Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

osos9

דלקן פרטי - מה החסרונות

Recommended Posts

היי, אני לקוח פרטי ואני חושב על לעשות דלקן, הבנתי שהיום כל התקן שמתקינים הוא אוניברסלי ורק צריך לפתוח ״כרטיס לקוח״ בכל חברה שאני רוצה להשתמש בה עם הדלקן.

השאלה שלי, מה החסרונות של דלקן, למה לא לעשות ?

מבחינת מחיר זה יוצא יותר יקר/יותר זול/ אותו מחיר ?

ההבדל הוא רק בנוחות או שיש עוד דברים טובים/לא טובים ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החיסרון האמיתי - מחיר, מי שמתדלק במקומות מוזלים כבול למחיר הדלקן שבד"כ ממש לא זול.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא כבול לכלום.

הוא יכול לשים דלקן של חברת x ובמקביל לתדלק בחברות y z וגם f.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אז מה הרעיון בדלקן?
היתרון האמיתי זה נוחות, תשלום חודשי מול חשבונית מרוכזת.
מבחינתי, אם המחיר לא מוזל זה פשוט לא משתלם.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 דקות, Audi-T כתב:

החיסרון האמיתי - מחיר, מי שמתדלק במקומות מוזלים כבול למחיר הדלקן שבד"כ ממש לא זול.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

מה זאת אומרת מחיר הדלקן ?

הבנתי שיש רק תשלום על התקנה חד פעמית, לא תשלום חודשי על המנוי. או שאני טועה ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון שאתה מתדלק ובסוף החודש מקבל חשבונית אחת של דלק. יש כאלה שלא אוהבים להתעסק עם הכרטיסי אשראי ומבחינתם תשלח להם חשבונית מרוכזת כמו פנגו, סלולאר, חשמל וכו'. ככה זה עושה להם סדר בחשבונות.

לגבי זול? אולי 5 שקלים בחודש. זה יותר בקטע של נוחות. מי שמתדלק פעם אחת או פעמיים איננו צריך את זה, אבל מי שמתדלק כ 4-5 פעמים בחודש ימצא בזה נוחות.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בסולר הפערים הרבה יותר גדולים, למי שנוסע הרבה זה משמעותי.
מנסיון, בדלקן המחירים ממש לא אטרקטיבים.



שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למעט המחיר, היתרון במיחד למי שיש מספר נהגים ברכב או מספר כלי רכב במשפחה הוא הנוחות ומעקב אחרי הנסועה. מניסיון של חברים, הילדים לא ממלאים רק ב 20 שקל כדי להגיע הביתה כי אין להם מזומן או כל תרוץ אחר. ואתה לא נשאר עם מיכל ריק בדיוק כש צריך לצאת  לעבודה למחרת :) 

 

  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת לא הבנתי עדיין מה החיסרון של זה מעבר להתקנה חד פעמית לא יקרה במיוחד. 

 

יש המון תחנות שמבקשות מחירון, עם הדלקן מקבלים הנחה שנעה בין 23 אג' ל 28 תלוי בתחנה על סמך הצעת המחיר שקיבלתי. 

 

אם במקרה מוצאים תחנה זולה במיוחד (אישית אני לא מכיר ממש ב 95 אוקטן משהו כזה) אז זה לא מגביל אותך לתדלק שם כרגיל למיטב הבנתי, אז איפה באמת הקאטצ' ולמה לא לעשות בעצם? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלושה חסרונות -

הראשון - הנטיה של המתקינים לקדוח בהנאה ברכב כדי להתקין את הטבעת ולפרק באלימות את המגינים בתא המטען כדי להתקין את המח.

השני - לעיתים החיישן על המשאבה בתחנת הדלק לא קורא את ההתקן ברכב, ואז תעבור למשאבה אחרת, את תחנות הדלק זה לא מעניין.

השלישי - אתה צריך לפרק את ההתקן במכירת הרכב במקום מורשה לכך ולפקסס אישור לפירוק, אמנם לא טרחה גדולה אבל עוד זמן לשרוף.

 

היתרון - לא מוציאים את הארנק מהכיס, חיסכון של זמן בתפעול המשאבה, שמים את הפיה ומתדלקים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החסרון השלישי שלפרק התקן במכירת הרכב התבטל, היום כבר לא צריך  לפרק.רק להודיע שהרכב נמכר.. ככה היה לי עם פזומט לאחרונה..

עריכה אחרונה על ידי bmw700

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חסרון גדול - יש גנבים שלמדו כיצד לגנוב את ההתקן ברכבים מסויימים מבלי לקרוע אותו ואז הוא ממשיך לתפקד - רלוונטי בעיקר בקיה נירו ויונדאי איוניק.

אם הנהג לא שם לב חוגגים על האשראי שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה רלוונטי לעוד דגמים. אם אתם אלו שלוקחים את הרכב להתקנה, תדאגו שמתקינם את הצ'יפ בתוך הרכב. בתוך הרכב הכוונה שהגישה לצ'יפ היא מתוך הרכב בלבד ולא מבחוץ.

 

 

חוץ מזה אין חסרומות, זה דבר מעולה במיוחד בצורות המודרנית כשההתקנה מאוד פשוטה ולא דורשת התחברות למערכת החשמל של הרכב ואתם לא מעוניינים בדיווח ק"מ בכל תדלוק.

 

אז הדלקן הוא רק צ'יפ שלו מתבחר לשום מערכת ברכב.

 


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ומבחינת מחיר ?

לא הבנתי למה אומרים מחיר מחירון, זה לא הולך לפי מחיר הדלק בזמן התדלוק ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת המחיר אתה חותם עם חברת הדלק על מחיר מסויים (הנחה קטנה מהמחיר הנקוב). כשאתה מתדלק באותה רשת זה המחיר. 

 

אף אחד לא מפריע לך לתדלק במזומן/אשראי בתחנות של רשתות אחרות אם יש מחיר זול יותר.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...