Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אחרי מעבר לרכב חדש החלטתי להתקין לבד את המערכת.

אשמח להמלצה לציוד התקנה (סוג ועובי) ומאיפה לקנות אם לא נוגד את החוקים - כבלים לרמקולים כבלי חשמל וכו באיכות טובה יחסית שהכבלים לא יתחמצנו. כבלי rca כבר קיימים.

בגדול את המגבר אני אחליף בקרוב אבל הסט קדמי הוא מורל הייבריד וסאב מורל פרימו.

תקציב לא מוגבל אבל לא צריך אוברקיל.

תודה

פורסם (נערך)

הבעיה בקיטים היא שמעבר לאיכות רוב היצרנים {במיוחד הזולים} גם משקרים בנוגע לעובי הכבל 

בנוסף בקיטים הזולים אתה בעיקר מקבל כבל CCA = אלומניום מצופה נחושת 

ולא OFC = נחושת מלאה {מוליך מתח גבוהה יותר אך יותר יקר}.

 

מה שאתה צריך זה כבל מתח 4 גייג "אמיתי" מבית טוב רצוי OFC 

בנוסף כבל רמקולים 2.5 ממ OFC רב גידי.

בית פיוז ופיוז מתאים רצוי ANL 

וכמובן כבל רימוט 

 

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם

תודה רבה!

יש חברות מומלצות שאפשר לסמוך על איכות החומרים? עם עדיפות של קנייה מהארץ

פורסם

לא מצליח לערוך את ההודעה הקודמת,

הבנתי שאומגה אודיו מומלצים מבחינת כבלים לרמקולים, אש מח להמלצה לקיט התקנה של המגבר.

התלבטות נוספת, אני יודע שעדיף שהכבל של המינוס יהיה כמה שיותר קצר.

אצלי המצבר נמצא בבגאז' וגם המגבר יהיה שם, כדאי להוסיף נגיד חצי מטר של כבל למינוס בשביל להתחבר למצבר ישירות או עדיין להתחבר לגוף הרכב? (כמובן כבל אחד לא קומבינות)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ לעזרה, אני אזמין מknu את כל נושא השמל למגבר.

לגבי חיבור המינוס, המצבר נמצא אצלי בבגאז'. עדיף להיות עם כבל של מטר וחצי בערך ולהתחבר ישר למצבר או להתחבר לגוף הרכב במרחק קצר יותר?

 

×
×
  • תוכן חדש...