Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות ליסינג - נירו PLUG IN או איוניק


אני רק שאלה
שימו לב! השרשור הזה בן 1384 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

שלומות לכל,

 

הנה שאלה שעוד לא שאלו :)

בצעתי חיפוש אך ללא תשובה מדויקת.

 

אני לפני בחירת רכב ליסינג מהעבודה.... מתלבט בין הנירו plug in LX לאיוניק Premium.

זוג + 2 (אחת עוללה ממש, כך שצריך עגלה בתא המטען). נסועה שנתית 15-20 אלף. אין מהעבודה מגבלת נסועה או דלק.

אני אוהב גאדטים ונהיגה.

שווי מס לנירו מופחת בגלל החשמלי. פער בינהם של 300 שח חודשי בשווי המס.

 

דעתכם המלומדת ומדוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נירו - נסעתי על איוניק שנתיים ו125K ק"מ, עם האיוניק אני כבר שנה וחצי (שני הדגמים), לי היא יותר נוחה מרווחת ונעימה לנסיעה,
בונוס של רכב גבוה גם תורם,

איכשהוא האיוניק הרגישה לי טיפה יותר זריזה למרות שמדובר ביחידת הנעה זהה לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שבנירו ההיברידית תא המטען קטן (בגלל הסוללות) ועומד על 324 ליטר בלבד (עד גובה החלון) לעומת 401 בנירו רגילה או 443 באיוניק.
בנוסף לכך, בנירו LX אין פתחי איוורור אחוריים שקיימים באיוניק.
לדעתי, האיוניק מתאימה יותר.

 

הנתונים לפי הוואת הרכב באתר ICAR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, llaavvii כתב:

נירו - נסעתי על איוניק שנתיים ו125K ק"מ, עם האיוניק אני כבר שנה וחצי (שני הדגמים), לי היא יותר נוחה מרווחת ונעימה לנסיעה,
בונוס של רכב גבוה גם תורם,

איכשהוא האיוניק הרגישה לי טיפה יותר זריזה למרות שמדובר ביחידת הנעה זהה לחלוטין.


כלומר נסעת על האיוניק והיום אתה על הנירו? 

עריכה אחרונה על ידי אני רק שאלה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, אני רק שאלה כתב:


כלומר נסעת על האיוניק והיום אתה על הנירו? 

אכן, עשרות אלפי קלומטרים בשניהם...
שוב לטעמי הנירו לוקחת ללא בעיה,

לגבי פתחי האוורור מאחור, אכן אין בנירו אבל המזגן חזק ובכמה דקות כל הרכב קר מאוד גם בימים חמים,

חייב לציין שבאופן כללי גם באיוניק בפתחים מאחור הזרמת אוויר חלשה מאוד גם במהירות אוורור חזקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, llaavvii כתב:

אכן, עשרות אלפי קלומטרים בשניהם...
שוב לטעמי הנירו לוקחת ללא בעיה,

לגבי פתחי האוורור מאחור, אכן אין בנירו אבל המזגן חזק ובכמה דקות כל הרכב קר מאוד גם בימים חמים,

חייב לציין שבאופן כללי גם באיוניק בפתחים מאחור הזרמת אוויר חלשה מאוד גם במהירות אוורור חזקה.


אש.

שאלה אחרונה - תא המטען של הנירו - מכיל תורך משפחתי של 4 נפשות? בעיקר עגלת ילדים. לא משהו מעבר לסטנדרט. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1384 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...