Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המקרה הוויראלי שרץ על הסקודה המפורקת בפייסבוק. דעתכם?


טירון רכבים
שימו לב! השרשור הזה בן 1634 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהנחה שהכל נכון, התנהלות צ'מפיון פשוט מביישת. מנהל שירות היה צריך לתת לו איזו אוקטביה באותו יום ואחר כך להחליט מה ואיך לעשות. במקום זה גלגלו אותו בין נציגים עם ראש קטן, להגיד לו משפט כמו "חתמת זה כבר הרכב שלך" חמש דקות אחרי שיצא מהסוכנות ולגרום לו לרדוף אחרי מוסך במשך חודש זה פשוט בזיון מבחינת שירות, אפילו אם זה חוקי. כואב הלב לראות אוטו חדש ככה, ולא אין מצב שהוא יחזור באיכות ההרכבה שאיתה הוא יצא מהמפעל. הסיוט האולטימטיבי של כל רכישת רכב חדש.

 

באופן אישי הוצאתי מצ'מפיון שני רכבים חדשים, קיבלתי שירות טוב במכירה ואחר כך, אז אולי אחת לכמה אלפי מסירות יש נפילה, הם פשוט שורפים את עצמם על מקרים כאלו במקום שיהיה נוהל מסודר ואנשים עם ראש (וקצת לב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חודש וחצי?! דש בורד שפורק כולל חיתוך צמות?! (מרק תסתכל טוב בתמונות).

לא ראיתי צמות חתוכות. כול האביזרים הם פלאג אנד פליי לכן לא ברור אם קיים צורך לחתוך חיווט.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה נראה כאילו מישהו התחיל לפרק ושכח לעצור. הבחור בכלל התלונן על רעשים במנוע, אז מה הקשר בין זה לבין פירוק דשבורד?

ונגיד שיחשבו שמצאו את מקור הרעש, ירכיבו את הדשבורד ויצאו לנסיעת מבחן ושוב יש רעש, אז יפרקו שוב את הכל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פירוק דשבורד ברכב חדיש זה לא עניין מסובך או דרמטי, אך תמיד נראה רע מאוד על ידי מי שלא מבין מה כוללת עבודה כזאת.

בכל מוסך יתנו את העבודה הזאת לעובד הכי פדנט והכי מנוסה שעשה כמה וכמה דשבורדים בחייו המקצועיים.

אני מאמין שהמוסך לא החליט על ביצוע הפירוק לפני שהשתכנע כי הרעש הוא משהו שמסתתר מתחת לדש.

יכול להיות שאחרי הרכבה חזרה הרעש לא יפתר ויהיה צורך בפירוק חוזר! לא נעים ולא כיף לעשות עבודות חזרות, אבל זה לעיתים רחוקות קורה ואין מה לעשות.

להערכתי ומנסיוני, הרבה פעמים שיש רעש מכוון פנים הדשבורד, מדובר בכלל במשהו משוחרר בתא המנוע באיזור קיר האש, אני מקווה ומאמין שהמוסך שלל אפשרות כזאת לפני הפירוק.

 

בכל מקרה, חייבים לתת הזדמנות למוסך המורשה לבצע את התיקון ולפתור את הרעש עליו התלונן בעל הרכב ולשביעות רצונו, לפני שנכנסים למגעים עם היבואן על פיצוי, שיפוי, החזרות, השבות, שחרור שבויים וזיכויים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתפלה מ חלק מ התגובות פה.

 

לפי מה שאני הבנתי (תתקנו אם אני טועה), אבל הוא לא כתב שיש רעש מוזר מ המנוע? אני לא מוסכניק, אבל למה צריך לפרק את הדאשבורד בגלל רעש של המנוע?

 

למה פה בארץ ואצל היבואן הזה (יש עוד אני מאמין) צריכים להגיע למצבים כאלה כדי לקבל יחיס, פשוט עצוב :-(.

