Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

 

רכב ללא ביטוח מקיף או צד ג נכנס בי מאחורה .

לצערי היה לי רק צד ג.

הרכב שנכנס בי רשום על שם הסבתא' חמותו של בעל הרכב' אישה מבוגרת מאוד. הרכב משמש עסק שלו אבל רשום על שם אישה בת 75 שאיני יודע את מצבה הבריאותי.

בהתחלה הוא היה מוכן לשלם על הנזק וענה לטלפונים. לאחר כשבועיים לא ענה לטלפונים או הודעות. הביטוח שלי כתב מכתבים רישמיים ושלח לבעלי העניין דרישת תשלום אך ללא תגובה.

אני לא בטוח אם המכתב מגיע ליעדו או שבעל הרכב ובת זוגתו משמידים המכתבים. בעקרון פתחתי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.

מה עליי לעשות , איך אני שולח מכתב ומנסה להגיע לפשרה ?

עצתכם ?

 

 

תודה נדב

פורסם

מקווה שתבעת את בעלת הרכב ואת הנהג.

 

אם לא תבעת את שניהם הוסף את זה שלא תבעת כנתבע נוסף.

 

בית המשפט לא טמבל ויחייב את הנהג שהוא הבעלים האמיתי לשלם.

 

בדוק אם לבעלת הרכב יש בכלל רשיון נהיגה!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שלום רב,

 

תודה על המענה.

תבעתי את הנהג וגם את בעלת הרכב.

מצב בעלת הרכב לא ידוע , אישה בת 75 , בעלת נכות מסוימת.

איני יודע מצבה כיום ?

 

תודה

פורסם

שלום רב,

 

תודה על המענה.

תבעתי את הנהג וגם את בעלת הרכב.

מצב בעלת הרכב לא ידוע , אישה בת 75 , בעלת נכות מסוימת.

איני יודע מצבה כיום ?

 

תודה

 

מקווה שתבעת את בעלת הרכב ואת הנהג.

 

אם לא תבעת את שניהם הוסף את זה שלא תבעת כנתבע נוסף.

 

בית המשפט לא טמבל ויחייב את הנהג שהוא הבעלים האמיתי לשלם.

 

בדוק אם לבעלת הרכב יש בכלל רשיון נהיגה!

פורסם (נערך)

הבעיה אינה בעלת הרכב. הבעיה היא שתצטרך לבצע את כל ההליך המייגע של תביעה משפטית, עם סיכוי גבוה שתתקשה לגבות את הכסף גם אם ייפסק לזכותך עם שמו של הנהג כחייב.

 

מה מצב הרכב? האם תיקנת על חשבונך? האם בוצעה בדיקה על ידי שמאי?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...