לא מצליח לערוך את ההודעה הקודמת,
הבנתי שאומגה אודיו מומלצים מבחינת כבלים לרמקולים, אש מח להמלצה לקיט התקנה של המגבר.
התלבטות נוספת, אני יודע שעדיף שהכבל של המינוס יהיה כמה שיותר קצר.
אצלי המצבר נמצא בבגאז' וגם המגבר יהיה שם, כדאי להוסיף נגיד חצי מטר של כבל למינוס בשביל להתחבר למצבר ישירות או עדיין להתחבר לגוף הרכב? (כמובן כבל אחד לא קומבינות)