 

קבלו 2 סיפורים:

1) מלפני 20-30 שנה מ ארגנטינה, חבר של אבא שלי קרה Rolls Royce , לא עבר הרבה זמן מ הקניה, והתחיל לשמוע רעש מוזר מ השעון בדשבורד, דיבר איתם, לקחו לו את הרכב, תיקנו לו את הבעיה ואמרו לו "נשלח לך חשבונית" (חייב להגיד שלא היה צריך לחכות חודש ולדבר עם מנהלים גדולים כדי שזה יקרה), עברו כמה חודשים, החשבונית לא הגיע, הוא מתקשר שוב וענו לו "בסדר, נשלח לך", עבר חצי שנה, הוא שוב מתקשר ואומרים לו "אנחנו לא יודעים על מה אתה מדבר, רכב Rolls Royce לא מתקלקל"...

 

2) הייתה לי בעיה עם הראוטר של חברה סויימת (לא אכנס לפרטים כי כבר טופל הבעיה), ואמרו לי "ייקח שבוע כי אין לי תכנאים, או שתסע אתה ותביא חדש מאיפשהו" (אמרו לי מקום, אבל לא משנה), אחרי איזה שעה ומשהו בטלפון, פשוט התעצבנתי על השירות שלהם ורציתי פשוט להתנתק, בקיצור, אחרי צעקות וזה, ותכלס לא העבירו אותי למנהל אמיתי ולא ניתקו אותי, לקח לא זוכר כמה זמן עד שזה קרה באמת.

 

אז למה צריכים להגיע למצעבים כאלה?

למה לכל דבר צריך בצעקות לדבר כדי לקבל יחיס??

כל זה אני כן יכול להבין את הבחור.

 

ועל הדרך, למה יש כמה פה שחושבים ש הפוסט הזה של הבחור יישה לו רע?? סתם מעניין אותי.

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים איתך,

הוא כתב בפוסט שניסה לדבר עם המנהלים ואף אחד לא התייחס אליו.ן/QUOTE]

לדעתי זה שקר גס. כאשר לקוח מגיע אלי ומתלונן על השירות שקיבל או כול בעיה אחרת ומבקש לדבר עם אחד המנהלים במוסד ציבורי גדול אני מתאם לו פגישה לאותו יום.

 

* קיימים מקרים מסויימים של לקוחות אשר מקללים ומנבלים את הפה שלהם בצורה כזו שהדרך היחידה לפעמים היא לקרוא למשטרה/אנשי אבטחה ולהראות להם את היציאה ולא את המנהלים שהם מבקשים.

לדעתי הבחור לא משקר. מה הקשר ללקוחות שלך?

סביר להניח שאם היו מתייחסים אליו בצורה נורמלית בלי קשר לצד המקצועי הפוסט הזה בכלל לא היה נוצר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור כנראה דובר אמת

אבל ,בהעדר חוק לימון ישראלי , הבעיה היחידה היא שלא נתנו לו רכב חלופי לתיקון שהם הגדירו כארוך.

בסיום כל תיקון כזה נהוג לעשות נסיעת מבחן משותפת .

כל השאר זה רעשי רקע (תרתי משמע).

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פגישה שככל הנראה תניב טיפול ראשון חינם ואולי גם התחייבות לרכישת הרכב במחיר מחירון. את הרכב לא יחליפו לו, אבל... הפתעות לא חסר.

האמת שבימינו התחייבות קנייה במחיר מחירון היא הטבה כלכלית יותר מוצלחת מכל הנחה בטיפול או משהו בסגנון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פירוק דשבורד ברכב חדיש זה לא עניין מסובך או דרמטי, אך תמיד נראה רע מאוד על ידי מי שלא מבין מה כוללת עבודה כזאת.

בכל מוסך יתנו את העבודה הזאת לעובד הכי פדנט והכי מנוסה שעשה כמה וכמה דשבורדים בחייו המקצועיים.

אני מאמין שהמוסך לא החליט על ביצוע הפירוק לפני שהשתכנע כי הרעש הוא משהו שמסתתר מתחת לדש.

יכול להיות שאחרי הרכבה חזרה הרעש לא יפתר ויהיה צורך בפירוק חוזר! לא נעים ולא כיף לעשות עבודות חזרות, אבל זה לעיתים רחוקות קורה ואין מה לעשות.

