Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

שלומות לכל,

 

הנה שאלה שעוד לא שאלו :)

בצעתי חיפוש אך ללא תשובה מדויקת.

 

אני לפני בחירת רכב ליסינג מהעבודה.... מתלבט בין הנירו plug in LX לאיוניק Premium.

זוג + 2 (אחת עוללה ממש, כך שצריך עגלה בתא המטען). נסועה שנתית 15-20 אלף. אין מהעבודה מגבלת נסועה או דלק.

אני אוהב גאדטים ונהיגה.

שווי מס לנירו מופחת בגלל החשמלי. פער בינהם של 300 שח חודשי בשווי המס.

 

דעתכם המלומדת ומדוע?

פורסם

נירו - נסעתי על איוניק שנתיים ו125K ק"מ, עם האיוניק אני כבר שנה וחצי (שני הדגמים), לי היא יותר נוחה מרווחת ונעימה לנסיעה,
בונוס של רכב גבוה גם תורם,

איכשהוא האיוניק הרגישה לי טיפה יותר זריזה למרות שמדובר ביחידת הנעה זהה לחלוטין.

פורסם

שים לב שבנירו ההיברידית תא המטען קטן (בגלל הסוללות) ועומד על 324 ליטר בלבד (עד גובה החלון) לעומת 401 בנירו רגילה או 443 באיוניק.
בנוסף לכך, בנירו LX אין פתחי איוורור אחוריים שקיימים באיוניק.
לדעתי, האיוניק מתאימה יותר.

 

הנתונים לפי הוואת הרכב באתר ICAR

פורסם (נערך)

.

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
לפני 44 דקות, llaavvii כתב:

נירו - נסעתי על איוניק שנתיים ו125K ק"מ, עם האיוניק אני כבר שנה וחצי (שני הדגמים), לי היא יותר נוחה מרווחת ונעימה לנסיעה,
בונוס של רכב גבוה גם תורם,

איכשהוא האיוניק הרגישה לי טיפה יותר זריזה למרות שמדובר ביחידת הנעה זהה לחלוטין.


כלומר נסעת על האיוניק והיום אתה על הנירו? 

עריכה אחרונה על ידי אני רק שאלה
פורסם
לפני 40 דקות, אני רק שאלה כתב:


כלומר נסעת על האיוניק והיום אתה על הנירו? 

אכן, עשרות אלפי קלומטרים בשניהם...
שוב לטעמי הנירו לוקחת ללא בעיה,

לגבי פתחי האוורור מאחור, אכן אין בנירו אבל המזגן חזק ובכמה דקות כל הרכב קר מאוד גם בימים חמים,

חייב לציין שבאופן כללי גם באיוניק בפתחים מאחור הזרמת אוויר חלשה מאוד גם במהירות אוורור חזקה.

פורסם
לפני 5 דקות, llaavvii כתב:

אכן, עשרות אלפי קלומטרים בשניהם...
שוב לטעמי הנירו לוקחת ללא בעיה,

לגבי פתחי האוורור מאחור, אכן אין בנירו אבל המזגן חזק ובכמה דקות כל הרכב קר מאוד גם בימים חמים,

חייב לציין שבאופן כללי גם באיוניק בפתחים מאחור הזרמת אוויר חלשה מאוד גם במהירות אוורור חזקה.


אש.

שאלה אחרונה - תא המטען של הנירו - מכיל תורך משפחתי של 4 נפשות? בעיקר עגלת ילדים. לא משהו מעבר לסטנדרט. 

×
×
  • תוכן חדש...