Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

אני נוהג מזה מספר חודשים על נירו 2019, רכב חברה מליסינג.

 

נסעתי עם הרכב לא מעט, אבל הרכב מעולם לא בלם אותי, למרות שיו מצבים שהיה ראוי שיבלום ולמרות שהתראות על התנגשות אני מקבל מידי פעם.

 

אני חושש שמערכת הבלימה האוטונומית של הרכב לא פעילה, למרות שבמחשב הרכב היא מוגדרת כפעילה.

 

האם למוסך יש כלים דיאגנוסטים בכדי לבדוק את זה?

האם חברת הליסניג בכלל תתייחס לתלונה הזו, שתיקח את הרכב לטיפול התקופתי?

פורסם

אם המערכת מבוססת רדאר אז שום קרטון לא יגרור תגובה.

המערכת תגיב עם ממש תהיה קרוב להתנגשות, לא משהו שמוסך או אתה אמורים לבחון.

פורסם

לא ניסיתי על קרטון, אני מדבר על מצבי אמת.

היו מצבים קרובים להתנגשות ולא הרגשתי התערבות. אפילו לא תגבור בלימה, כמו שנטען במדריך למשתמש.

פורסם

בהרבה מקרים המערכת בולמת שבריר שניה לפני שאתה בולם ואז היא מפסיקה לעבוד (כי התערבת).

זה לרוב לא משהו שתרגיש, בטח לא כאשר כל תשומת הלב שלך הוא למצב חרום שמתרחש.

פורסם
מצב אמת שלך ומצב אמת של המערכת הם 2 דברים שונם בתכלית

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

יש דיווחים מנהגים אחרים שאצלם הם מרגישים טוב כאשר המהערכת מתערבת, ולעיתים אף מתערבת מוקדם מידי

פורסם

אני הרגשתי את המערכת גם ברכב הדגמה וגם ברכב פרטי שלנו.

יכול להיות שהסטנדרט שלך לחירום קצת שונה ממה שמוגדר במערכת (שזה בסדר גמור, כל אחד ומערכת השיקולים שלו).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אם כבר היו כמה מצבי חירום, אני מציע לך להוריד רגל מהגז ולהירגע.

אני מניח שאתה נוהג הרבה וככל שהקילומטרים עולים הסבלנות יורדת, אבל למענך, תוריד הילוך.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

האם הקרוז האדפטיבי שלך פועל כשורה?

יודע לשמור את המרחק שאתה מגדיר? מגיב לשינויי המרחק לפי ההגדרות?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
האם הקרוז האדפטיבי שלך פועל כשורה?

יודע לשמור את המרחק שאתה מגדיר? מגיב לשינויי המרחק לפי ההגדרות?

 

כן, עובד טוב

פורסם
אם כבר היו כמה מצבי חירום, אני מציע לך להוריד רגל מהגז ולהירגע.

אני מניח שאתה נוהג הרבה וככל שהקילומטרים עולים הסבלנות יורדת, אבל למענך, תוריד הילוך.

אל חשש, אני נהג רגוע. אבל יש לעיתים מקרים בהם אני מאחר לבלום. המערכת לא התערבה אף פעם.

×
×
  • תוכן חדש...