Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין מאזדה 3 לסיאט איביזה


Cheapco
 שיתוף
עוקבים 12

Recommended Posts

גם אני קצת חששתי מפני מלחמת הציטוטים, אני רק אזרוק כאן שב80 אלף אתה יכול לקנות איביזה קופרה 1.8 2016+, תקבל המון כוח, את העיצוב של האיביזה וגיר ידני אמין.

  • רעיון טוב! 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הגיר אכן נקודת התורפה מבחינת אמינות, מנגד הוא תורם לביצועים הטובים של הרכב. Fr מציעה גם רמת אבזור טובה, בטיחות טובה ולדעתי יכולה להיות מהנה.

בשביל הנאה, מבין שניהם הייתי בוחר באיביזה. בכללי? הייתי יורד איזה שנה שנתיים והולך על לאון, אולי אפילו 1.8 אם אתה יכול קצת למתוח את התקציב. בכללי לא הבנתי למה אתה משווה רכב משפחתי כמו המזדה 3 לסו

פעם אחרונה שאתה מתפרץ ככה באמצע ריב 😜

לפני 6 דקות, motek כתב:

למה לא? התקציב שלו 80K בערך. יש כרגע אחת ביד 2:

https://www.yad2.co.il/s/c/z8wk2q

מחיר פרסום 89K, מחיר סגירה כנראה יותר נמוך.

וזה עוד יד ראשונה וק"מ די נמוך (פחות מ- 20K בשנה).

 

אתה יודע שזה "פול ליד" והמוכר הוא מוחמד כן?

 

לפני 13 דקות, motek כתב:

על מה ולמה? אני במקומו רץ לתפוס איזה לאון 1.4 שנת 2016-17 שמורה ומטופלת:

https://www.yad2.co.il/s/c/rk88bb

https://www.yad2.co.il/s/c/18isha

 

התייחסתי לאיביזה FR.

 

לפני 16 דקות, motek כתב:

שמע, אומנם לא נהגתי על המזדה המדוברת, אך אני בעלים של לאון 1.8, שנת 2017, ואחרי 60K ק"מ איתה, אין לי מושג על מה מדובר פה. התגובתיות של הרכב הזה מדהימה לדעתי.

ובאופן כללי אני מבין ממה שהוא כותב שם שההתנהגות של הלאון הרבה יותר ספורטיבית מהמזדה, ולדעתי הוא פשוט פחות מתחבר לזה ומעדיף את התחושה הרכה והנעימה. קרי:

 

אני נהגתי גם וגם, זה לא שאין ללאון תגובתיות, היא פשוט תגובתיות פחות טובה להעברות משקל למשל, או ללחיצה על הגז (ב-DSG6 המצב טוב יותר).

והוא לא מעדיף את התחושה הרכה, הוא כותב במפורש שהיא לא פוגעת.

 

לפני 17 דקות, motek כתב:

ומה יותר ספורטיבי מבלמים קשיחים כמו שהוא מתאר?

לפני 57 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

 

הרבה הרבה הרבה דברים נמצאים ברשימת מה ספורטיבי מעל בלמים קשיחים.

אפילו בלמים מדויקים נמצאים הרבה מעל.

 

לפני 19 דקות, motek כתב:

ולדעתי, לזה הוא קורא "העובדה שיש בה הרבה יותר תחושות":

לפני 57 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

 

או שנהיגה ספורטיבית אצלך זה פול גז ופול ברקס.

שזה בסדר, אבל זה ממש לא נכון לכולם.

אצלו נהיגה ספורטיבית זה תגובות להעברות משקל, גז-ברקס מדויקים, וכן גם לקחת את הרכב ס"מ או שניים מעבר לקצה האחיזה.

 

לפני 32 דקות, motek כתב:

כן, תחושות של חוסר יציבות על סף איבוד שליטה. זכותו לאהוב את זה.

 

הבנתי, אתה לא יודע על מה אתה מדבר. מה שמסביר את המשפט הבא:

 

לפני 32 דקות, motek כתב:

בקיצור, אני באמת חושב שהסוקר לא נהנה מנהיגה ספורטיבית, כי אין לי הסבר אחר לדברים שהוא כותב. 

 

ברור הרי שאלי שאולי, שהוא כתב רכב המון המון שנים, פשוט לא יודע להנות מנהיגה ספורטיבית.

