Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Buki

מצולם: החלפת תקע 220V 'של חו"ל' בתקע ישראלי

Recommended Posts

הסופיות נמכרות בשקיות של 1000. 

 

קניתי שקית של 0.75 ושקית של 1.5, לשימושים ביתיים צריכה של הסופיות היא די נמוכה, 1000 יחדות סוגרות את הפינה להרבה זמן. אז הפסקתי להשתמש בציפוי בדיל. 


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תענוג לראות עבודה נקיה.

שקעים/תקעים של הדר קשה למצוא, אבל הם באמת הכי איכותיים.

 


לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נחמד.

 

אבא שלי ז"ל לימד אותי את השיעור הזה כשהייתי בן 10.

אבל הוא החליף את כל השקעים בדירה שלו לשקעים גרמניים. והמשימה שלי הייתה להחליף את התקעים הישראליים של מכשירים שנרכשו בארץ לתקעים גרמניים.

 

כשהוא התבגר וכבר לא גרתי בבית הוא היה קורא לי לעשות עבודות חשמל או עבודות אחרות, הוא היה אומר לי, מי לימד אותך לעבוד כל כך יפה?" ותמיד עניתי לו "אתה".

 

כשאני מנסה היום ללמד את הילדים שלי לעבוד, אין הקשבה. כשאני אהיה מבוגר ואצטרך עזרה, אשלח אותם לקרוא את המדריכים שלך..

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה...

 

סה"כ המטרה ביעקר לעלות מודעות לנושא השימוש בסופיות חוט, שכמעט אף אחד לא משתמש בהן למרות שהתקן מחייב. 

 

 

אסור לסגור מהדק ברגי על חוט רב גידי כמו שהוא, מכיוון שהבורג מועך ומפורר את הגידים ולא תופס את כולם. ללא הסופית רק חלק מהגידים ישתתפו בהולכת הזרם. שטח החתך של החוט לא ינוצל במולוא והוא לא יוכל להעביר את הזרם שהוא אמור להעביר. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, Buki כתב:

 

2.thumb.jpg.2253c0487ba2907a8c991f7175507763.jpg


 

טיפ קטן ברשותך/ם:

תמיד כשאני חותך משהו חשמלי, בטח ובטח תקע- תמיד משאיר איזה שניים שלושה סנטים מינימום בחלק שהולך לפח, אף פעם אי אפשר לדעת אם דברים לא יסתדרו כמו שרצית ותרצה להחזיר את המצב לקדמותו. 

וקרו דברים מעולם, לכל מי שמתעסק לבד עם כל מה שאפשר להתעסק :).

וחוץ מזה- אחלה מדריך. 

 

עריכה אחרונה על ידי אורח לרגע
  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון באופן כללי אבל במקרה הספציפי אין לזה משמעות מכיוון שבשום מצב לא תרצה להחזיר את התקע הבריטי. 

אין מה לעשות עם התקע הבריטי, הוא לא מתאים לשקעים בארץ ואין כוונה לשלוח את המכשיר לבריטניה :-)


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אבל אני לא צריך את המדריך הזה, וגם אתה לא. וגם עוד רבים וטובים ממני, שבטח יודעים את מה שכתבתי.

מי שכן צריך מדריך כזה זה מי שעושה צעדים ראשונים בתחום- ולאחד כזה מוטב להשריש הרגלים נכונים מהתחלה. 

 

  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם המכשיר הזה גם תקין לעבודה הזאת? האם ידע ללחוץ את הסופיות?

https://www.amazon.com/gp/product/B000OQ21CA

 

אשמח בנוסף ללינק לאמזון לקניית הסופיות, לא הצלחתי למצוא את זה בעצמי, מניח שבאנגלית התרגום שלו שונה ופספסתי משהו.


:roll:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, Aviv943 כתב:

מניח שבאנגלית התרגום שלו שונה ופספסתי משהו.

ferrules for cables

תחפש לפי זה.

 

  • אהבתי 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למהדרין, אני שם מעט סיליקון או מדביק את הכבל למהדק הפלסטי על מנת למנוע השתחררות הכבל מהמחבר לאורך זמן. בעיקר נגד "מושכי הכבלים" אלו שאין להם סבלנות להוציא תקע משקע באופן בטיחותי או סתם כנגד תלישה עקב התקלות בכבל בהיותו מחובר לשקע.

