Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לאחר קריאת מספר פוסטים על הנושא, החלטתי שהגיע הזמן להחליף את הרצועה.

הרכב נקנה לפני יותר מ 5 שנים ועבר החלפה לפני הרכישה.

היום הרכב עם 140k קמ.

מנסה למצוא מוסך שמכיר את הרכב ואת החלפת הרצועות בצורה מקצועית.

קיבלתי הצעה ממוסך מורשה להחלפה עם חלקים מקוריים ב 2400 שח.

נשמע לי מעט יקר ולפני שאני הולך על טיפול יקר שכזה הייתי מעדיף לבדוק בעוד כמה מקומות.

האם יש מוסכים מומלצים במרכז (גבולות ראשלצ-תל אביב-אור יהודה) לבצע שם את ההחלפה?

תודה!

פורסם

עברו כאמור 6 שנים בערך, נסע כ 50k קמ בערך.

 

רפי,

המוסך המורשה שממנו קיבלתי את ההצעה הוא זה שהזכרת.

הם אכן נשמעים מקצוענים והצוות דעת ברשת טובה, מנסה להשוות כמה חלופות (בסוף המחיר של הטיפול שווה לרבע מערך הרכב)

פורסם
בדקתי עכשיו בעד רעננה . 1431 שקל כולל מע"מ .

 

אכן מחיר טוב, בדקתי איתם והוא לחברי מועדון (100 שקלים לשנה). נאמר לי גם שמדובר בחלקים מקוריים.

רעננה קצת רחוקה, אבל כניראה שאתאם שישי אחד ואסע לשם.

 

תודה רבה!

פורסם

בזמנו היו לי 2 פוקוסים שלקחתי לטיפול (של אשתי ואחותי) במוסך מורשה פורד בעפולה.

לכל אחת קניתי קיט רצועת טיימינג של חברת gates, ומשאבת מים של inna (אם זכור לי נכון) בכ-500שח ואת ההחלפה לשניהם ביצעו במוסך במחיר של 1000שח לפני מע"מ (יחד).

מה שלא זכור לי זה העלות של נוזל הקרור.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

רציתי רק לעדכן ולהמליץ על מוסך 'שי-לי' וכמובן ולהגיד תודה לעדי ולצוות!

עדי פנה אליי והסביר לי את ההבדלים במחיר (ההצעה שנרשמה מעלה הייתה יותר מקיפה מרק רצועת טיימינג).

לאחר שיחה טלפונית החלטתי להגיע למוסך שי-לי (הרבה יותר נגיש עבורי מאשר להגיע לרעננה).

על דרך עשיתי גם טיפול קטן כי המחיר היה ניראה לי הוגן (ועוד כמה תיקונים על הדרך).

הייתי בכמה מוסכים לטיפולים כאלו ואחרים ואני חייב להגיד שאצל עדי והמוסך הייתה לי ההרגשה הכי טובה מכל המוסכים שהייתי בהם, הרבה בזכות ההגינות שלהם.

אמליץ לכל מי ששוקל ליצור קשר עם עדי...

  • ספונסר פורום
פורסם
רציתי רק לעדכן ולהמליץ על מוסך 'שי-לי' וכמובן ולהגיד תודה לעדי ולצוות!

עדי פנה אליי והסביר לי את ההבדלים במחיר (ההצעה שנרשמה מעלה הייתה יותר מקיפה מרק רצועת טיימינג).

לאחר שיחה טלפונית החלטתי להגיע למוסך שי-לי (הרבה יותר נגיש עבורי מאשר להגיע לרעננה).

על דרך עשיתי גם טיפול קטן כי המחיר היה ניראה לי הוגן (ועוד כמה תיקונים על הדרך).

הייתי בכמה מוסכים לטיפולים כאלו ואחרים ואני חייב להגיד שאצל עדי והמוסך הייתה לי ההרגשה הכי טובה מכל המוסכים שהייתי בהם, הרבה בזכות ההגינות שלהם.

אמליץ לכל מי ששוקל ליצור קשר עם עדי...

 

תודה רבה יניב :)

שמחנו!

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

×
×
  • תוכן חדש...