Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה יאריס GR 2020 - רפליקת ראלי חדשה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי השמועות זה הולך להיות בידני בלבד (נקודת זכות לטויוטה), הנעה לכל הגלגלים ולפי הסרטון נראה שיש העדפה לגלגלים האחוריים.

עושה לי חשק.

פורסם

לא יכול לחכות לראות את המפלץ הקטן בישראל. אחרי ההצלחה המסחררת של טויוטה ישראל עם ה-GT86, הסליקה, הסופרה הנוכחית וכל קודמותיה, ה-MR2, הלקסוס IS-F, RC-F, LFA ו-LC. אני בטוח בלפחות 340% שהיא תתחיל להימכר בישראל כמעט מיד אחרי ההשקה שלה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

למה בעצם הם הפסיקו עם ה86 כל כך מהר? הרי סובארו ממשיכים עם ה brz ואפילו המחיר השתפר עם הזמן

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

לא בז#ן שלהם למכור מספר דו ספרתי נמוך של מכוניות כאשר בלחיצת כפתור הם מעיפים מספר 4 ספרתי של קורולות לחברות הליסניג.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

זו כנראה תהיה יופי של מכונית, אך גם המחיר צפוי להיות יותר בגזרת s1 ולא פולו gti. מכאן, לא רואה הרבה סיכוי לדגם בארץ.

 

Gt86 מכונית נהיגה מעולה, אבל ביצועי המנוע בשילוב המחיר בארץ הפכו את הדגם לרכב לאניני טעם בלבד.

פורסם
במחיר הנכון היא תעוף כאן כמו לחמניות.

 

 

אה, במחיר הנכון. שכחתי, נכון....

 

זאת לא מכונית שתעוף כמו לחמניות בלי קשר למחיר. זאת קטגוריה עם פוטנציאל שוק של 200-300 מכוניות בשנה גג (בשנת 2017 נמכרו 160~ הוט האצ'יות בגודל של היאריס, ב-2018 נמכרו פחות מ-60). היות ומדובר בערך ב-0.1% מסך המכירות השנתיות של טויוטה, אני לא רואה אותם נוקפים אפילו פרק אצבע כדי למכור אותה בארץ. זה גם לא רנו או פיג'ו שצריכים מקדמי תדמית.

 

 

CH2856, שים לב שסובארו ממשיכים למכור את ה-BRZ התאומה, גם אם זה רק לאניני טעם.

וכאמור, אין לדגם סיכוי בארץ לא בגלל סביבת המחיר הצפויה שלו, אלא בגלל הסמל על האף והיבואן של המותג.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

דווקא אולי הם ירצו מקדמי תדמית כי בדיוק בשבוע שעבר הם העלו פרסומת שטויוטה 2020 יותר X יותר Y יותר בלה בלה ובין היתר "יותר ספורטיבית" (שזה בערך הדבר היחיד שהקשבתי לו מתוך הרשימה).

 

מה יש להם בארסנל כדי להגיד יותר ספורטיבית? קורולה לא היברידית?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

קיימת גם גרסת גאזו רייסינג ליאריס הנוכחית, עם מנוע 1.8 בעל מגדש על ו-209 כ״ס. היפנים לרוב מקצים כמויות קטנות מאוד מהמכוניות הללו לאירופה, כך שאם היה בכלל סיכוי לראות אותה בארץ, היינו מדברים על יחידות בודדות וגם המחיר היה בהתאם. תהנו ממנה בתור wallpaper לווינדוס...

פורסם
דווקא אולי הם ירצו מקדמי תדמית כי בדיוק בשבוע שעבר הם העלו פרסומת שטויוטה 2020 יותר X יותר Y יותר בלה בלה ובין היתר "יותר ספורטיבית" (שזה בערך הדבר היחיד שהקשבתי לו מתוך הרשימה).

 

מה יש להם בארסנל כדי להגיד יותר ספורטיבית? קורולה לא היברידית?

 

הפרסומות של 99.5% מיבואני הרכב נראות כאילו התסריטים והצילומים שלהן נלקחו מ-bucket list גרני של buzz words. לפעמים אפילו בלי קשר אמיתי לעולם הרכב.

 

מקדמי תדמית צריך כשאתה שחקן מרכז טבלה שרוצה לפרוץ ומחליט שכדי לעשות את זה אתה צריך לפנות לקהל של חובבים שיקדמו עבורך את המותג. כשאתה המותג השני הכי נמכר, מכונית שתימכר במקסימום ב-0.05% מהמכירות שלך בשנה (וזה הכי אופטימי שלי) לא תקדם אותך לשום מקום.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
דווקא אולי הם ירצו מקדמי תדמית כי בדיוק בשבוע שעבר הם העלו פרסומת שטויוטה 2020 יותר X יותר Y יותר בלה בלה ובין היתר "יותר ספורטיבית" (שזה בערך הדבר היחיד שהקשבתי לו מתוך הרשימה).

 

מה יש להם בארסנל כדי להגיד יותר ספורטיבית? קורולה לא היברידית?

 

יש להם את הקורולה האצ׳בק... זה מספיק ספורטיבי בשבילם.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
הפרסומות של 99.5% מיבואני הרכב נראות כאילו התסריטים והצילומים שלהן נלקחו מ-bucket list גרני של buzz words. לפעמים אפילו בלי קשר אמיתי לעולם הרכב.

 

מקדמי תדמית צריך כשאתה שחקן מרכז טבלה שרוצה לפרוץ ומחליט שכדי לעשות את זה אתה צריך לפנות לקהל של חובבים שיקדמו עבורך את המותג. כשאתה המותג השני הכי נמכר, מכונית שתימכר במקסימום ב-0.05% מהמכירות שלך בשנה (וזה הכי אופטימי שלי) לא תקדם אותך לשום מקום.

 

ברור לי שכמעט ואין סיכוי שזה יהיה אחרת, אבל אפשר לקוות

 

יש להם את הקורולה האצ׳בק... זה מספיק ספורטיבי בשבילם.

 

כן זה בערך שם עומד כרגע

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
הפרסומות של 99.5% מיבואני הרכב נראות כאילו התסריטים והצילומים שלהן נלקחו מ-bucket list גרני של buzz words. לפעמים אפילו בלי קשר אמיתי לעולם הרכב.

.

לא מסכים אתך, יש הברקות פה ושם, כמו לדוגמא הפרסומת של מאזדה3 נגד אופנת הג'יפים.

 

מקדמי תדמית צריך כשאתה שחקן מרכז טבלה שרוצה לפרוץ ומחליט שכדי לעשות את זה אתה צריך לפנות לקהל של חובבים שיקדמו עבורך את המותג. כשאתה המותג השני הכי נמכר, מכונית שתימכר במקסימום ב-0.05% מהמכירות שלך בשנה (וזה הכי אופטימי שלי) לא תקדם אותך לשום מקום.

 

I30N

[emoji849]

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לא מסכים אתך, יש הברקות פה ושם, כמו לדוגמא הפרסומת של מאזדה3 נגד אופנת הג'יפים.

לכן רק 99.5% ולא 100% :)

 

 

I30N

[emoji849]

יבואן עם גישה שונה לגמרי (ודי נדירה בנוף). ואפילו שה-i30N נמצאת באתר ואפשר לקנות אותה, היא לא בדיוק מככבת בקמפיינים או נמצאת בקדמת הבמה. בכלל לא בטוח שהיבואן הוא זה שהחליט לייבא אותה, ושלא הנחיתו אותה עליו בלית ברירה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...