להערכתי ומנסיוני, הרבה פעמים שיש רעש מכוון פנים הדשבורד, מדובר בכלל במשהו משוחרר בתא המנוע באיזור קיר האש, אני מקווה ומאמין שהמוסך שלל אפשרות כזאת לפי הפירוק.

 

בכל מקרה, חייבים לתת הזדמנות למוסך המורשה לבצע את התיקון ולפתור את הרעש עליו התלונן בעל הרכב ולשביעות רצונו, לפני שנכנסים למגעים עם היבואן על פיצוי, שיפוי, החזרות, השבות, שחרור שבויים וזיכויים...

 

כן, רק שלקוח שקונה רכב ב200 אש"ח מהיבואן, אמור לקבל רכב חליפי והבטחה לטיפול בבעיה שתרגיע אותו, לא נפנופים וטענות על עומס, ולא לרוץ אחרי היבואן ולקבל רכב חלופי שלוש קטגוריות למטה.

גם כל הכבוד, קודיאק ב200 אש"ח זה לא איביזה ב80, ומצופה יחס יותר הולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיקות התגובות שמשוכנעות שזה יפגע בצ'מפיון או באחד הדגמים שלו במכירות.

יבואן שנמצא גבוה בטבלאות המסירות כבר שנים, שוק משומשות חזק וצולח איזה עשור את סאגת ה-DSG.

 

ולגבי התמונות והפוסט בכלל, ברור שזה נראה רע, אבל מה ציפיתם? שכל דבר פותרים היום בעזרת סורק תקלות?

לפעמים אין ברירה אלא לפרק. ובהרבה שנים אחרונות הכל כ"כ מובנה ומחווט שאין פה בכלל תהיות לגבי ההרכבה חזרה, זה לא איטלקיה ישנה שפעם ככה ופעם ככה. אבל שוב, זה נראה רע ומצטלם "נהדר".

הבחור לא חכם, מתלהם כדרכו של פייסבוקיסט מצוי ופועל עם טעויות ברצף במקום להיות אסרטיבי, לדרוש טיפול ולתת למוסך לעבוד.

קרה ויש עניינים לאחר מכן? פה מתחילים לעבוד בתור צרכן פגוע, לא לפני זה.

ברור שזה כן יפגע.

נניח 10K אנשים ראו את הפוסט, אתה לא צריך להוריד את המכירות של צ'מפיון ב 10K. אבל אם 10 מתוך ה 10K האלו לא יקנו את הרכב הבא שלהם מצ'מפיון בגלל הפוסט הזה - כבר היה משתלם יותר ליבואן לטפל בשקט בשקט בלקוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

שוב, גש להיסטוריה.

זה יבואן שמדי פעם עולה לכותרות בגלל שירות בעייתי, זה יבואן שמכר מכוניות עם תיבה מחורבנת שנים.

והמכירות עולות ושוק המשומשות חזק.

אז אחד עם פייסבוק יערער משהו מזה?

פשוט לא.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים עם צורת החשיבה שלך.

 

כל השוק עלה, ונניח שהמכירות של צ'מפיון היו אמורות לעלות ב 20% אך עלו רק ב 19.8%, כאשר ב 0.2% מייצגים אנשים שלא קנו רכב חדש מצ'מפיון בדיוק בגלל הפוסט הזה - מבחינת כסף נטו היה משתלם להם בהרבה להשתיק את הסיפור לפני שיגיע לפייסבוק ולרצות את הלקוח.

 

עוד דוגמה, המרצדס שיושבת כבר 3 שנים מחוץ לאולם בהרצליה פיתוח - מבחינת נתונים נטו, לא פגעה למרצדס במכירות (איך בכלל בודקים דבר כזה? הרי כל השוק עולה) ועם זאת, צוטט מנכל מרצדס בנקודה כלשהי שהיו צריכים להשתיק את הלקוח עם רכב חדש כבר בהתחלה ושעכשיו "פשוט מאוחר מדי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבארץ לקוחות מורגלים בשירות גרוע. זה בכלל לא במערכת השיקולים של רוב הרוכשים רכב חדש.