 

לפני 32 דקות, motek כתב:

אכן, אבל גם 2017 נכנסת לו בתקציב, במקרה הגרוע עם מתיחה של כמה אלפים בודדים, במקרה הטוב עם קצת מיקוח.

 

זו מהטרייד או זו שעולה 88 אלף?

 

לפני 32 דקות, motek כתב:

פרסמתי לינק של אחת במחיר פרסום 89K.

 

לפני 32 דקות, motek כתב:

לא מצאתי?

 

אחת מכפר כלשהו ב-89K, שמצבה לא ברור למרות שהוא יכול להישבע שהיא שמורה

אחת מטרייד כלשהו

ועוד אחת ב-88K

באותה מידה אפשר להגיד לו למתוח את התקציב עוד לקופרה.

 

לפני 32 דקות, motek כתב:

זו התקטננות כי כנראה שפותח הדיון לא מחפש להגיע למהירויות האלה. זה לא רלוונטי לא לכביש ואפילו לא למסלולים שיש בארץ.

וברור שלמנוע יותר גדול יהיה פוטנציאל להגיע למהירות גבוהה יותר.

 

זה משפיע גם על שיוט ב-140-150 קמ"ש.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, m3x7r3m3 כתב:

אתה יודע שזה "פול ליד" והמוכר הוא מוחמד כן?

אין לי בעיה אם מוחמדים מלבד אלה שרוצים להרוג אותי.

ועכשיו ברצינות - דווקא בגלל זה זאת מציאה! הרבה יהודים נרתעים ממוכרים ערבים, מה שמוריד משמעותית את הביקוש ומעלה את הסיכוי להצליח להוריד את המחיר במיקוח.

 

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

התייחסתי לאיביזה FR.

אה.. אוקיי. אתה צודק, אין חיה כזאת מ- 2018. אבל מה זה משנה אם קוראים לזה EVO או FR כל עוד זה עונה על הדרישות?

 

לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני נהגתי גם וגם, זה לא שאין ללאון תגובתיות, היא פשוט תגובתיות פחות טובה להעברות משקל למשל, או ללחיצה על הגז (ב-DSG6 המצב טוב יותר).

והוא לא מעדיף את התחושה הרכה, הוא כותב במפורש שהיא לא פוגעת.

אולי אני טועה או לא בעל מספיק נסיון. אבל אני באמת נהנה מכל פניה בלאון, יותר מכל רכב שנהגתי בו שהוא לא רכב ספורט (כולל איביזה קופרה, אגב).

 

לפני 8 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הרבה הרבה הרבה דברים נמצאים ברשימת מה ספורטיבי מעל בלמים קשיחים.

אפילו בלמים מדויקים נמצאים הרבה מעל.

התייחסתי לקשיחות בלבד. קשיחות בבלמים זה לגמרי אלמנט ספורטיבי.

 

לפני 10 דקות, m3x7r3m3 כתב:

או שנהיגה ספורטיבית אצלך זה פול גז ופול ברקס.

שזה בסדר, אבל זה ממש לא נכון לכולם.

אצלו נהיגה ספורטיבית זה תגובות להעברות משקל, גז-ברקס מדויקים, וכן גם לקחת את הרכב ס"מ או שניים מעבר לקצה האחיזה.

בלי יותר מדי להתפלצן, אצלי המדד לאופי ספורטיבי של רכב, זה המהירות שבה הוא מסוגל לבצע מסלול מגוון שכולל ישורות, פניות חדות ועיקולים. אני מוכן לשים כסף שבכל מסלול בארץ, קח נהג מקצועי, תן לו לעשות 10 הקפות עם הלאון 1.8 ואז 10 הקפות עם המזדה 2.0, בכל המסלולים הלאון תרשום ממוצע נמוך יותר (פחות זמן הכוונה = יותר ביצועים).

 

לפני 14 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זו מהטרייד או זו שעולה 88 אלף?

מה רע בטרייד?

מחיר פרסום != מחיר סגירה. וגם: 

לפני 17 שעות, Cheapco כתב:

התקציב שלי הוא סביב ה80+-

 

לפני 16 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אחת מכפר כלשהו ב-89K, שמצבה לא ברור למרות שהוא יכול להישבע שהיא שמורה

תסביר לי מה ההבדל בין רכב מ"כפר כלשהו" לבין רכב מת"א? אם אתה חושב שיהודים יודעים לשמור על רכבים טוב יותר מערבים, אני מטיל ספק רב בכך.

