחשבון..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

עם איזה צמיגים קיבלת את החדשה לדוגמה?

215/45r18 נראה לי בריג׳סטון טורנזה all season כלשהוא.

זה בערך מבחינתי האופציה הכי גרועה.

הם לא אידאלים לקיץ והם לא מספיק טובים לחורף (צפון מזרח ארה״ב - צריך צמיגי שלג - לפחות למי שרוצה לסוע בצורה בטיחותית באמת...)

מה שאומר שבאוקטובר אני אזמין סט נוסף (צמיגים וג׳אטנים) עם צמיגי חורף (900 דולר בערך לסט enki + בליזאקס טובים. אבל ב16״. לא רואה טעם לשלם אקסטרא על 18״ בשביל החורף)

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, Liviur כתב:

כדי לחסוך את הקישקוש הזה - זה לא האק ומה שכתבת פשוט לא נכון.

מאזדה רשמית תומכת בcarplay ואנדרואיד אוטו על מכוניות שנת 2013-2018 בעזרת עדכון תוכנה.

אם יש לך mazda connect.

הדבר היחיד שצריך לדעת זה שצריך להחליף את השקע USB המקורי שיועד רק לטעינה רגילה לאחד חדש שכולל גם דאטה וגם טעינה מהירה - עבודה שלוקחת 10 דקות.

 

יש גם "האק", וגם תמיכה רשמית.

ה- USB HUB הישן כולל גם הוא data וטעינה, אבל לא עומד בתקן שאפל דורשת. כן מספיק לאנדואיד אוטו.

השדרוג שאתה מדבר עליו עלה לפני שנה בערך 1500 ש"ח במוסך. יתרונותיו - מאפשר טעינה מהירה יותר (עדיין לא "fast"), ותמיכה ב- Car Play. חסרונותיו - מחיר, פירוק והרכבה באיכות ישראלית, הגבלות מובנות של מאזדה בתוכנה (למשל - מסך מגע שלא עובד בנסיעה), וגולת הכותרת - תאימות פחותה עם מכשירים חדשים (ה-"האק" מתעדכן לעיתים קרובות, במאזדה wysiwyg).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, showndamty כתב:

את האיביזה יהיה לך יותר קשה אחר כך למכור שזה גם שיקול שתצטרך לקחת בחשבון..

מאיפה הבאת את זה?

איביזות עם נתונים טובים במצב טוב נמכרות מהר מאוד.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, Liviur כתב:

215/45r18 נראה לי בריג׳סטון טורנזה all season כלשהוא.

זה בערך מבחינתי האופציה הכי גרועה.

הם לא אידאלים לקיץ והם לא מספיק טובים לחורף (צפון מזרח ארה״ב - צריך צמיגי שלג - לפחות למי שרוצה לסוע בצורה בטיחותית באמת...)

מה שאומר שבאוקטובר אני אזמין סט נוסף (צמיגים וג׳אטנים) עם צמיגי חורף (900 דולר בערך לסט enki + בליזאקס טובים. אבל ב16״. לא רואה טעם לשלם אקסטרא על 18״ בשביל החורף)

 

גם אצלי זה טורנזה, לא בטוח אם AS או לא, אבדוק אח"כ.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא פוסל שבמדינה חמה הביאו צמיגי summer.

פייר אין כמעט מקום בארץ שצריך all season

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...