Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

יונדאי i10 שנת 2009.
האוטו לא נוסע הרבה בימים אלו.
לפני 5 ימים רק הנעתי לבדוק שהכל תקין, היה בסדר.
היום הנעתי והיה נשמע מין זיוף בהנעה, ונורית המנוע הבהבה ואז כבתה.
כיביתי והנעתי שוב, נורית המנוע הבהבה ואז נשארה דולקת קבוע.
בפעם השלישית שהנעתי נורת המנוע נדלקה קבוע מההתחלה.
 
החלפתי פלאגים לפני 10000 ק"מ בערך.
 
תכלס אם אפשר להמנע ממוסך בתקופה הזאת הייתי מעדיף.
אני לא נוסע לא לעבודה, לא לסופר ולא לשום מקום.
צריך אותו רק אם יהיה איזה מקרה חירום. 
 
כמה שאלות:
1.  מה לדעתכם זה יכול להיות?
2. לדעתכם אפשר יהיה לבצע איתו עוד איזה 1-2 נסיעות במקרה הצורך?
3.  אם אני מניע אותו כל שבוע עד שאלך למוסך זה יכול להחמיר את הבעיה?
 
תודה
 
פורסם

החשד הראשון הוא שיש "החטאת בעירה" שנובע מסליל הצתה (קויל) או מצת (פלאג)

פגומים.

צריך להתחבר עם מחשב/סורק איבחון ולראות מה מקור הבעיה.

נכון להיום (ואולי ישתנה עד יום א') מוסכים הנם מפעל חיוני ורובם פועלים

בכ 30% כח אדם ולפי הוראות הזהירות של משרד הבריאות.

בברכה  -  רפי לין

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

ייתכן והזיוף אותו הרגשת הוא מצבר שמעט נחלש לו והמנוע הסתובב לשניה באיטיות יתר עד שהניע. לעניין הנורה לפני שהייתי רץ לסרוק הייתי עושה סיבוב בריא על הרכב אולי אפילו היא תיכבה לאחר מיספר דקות של נסיעה. אם לאחר שהרכב הניע אתה מרגיש זיופים אז בהחלט דבר ראשון זה לבצע סריקה אולי אפילו לומר מהיכן אתה יש פה כמעט לכל אחד סורק שמתאים לריכבך אוניברסאלי יוכלו לעזור לך עם זה בחינם.

עריכה אחרונה על ידי מאור30
פורסם

עכשיו יש סגר ולא מצפים מאך אחד להגיע, לשבור סגר ולהסתכן בקנס.  

כמו שרפי ציין, מוסכים רובם כן עובדים והאם הרכב נדרש לך לצרכיים חיוניים תגיע למוסך לבדיקה.

פורסם

תודה לכם.

 

בסופו של דבר החלטתי לא לרוץ למוסך ולתת לאוטו לנוח ולנתק את המצבר בשביל לא לבדוק אותו כל כמה ימים.

 

דבר ראשון שעשיתי זה לראות שאני יכול לנתק את המינוס של המצבר (עושה את זה פעם ראשונה), עשיתי את זה והחזרתי.

מסתבר ( לאחד שלא מנוסה) שזה איפס את המחשב, ואחרי שהנעתי הנורת מנוע כבר לא נדלקה, גם לא שמעתי זיופים.

לקחתי את האוטו לסיבוב של 3 דקות ונראה שאין זיופים.

הנעתי שוב והנורה לא נדלקה.

ניתקתי את המצבר.

 

מקווה שזה באמת היה משהו במקרה.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...