יש ערבים עם זיקה לתחום שאוהבים את הרכבים שלהם ומטפלים בהם מכל הלב בדיוק כמו שאני מטפל ברכב שלי ועוד יהודים כמוני.

 

לפני 18 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זה משפיע גם על שיוט ב-140-150 קמ"ש.

אשמח להסבר על איך ולמה זה משפיע.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתם משווים לאון למזדה 3

פותח הנושא רגיל לאמינות ואתם דוחפים לאון שכנראה גם יצטרך להחליף קלאצים ומוח גיר בקרוב..

תמשיך עם מזדה וזהו חבל לחפש הרפתקאות.

מניסיון בשנתונים האלה הלך גיר לרכב חדש אחרי שנה.

PEUGEOT 206XS

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, admtaynov13? כתב:

פותח הנושא רגיל לאמינות ואתם דוחפים לאון שכנראה גם יצטרך להחליף קלאצים ומוח גיר בקרוב..

גם אם יצטרך, ככל הנראה שזה יהיה במסגרת האחריות.

 

לפני 10 דקות, admtaynov13? כתב:

מניסיון בשנתונים האלה הלך גיר לרכב חדש אחרי שנה.

מנסיון שלי עם לאון, הרכב בן 3 ואין שום בעיות בגיר. הפרט לא משליך על הכלל. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, motek כתב:

אין לי בעיה אם מוחמדים מלבד אלה שרוצים להרוג אותי.

ועכשיו ברצינות - דווקא בגלל זה זאת מציאה! הרבה יהודים נרתעים ממוכרים ערבים, מה שמוריד משמעותית את הביקוש ומעלה את הסיכוי להצליח להוריד את המחיר במיקוח.

 

לא חשבת שאולי יש סיבה לזה?

 

לפני 3 שעות, motek כתב:

אה.. אוקיי. אתה צודק, אין חיה כזאת מ- 2018. אבל מה זה משנה אם קוראים לזה EVO או FR כל עוד זה עונה על הדרישות?

 

יש חיה כזו, איביזה FR 2018 וגם 2019, היא פשוט לא כוחות מול ה-3 עם מנוע 2 ליטר

 

לפני 3 שעות, motek כתב:

אולי אני טועה או לא בעל מספיק נסיון. אבל אני באמת נהנה מכל פניה בלאון, יותר מכל רכב שנהגתי בו שהוא לא רכב ספורט (כולל איביזה קופרה, אגב).

 

אולי, אז לפעמים כדאי גם להקשיב לאנשים שזה המקצוע שלהם, שנהגו פחות או יותר על כל מתחרה, כמו שאולי.

 

לפני 3 שעות, motek כתב:

התייחסתי לקשיחות בלבד. קשיחות בבלמים זה לגמרי אלמנט ספורטיבי.

 

לחלוטין לא, בכל רכב ספורט עדיף בלמים ליניאריים על פני נשיכה ראשונית.

זה אלמנט מאוד קריטי כשאתה מתכנן להגיע לפנייה ב-X קמ"ש והבלמים הליניאריים עוזרים לך להגיע כמה שיותר קרוב ל-X, ולא פתאום להגיע ל-X-10 קמ"ש ולדפוק לך את היציאה מהפנייה.

 

לפני 3 שעות, motek כתב:

בלי יותר מדי להתפלצן, אצלי המדד לאופי ספורטיבי של רכב, זה המהירות שבה הוא מסוגל לבצע מסלול מגוון שכולל ישורות, פניות חדות ועיקולים. אני מוכן לשים כסף שבכל מסלול בארץ, קח נהג מקצועי, תן לו לעשות 10 הקפות עם הלאון 1.8 ואז 10 הקפות עם המזדה 2.0, בכל המסלולים הלאון תרשום ממוצע נמוך יותר (פחות זמן הכוונה = יותר ביצועים).

 

כל עוד יש שם פניות, המאזדה תנצח, אלא אם כן יש שם ישורת מאוד ארוכה.