אפילו בתקנון של הביטוח מקיף : רכב חלופי עד 1300 סמ"ק ללא קשר לדגם המבוטח. אז למה שמוסך יתן משהו אחר ?

 

ראית מישהו עובר בנק כי בסקר שביעות רצון האחרון יצא שהבנק הזה מקום אחרון ?!

תכלס, אין בארץ התאגדות צרכנית. מכה קטנה בכנף של צ'מפיון. לא יותר.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפוסט יותר מ 2700 תגובות ומעל ל 1600 שיתופים, לפי הסטטיסטיקות שבדר״כ רצות בפייסבוק על פוסטים עם נתונים דומים (למשל בסרטוני וידאו) מדובר במעל ל 60000 איש לפחות שראו אותו אם אני צריך להעריך (כי מן הסתם הרוב הגדול רק רואים אבל לא באמת מגיבים או משתפים, זה פוסט ששותף בקבוצות של מאות אלפי משתתפים כמו פשפשוק), לאמר שאין לזה משמעות זה לשלול את כל המהות של יחסי ציבור. אין לי ספק שאם בצ׳מפיון היו יכולים להזיז את הזמן, הם היו נותנים לו עכשיו גם סופרב ברבע מיליון בחינם רק שיהיה בשקט, כלכלית זה בטוח משתלם יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא היה יכול לקבל תשובות,טיפול טוב בתקלה, ופיצוי אם היה מגיע לאנשים הנכונים בצמפיון. במקום זה, העלה פוסט בפייסבוק. עכשיו הסיכוי שיקבל משהו (מלבד תביעת השתקה..) אחרי שהנזק התדמיתי כבר נגרם שואף לאפס

 

כלומר, כל קונה רכב ממוצע צריך לדעת איך להתנהל.

אחלה, נהדר.

כלומר ידע נדרש כאשר יש לך רכב חדש עם בעיה -

  1. לפתוח פוסט בעילום שם פה בפורום,
  2. כמה לשתף,
  3. כמה להסתיר,
  4. מתי לפרסם בגלוי ברשתות החברתיות
  5. שמות אנשי קשר - מאיפה משיגים?
  6. האם יש מאעכר שתפקידו לקשר בין קונה מאוכזב לבין בכיר בצ'מפיון?

 

מתי אתה פותח קורס רשמי בנושא?

 

אני חושב שבארץ לקוחות מורגלים בשירות גרוע. זה בכלל לא במערכת השיקולים של רוב הרוכשים רכב חדש.

אפילו בתקנון של הביטוח מקיף : רכב חלופי עד 1300 סמ"ק ללא קשר לדגם המבוטח. אז למה שמוסך יתן משהו אחר ?

 

ראית מישהו עובר בנק כי בסקר שביעות רצון האחרון יצא שהבנק הזה מקום אחרון ?!

תכלס, אין בארץ התאגדות צרכנית. מכה קטנה בכנף של צ'מפיון. לא יותר.

 

אז אם אני קונה רכב 7 מקומות, אני מקבל מיני חבוטה? אני זוכר שבעבר לאבא שלי היה ברלינגו ואחרי שנכנסו בו, הציעו לו לקחת איזה מיני כלשהיא, הוא שכר ברלינגו זהה והכריח את הביטוח להחזיר לו כסף על ההשכרת רכב.

האמת שבימינו התחייבות קנייה במחיר מחירון היא הטבה כלכלית יותר מוצלחת מכל הנחה בטיפול או משהו בסגנון.

השאלה אם התחייבות קניה במחיר מחירון בצירוף שלל אותיות וכוכביות ואותיות לבנה רוניות - כלומר צריך בדיקת מכון שתמיד תמצא ליקוים ושאותה לא יציגו לקונה הבא ובד"כ רשום להם שהמחיר מחירון לא כולל תוספת חודשי עליה על הכביש.

יש מספיק יצרנים שנותנים את זה כהטבה מדי פעם, מה שאומר שזה במקרה המקסימלי מספר בודד של אלפי שקלים. וזאת בתנאי שמשקללים את המחירון עם התוספות. הבחור הזה קנה את הרכב בסוף השנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1634 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...