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה בוקי. עד היום הקפדתי עם ציפוי דק של בדיל אחרי משחת הלחמה, אבל זה כיוון טוב.

אם כבר החשמלטורים פה, אני לא מוצא תרשים של חיווט שקע תלת פאזי, אשמח אם מישהו יכול להדריך.

לציין שזו נקודה תלת פאזית, רק ששני חוטים בודדו והוחלף לשקע רגיל עבור הצתת כיריים רגילים. עכשיו עוברים לאינדוקציה.

 

לפני 15 דקות, Aviv943 כתב:

האם המכשיר הזה גם תקין לעבודה הזאת? האם ידע ללחוץ את הסופיות?

https://www.amazon.com/gp/product/B000OQ21CA

 

אשמח בנוסף ללינק לאמזון לקניית הסופיות, לא הצלחתי למצוא את זה בעצמי, מניח שבאנגלית התרגום שלו שונה ופספסתי משהו.

עובד עם כאלה בחברה שלי כבר 4-5 שנים, כל יום כ-100 פעמים. אמנם לא ארווין, פעם בכמה חודשים הוא הולך לפח,

אבל עושים את העבודה מצויין. כרגע המשלוח באמזון הופך את העניין ללא כלכלי (מכשירים לא ממותגים עולים לי כ-40 ש"ח),

אולי עם הסידור החדש המחיר יירד קצת ואקנה של ארווין.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.mnmltd.co.il/items/1912132

 

https://maor-led.co.il/product/לוחץ-מכני-לסופיות-ונעלי-כבל-מבודדת-1-5-6/

 

יש בחנויות כלי עבודה לא חייבים לרוץ לאמאזון

 

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אנחנו כבר מדברים על סופיות לחוטים, האם יש פטנט יעיל יותר לחיבור 2 כבלים מאשר הלחמה בין שניהם?

אולי סופיות כאלו רק דו צדדיות?


:roll:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, Aviv943 כתב:

אם אנחנו כבר מדברים על סופיות לחוטים, האם יש פטנט יעיל יותר לחיבור 2 כבלים מאשר הלחמה בין שניהם?

אולי סופיות כאלו רק דו צדדיות?

https://modoties.com/product/שרוולי-לחץ-copy/

134161316.jpg

 

https://modoties.com/wp-content/uploads/2018/01/modo-data-heb-BV.pdf

לפני 26 דקות, אורח לרגע כתב:

ferrules for cables

תחפש לפי זה.

 

https://www.niskoelec.com/items/1672462-נעל-כבל-פין-שטוח-PTV2-13-צבע-כחול-100-יחידות-בשקית-MODO

https://www.niskoelec.com/items/1672500-נעל-כבל-צינורית-מופה-GTY-4-ללא-בידוד-100-יחידות-בשקית-MODO

https://www.niskoelec.com/items/1672597-סופיות-מבודדות-E0508-צבע-לבן-100-יחידות-בשקית-MODO

 

02Img053839_alt

https://www.niskoelec.com/165910-אביזרי-כבילה-וחיווט/244954/245281

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, Buki כתב:

המקורי היה בריטי, יש פיוז כי זה דרישת תקן בבריטניה.

 

בכל המדינות האחרות כולל ישראל אין דרישה לפיוז בתקע וכל התקעים היצוקים והלא יצוקים מגיעים ללא פיוז. 

 

בבריטניה יש להם שיטה משונה. הנתיכים של מעגלי הכוח הם 32A וכל מעגל משרת יותר שקעים מהמקובל בשאר העולם. כיוון ש-32A זה יותר ממה שכבל סטנדרטי של מכשיר חשמלי מסוגל להעביר בביטחה יש חובה לשים נתיך בערך קטן יותר על התקע עצמו.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Ring_circuit

 

עוד הערה קטנונית: המתח הנומינלי בישראל ובאירופה  הוא 230V, לא 220V. המתח הנומינלי בצפון אמריקה הוא 120V, לא 110V. המתחים של 220V ו-110V היו מקובלים לפני שרוב חברי הפורום נולדו.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • Create New...