וזה גם מדד מאוד גרוע לאופי ספורטיבי, אם אתה מחפש לנצח בג'ימיקאנה תחסוך כמה עשרות אלפי שקלים וקח 106 ראלי.

בד"כ אם תשאל אנשים שבאמת מחפשים רכב ספורטיבי, המדד הוא כמה הרכב מהנה לנהיגה, כמה הוא זורם איתך, וכן, כמה קל להוציא אותו מהשיווי משקל, ואז להחזיר אותו לשיווי משקל.

 

לפני 3 שעות, motek כתב:

מה רע בטרייד?

מחיר פרסום != מחיר סגירה. וגם: 

 

על פניו לא רע, חוץ מאשר אם לוקחים בחשבון את המוניטין של טריידים (בטח כאלה שהם לא טרייד יבואן) ושהוא לא נולד סתם.

 

לפני 3 שעות, motek כתב:

תסביר לי מה ההבדל בין רכב מ"כפר כלשהו" לבין רכב מת"א? אם אתה חושב שיהודים יודעים לשמור על רכבים טוב יותר מערבים, אני מטיל ספק רב בכך.

יש ערבים עם זיקה לתחום שאוהבים את הרכבים שלהם ומטפלים בהם מכל הלב בדיוק כמו שאני מטפל ברכב שלי ועוד יהודים כמוני.

 

יש כאלה בהחלט, הם בד"כ לא אלה שמפרסמים ביד 2 וכותבים "פול ליד", הם גם בד"כ לא קהל הלקוחות של האיביזה EVO.

 

לפני 3 שעות, motek כתב:

אשמח להסבר על איך ולמה זה משפיע.

 

כי מהירות מקסימלית נגזרת גם מיחסי ההעברה, יחסי העברה קצרים יותר יתבטאו במהירות סופית נמוכה יותר, אבל על הדרך גם בסל"ד גבוה יותר למהירות נתונה.

כלומר נניח רכב אחד מגיע ל-200, והשני ל-190, הקו האדום של שניהם ב-6700 סל"ד, שיוט בהילוך הגבוה ביותר על 140 יהיה נניח באחד 3500 סל"ד ובשני 3700 סל"ד.

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא חשבתי שייצא לנו דיון כל כך פורה פה..שמח מאוד :)
תודה רבה לכולם על העזרה!!
 

לפני 5 שעות, seeker כתב:

לא רוצה להפריע למלחמת הציטוטים, אני רק אתקן ואוסיף שגם למאזדה 3 (2013-2019) יש אנדרואיד אוטו. דורש התקנה של קובץ בגודל 5MB, אבל יש.

לגבי זה, התקנתי את האנדרואיד אוטו במאזדה ומכיוון שזה איזשהו האק ולא אנדרואיד אוטו מקורי שמגיע עם האוטו, יש בלי סוף באגים וקריסות, שזה משהו שלא קורה לרכבים שמגיעים עם אנדרואיד אוטו מהיצרן\יבואן.

לגבי ההצעות על סיאט ליאון EVO, למרות שאני אוהב מאוד גיר רגיל וגם הרכב הראשון שלי היה כזה, אני נוסע יותר מדי בפקקים בשביל לחזור לזה, אבל תודה על הרעיון!

אעדכן פה ברגע שאקנה :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לא חשבת שאולי יש סיבה לזה?

ברור שיש, היא פשוט כנראה לא מוצדקת לדעתי.

 

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

יש חיה כזו, איביזה FR 2018 וגם 2019, היא פשוט לא כוחות מול ה-3 עם מנוע 2 ליטר

אתה מת על זה אה? התכוונתי ל- 1.4.

 

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אולי, אז לפעמים כדאי גם להקשיב לאנשים שזה המקצוע שלהם, שנהגו פחות או יותר על כל מתחרה, כמו שאולי.

אני מאוד קשוב ומוכן ללמוד מכל אחד, גם מהדיון הזה.

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לחלוטין לא, בכל רכב ספורט עדיף בלמים ליניאריים על פני נשיכה ראשונית.

זה אלמנט מאוד קריטי כשאתה מתכנן להגיע לפנייה ב-X קמ"ש והבלמים הליניאריים עוזרים לך להגיע כמה שיותר קרוב ל-X, ולא פתאום להגיע ל-X-10 קמ"ש ולדפוק לך את היציאה מהפנייה.

