Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

 

אחרי 6 שנים עם Lenovo Flex 2 ששבק חיים הבוקר, החלטתי לקנות נייד חדש.

 

המטרה היא בעיקר שיהיה מחשב שיושב בסלון ומחובר לטלוויזיה לצרכי אינטרנט, סדרות ואופיס.

ככל הנראה מעבד I5 אמור להספיק, 8GB זיכרון גם יעשה את העבודה.

תקציב בין 2500-3000 כנראה יהיה כעסקה טובה במקרה הזה.

 

המלצות ?

עריכה אחרונה על ידי gozal

Polo 2012

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אל תתקרב לשום אסוס מסדרה X. הלוחות שלהם מתפגרים בדיוק תוך שנה מההפעלה הראשונה. שוכבים אצלי בג'נקייה כמות יפה של מחשבים כאלה עם לוחות מתים שאסוס לא מוכנים לטפל בהם, למרו כולם עם אותו תסמין - לוח מת. החלפה של הלוח יקרה, עולה כשני שליש מחשב.

 

ממליץ לך על דל (הסדרות הזולות VOSTRO ו-INSPIRON פשוטות אבל טובות יחסית, בייחוד עם שלוש שנות אחריות מלאה באופן מובנה).

 

לנובו C יהיה בחירה נבונה אם חשקה נפשך בטאץ', אבל תעלה לכיוון 3.5K-3.8K.

 

לטושיבה, HP אל תתקרב.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
אל תתקרב לשום אסוס מסדרה X. הלוחות שלהם מתפגרים בדיוק תוך שנה מההפעלה הראשונה. שוכבים אצלי בג'נקייה כמות יפה של מחשבים כאלה עם לוחות מתים שאסוס לא מוכנים לטפל בהם, למרו כולם עם אותו תסמין - לוח מת. החלפה של הלוח יקרה, עולה כשני שליש מחשב.

 

ממליץ לך על דל (הסדרות הזולות VOSTRO ו-INSPIRON פשוטות אבל טובות יחסית, בייחוד עם שלוש שנות אחריות מלאה באופן מובנה).

 

לנובו C יהיה בחירה נבונה אם חשקה נפשך בטאץ', אבל תעלה לכיוון 3.5K-3.8K.

 

לטושיבה, HP אל תתקרב.

הייתי מוסיף ואומר אל תתקרב לשום אסוס נקודה.

לנובו e490 יתן לך את מה שאתה צריך.

פורסם

מוסיף על E590, באמזון יש מחירים מצויינים ל 16GB, 256 SSD I5

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

כנל עם הדיס המלצה על אסוס והמלצה על לנובו.

 

לא בטוח שהייתי הולך לאמזון, אפשר למצוא בארץ גם כן במחירים סבירים:

https://www.espir.co.il/items~31~265.htm?OrderBy=3&Pnum=1&Qsearch=&qmanufact=0&key=

אפשר גם ללכת בתוספת קטנה על סדרה L, אבל יכול להיות שלשימוש ביתי לא יהיה צורך.

פורסם

כל מחשב בסיסי יעשה את העבודה. אתה יכול להוציא פחות כסף.

הוא לא צריך להיות עמיד, הוא לא צריך מסך טוב, הוא יכול להיות כבד.

 

קנה איזה 15" ממותג מכובד, עם SSD, ויכול להיות I3, ולא צריך יותר מ-8GB.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני עם במבי. איי 3, 8 ג'יגה וסס"ד. מספיק לחלוטין.

יעמוד בתקציב שהגדרת + הרחבת אחריות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לגבי אסוס - הגזמתם... יש לי נסיון אישי עם ארבעה מחשבים שלהם בשנים האחרונות ועוד ציוד נלווה, הכל עובד בלי שום בעיות. מוצרים מסדרות נמוכות זה זבל לא משנה מה כתוב על האריזה (אגב, fun fact) יש חברה שנקראת clevo שמייצרת את הלפטופ ים לכמה מהשמות הגדולים בתעשייה.

 

 

לגבי השאלה של פותש, אם המחשב מחובר למסך, למה לא לקנות איזה htpc או nuc או משהו דומה? למה צריך לשלם על מסך, סוללה, עיצוב/דקות/משקל?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

Spire הרבה זמן לא הסכמתי עם הודעה To the letter כמו שהסכמתי עם ההודעה הזו שלך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

א. מצטרף להמלצה על מיני כלשהו. מחשב נייד שלא מתנייד זה מיותר.

 

ב. לגבי אסוס, אצלי בחברה כבר 3 מחשבים מסדרה זנבוק שעובדים קשה ומתניידים המון (טלטולים ומכות), בני 3-4, שרדו יפה בינתיים. אחד לדעתי מתחיל לקרטע אבל זה הגיוני לדעתי

 

דוקא שני דלים אכזבו מאוד, כרטיסי רשת לא טובים, מקלדת תקולה ועכבר לא משהו.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 


×
×
  • תוכן חדש...