אוקיי, עכשיו אני מבין לאיזו "נשיכה" הוא התכוון. יכול להיות שהבלמים בלאון קצת אגרסיביים מדי מהבחינה הזאת, אבל זה לא ברמה שתפריע לי לנהוג או תגרע ממני הנאה מהנהיגה.

 

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

כל עוד יש שם פניות, המאזדה תנצח, אלא אם כן יש שם ישורת מאוד ארוכה.

קח מסלול כמו פצאל לדוגמא (אם אתה מכיר). אין ישורות, אני אומר הלאון לוקחת by far!. מעניין אם יש לי איך להוכיח לך את זה.

 

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

על פניו לא רע, חוץ מאשר אם לוקחים בחשבון את המוניטין של טריידים (בטח כאלה שהם לא טרייד יבואן) ושהוא לא נולד סתם.

אם תדע לבדוק מה שצריך לבדוק, אין לך הרבה סיכוי ליפול. אף פעם לא חששתי או שללתי רכבים מטריידים למינהם. אבל כל אחד וגישתו.

 

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

יש כאלה בהחלט, הם בד"כ לא אלה שמפרסמים ביד 2 וכותבים "פול ליד", הם גם בד"כ לא קהל הלקוחות של האיביזה EVO.

אה אז כל מי שכותב "פול ליד" לא כדי לקנות ממנו? זו העצה שלך?

ומה ההבדל בין ערבי שמוכר איביזה EVO לבין ערבי שמוכר שברולט ספארק (או לא יודע מה)?

יותר מכך, מה ההבדל בין ערבי שכותב "פול ליד" ומוכר איביזה איבו לבין יהודי שכותב "פול לד" ומוכר איביזה איבו?

 

 

עריכה אחרונה על ידי motek
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי איביזה2015 TSI 1.2 בארץ ועכשיו אני עם מאזדה 3 2015 מנוע 2.0 בניכר. 

למרות שהאיביזה היא הרכב הראשון והאהבה הראשונה שתמיד תהיה לי פינהחמה  בלב בשבילה , המאזדה הרבה יותר מהנה לנהיגה, יותר מרווחת(אם כי מאוד צפופה בקטגוריה שלה)  וכנראה שתפגין אמינות גבוהה יותר(ולא היו שום בעיות עם האיביזה, אבל הפרופיל אמינות של הDSG עדיין לא בשמיים) . המאזדה שלי כבר עם 105,000 מייל (נקנתה עם חצי מזה+/-) ללא שום תלונות. אני עדיין נהנה מאוד לדחוף אותה קצת יותר בסיבובים מסוימים ואם שומרים על ההילוך הנכון ברצועת הכוח היא עדיין  גורמת לי לחייך לפעמים למרות המחסור בכוח/טורבו. זה לא רכב ספורט בשום צורה אבל זה לגמרי המשפחתית עם ההתנהגות הכי מהנה שלי לפחות יצא לנהוג. מה שכן, מנוע 1.5 מאוד מבאס עליה והחיוכים שדיברתי עליהם כנראה יהיו צנועים יותר,אם בכלל.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, Cheapco כתב:

לא חשבתי שייצא לנו דיון כל כך פורה פה..שמח מאוד :)
תודה רבה לכולם על העזרה!!
 

לגבי זה, התקנתי את האנדרואיד אוטו במאזדה ומכיוון שזה איזשהו האק ולא אנדרואיד אוטו מקורי שמגיע עם האוטו, יש בלי סוף באגים וקריסות, שזה משהו שלא קורה לרכבים שמגיעים עם אנדרואיד אוטו מהיצרן\יבואן.

לגבי ההצעות על סיאט ליאון EVO, למרות שאני אוהב מאוד גיר רגיל וגם הרכב הראשון שלי היה כזה, אני נוסע יותר מדי בפקקים בשביל לחזור לזה, אבל תודה על הרעיון!

אעדכן פה ברגע שאקנה :)

 

לדעתי תשתדרג למאזדה 3 עם מנוע 2 ליטר, זה יענה על הבעיה העיקרית שלך עם הרכב הקודם (מחסור בכוח).

 

לפני 10 שעות, motek כתב:

ברור שיש, היא פשוט כנראה לא מוצדקת לדעתי.

 

כל אחד ודעתו

 

לפני 10 שעות, motek כתב:

אתה מת על זה אה? התכוונתי ל- 1.4.

 

אבל אין איביזה 1.4, יש 1.0 או 1.5 EVO

 

לפני 10 שעות, motek כתב:

אתה מת על זה אה? התכוונתי ל- 1.4.

 

מצוין 👍

 

לפני 10 שעות, motek כתב:

אוקיי, עכשיו אני מבין לאיזו "נשיכה" הוא התכוון. יכול להיות שהבלמים בלאון קצת אגרסיביים מדי מהבחינה הזאת, אבל זה לא ברמה שתפריע לי לנהוג או תגרע ממני הנאה מהנהיגה.

 

זה שיש להם נשיכה ראשונית זה לא בעיה, זה כיול כזה, שזה בסדר גמור.

אבל כשאתה עושה רשימת עדיפויות לרכב ספורטיבי, בלימה ליניארית (וצפויה) נמצאת אולי 10 מקומות מעל נשיכה ראשונית.

תמיד תעדיף בלמים ליניאריים שמאפשרים לך לצפות כמה הלחיצה על הבלם תגלח מהירות, על פני נשיכה ראשונית אבל בלמים לא צפויים. כי אתה תמיד תעדיף שבהגעה לפנייה שאתה יודע שסף האחיזה בה הוא נניח בערך 70 קמ"ש, אתה תעדיף להגיע ב-68 או 69 קמ"ש, לעומת נשיכה ראשונית ופתאום מצאת את עצמך ב-55 קמ"ש כי הבלמים לא ליניאריים ולכן לא צפויים.

 

לפני 10 שעות, motek כתב:

קח מסלול כמו פצאל לדוגמא (אם אתה מכיר). אין ישורות, אני אומר הלאון לוקחת by far!. מעניין אם יש לי איך להוכיח לך את זה.

 

https://nappa.co.il/wp-content/uploads/2020/04/מסלול-פצאל.jpg

 

יש שם כמה ישורות, אפילו אם לוקחים את העיקול הפנימי בצד שמאל וסוגרים את העיקוף עם הישורת.

ועדיין לדעתי עם אותו נהג טוב המאזדה לוקחת.

בהיירפין בצד שמאל למעלה ובפניות הכפולות אין ללאון שום סיכוי, שם בדיוק רואים את ההתנהגות שעליה מדבר שאולי.

השאלה היחידה היא האם הלאון תצמצם את הפער בישורות שכן יש, ולדעתי התשובה לא.

 

לפני 10 שעות, motek כתב:

אם תדע לבדוק מה שצריך לבדוק, אין לך הרבה סיכוי ליפול. אף פעם לא חששתי או שללתי רכבים מטריידים למינהם. אבל כל אחד וגישתו.

 

לא שולל, אבל בהתחשב בעובדה שהעסק של טרייד אין זה קנייה ומכירה של רכבים, ומשם הרווח שלו, הוא יצטרך לקנות את הרכב מעט מתחת לשווי שלו, ולמכור מעט מעל השווי שלו.

אז אם המחירון הוא נניח 90K והטרייד מוכר ב-80K, רוב הסיכויים שהרכב שווה 75K.

ואז עולה השאלה למה רכב שהמחירון שלו 90K שווה 75K.

 

לפני 10 שעות, motek כתב:

אה אז כל מי שכותב "פול ליד" לא כדי לקנות ממנו? זו העצה שלך?

ומה ההבדל בין ערבי שמוכר איביזה EVO לבין ערבי שמוכר שברולט ספארק (או לא יודע מה)?

יותר מכך, מה ההבדל בין ערבי שכותב "פול ליד" ומוכר איביזה איבו לבין יהודי שכותב "פול לד" ומוכר איביזה איבו?

 

בגדול כן, וזה לא משנה אם הוא ערבי או יהודי (גם במודעות כאלה נתקלתי).

יש לי עוד הרבה רעיונות לפסול מוכרים רק על סמך ההודעה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי סיויק? בתקציב שלך אתה יכול להביא את ה 1.8 האטמוספרית, או אם תמתח טיפה יתחילו להופיע לך ה1.5t... 

זה יהיה לך שינוי מהמאזדה, הרכב כיף, ואפשר למצוא אותו אצל יהודים... 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה סיוויק 1.8 עדיף את המאזדה 2.0.

אם זה סיוויק 1.5T רק ידני, הגיר הרציף הוא בערך הדבר הכי לא ספורטיבי שיש והורס כל רצון להנות מהנהיגה. הידנית דווקא מצוינת והיא אפילו זולה יותר, רק פחות נפוצה.

אבל יש לקחת בחשבון (בלי להיכנס האם תקין או לא) מרווחי טיפולים קצרים יותר, למיטב הבנתי 7500 ק"מ להחלפת שמן זה לא מילה גסה.

 

That said, לפני חצי שנה הסיוויק הידנית הייתה הבחירה הראשונה שלי, אבל לא היה מלאי וגם לא צפי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

https://nappa.co.il/wp-content/uploads/2020/04/מסלול-פצאל.jpg

 

יש שם כמה ישורות, אפילו אם לוקחים את העיקול הפנימי בצד שמאל וסוגרים את העיקוף עם הישורת.

לא יודע אם היית שם, אבל בפועל המסלול מאוד קטן והישורת הזאת מאוד קצרה.

 

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אבל אין איביזה 1.4, יש 1.0 או 1.5 EVO

בדיוק, לכן אמרתי שאין חיה כזאת, ואז אמרת שיש, אז אמרתי שהתכוונתי שאין 1.4. סבבי?

 

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לא שולל, אבל בהתחשב בעובדה שהעסק של טרייד אין זה קנייה ומכירה של רכבים, ומשם הרווח שלו, הוא יצטרך לקנות את הרכב מעט מתחת לשווי שלו, ולמכור מעט מעל השווי שלו.

שמע, יש אנשים שמעדיפים למכור את הרכב שלהם לטריידים במחירי שחיטה. זה פשוט מאוד הרבה יותר נוח להם, מבזבז להם פחות זמן והרבה פחות גורמי סיכון לעקיצות למינהן. 

לכן, יכול להיות שתקנה רכב מטרייד במחיר טוב ועדיין הם יעשו את הרווח היפה שלהם.

עריכה אחרונה על ידי motek
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, motek כתב:

לא יודע אם היית שם, אבל בפועל המסלול מאוד קטן והישורת הזאת מאוד קצרה.

 

בסדר בוא לא נשכח שעד לפני כמה שנים היה לנו בעיקר ג'ימיקנות במגרשי חנייה סגורים עם קונוסים כן?

אגב ככל שהישורות יותר קצרות, ככה ידה של המאזדה תהיה על העליונה, הלאון הרבה פחות אוהבת העברות משקל ומשחקי זנב.

 

לפני 4 דקות, motek כתב:

בדיוק, לכן אמרתי שאין חיה כזאת, ואז אמרת שיש, אז אמרתי שהתוונתי שאין 1.4. סבבי?

 

לא אני המצאתי את ה-1.4, העלית אותו בנושא הלאון, אז ציינתי שהתייחסתי לאיביזה.

 

לפני 6 דקות, motek כתב:

שמע, יש אנשים שמעדיפים למכור את הרכב שלהם לטריידים במחירי שחיטה. זה פשוט מאוד הרבה יותר נוח להם, מבזבז להם פחות זמן והרבה פחות גורמי סיכון לעקיצות למינהן. 

לכן, יכול להיות שתקנה רכב מטרייד במחיר טוב ועדיין הם יעשו את הרווח היפה שלהם.

 

לכן אמרתי שאני לא שולל את האופציה, אבל רוב מוחלט של הסיכויים שאם הרכב נמכר בטרייד ב-80K כשהמחירון 90K, הוא לא שווה גם 80K

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

בסדר בוא לא נשכח שעד לפני כמה שנים היה לנו בעיקר ג'ימיקנות במגרשי חנייה סגורים עם קונוסים כן?

אגב ככל שהישורות יותר קצרות, ככה ידה של המאזדה תהיה על העליונה, הלאון הרבה פחות אוהבת העברות משקל ומשחקי זנב.

ברור (שזה מה שאתה חושב), ולכן אני אומר בכל זאת שהלאון לוקחת. שיהיה לי זמן אחפש בארכיון של המסלול זמנים של תחרויות. אולי אולי אמצא שם מזדה. לאונים יש.

עריכה אחרונה על ידי motek
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...