Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המקרה הוויראלי שרץ על הסקודה המפורקת בפייסבוק. דעתכם?


טירון רכבים
שימו לב! השרשור הזה בן 1634 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מיד לאחר פרסום הפוסט, שלחתי את זה למכר אשר מתכנן לקנות רכב. בין האופציות שלו יש כמה וואגיות. תשובתו הייתה שזה נשמע לו מוזר ושהוא לא שמע על הרבה מקרים כאלה. יש לציין שהוא ענה תוך פרק זמן קצת שאין מצב היה מאפשר לו לקרוא את הפוסט. זה רק אומר שכאשר הלקוח נעול מותג, שום דבר כנראה לא יוריד אותו מזה. מזכיר לי את המשוכנעים שבאים לפה להתייעץ לגבי רכב שהם כבר החליטו שהם הולכים לקנות ורק מחפשים חיזוקים חיובים.

 

אגיד משהו שלא מתייחס רק ספציפים או בכלל למותג כזה או אחר. לפני שאני קונה נעלי ספורט, אני קורא עלייהן באינטרנט כמעט את כל מה שיש לקרוא. ואלו כולה נעליים שועולות נניח 400 ש''ח. אדם אשר קונה מותג שאמינותו מוטלת בספק ושיש עליו אין סוף של מידע על בעיות כאלה ואחרות ועדיין קונה יכל לבוא בטענות רק לעצמו.

 

כל אלה שחושבים שהיחס של היבואן תקין, עשו בדק בית. ברצינות. אם זה תקין בשבילכם, אזי כנראה שהרגילו אתכם לסטנדרטים סופר סופר נמוכים או שאתם סתם רוצים לצאת נגד העדר או שיש לכם אינטרס אחר בין אם הערצה למותג או יחסים עם המותג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אנחנו לא מסתכלים על זה בקטן. אנחנו מסתכלים על זה כמו שצריך להסתכל על זה: מה יותר רווחי.

אין שום סיכוי שאתה מאמין שהעדיף לצ'פמיון כלכלית ללכת איתו ראש בראש. אין סיכוי.

אם נניח ששולי הרווח שלהם על כל רכב הוא 8-10% (וזו הנחה פסימית) אפילו אם הפסידו רק 2-3 מכירות כבר היה משתלם להם יותר לטפל בלקוח בשקט.

 

אבל צ'מפיון כמו צ'מפיון מעדיפים לעשות חיים קשים ללקוח, אפילו כאשר זה לא משתלם.

 

אם כבר אתה רוצה לדבר בשפה שלנו - אטען משהו שלא טענת אבל יכול להיות נכון: לך תדע כמה עוד חבר'ה כמוהו יש שצ'מפיון כן חסכו עליהם את הכמה אלפי שקלים ולא הגיעו לפוסט וויראלי בפייסבוק.

ברור שזה המצב -הוא הרי לא הלקוח היחיד שמגיע עם אוטו חדש ותקול, יש הרבה מכוניות חדשות עם תקלות קטנות ומציקות.

אם הם יחליטו להחליף אוטו לכל אחד מהם מהחשש שיפרסם פוסט בפייסבוק - זה יעלה הרבה יותר כסף משאר מה שיאבדו אם אחד ממאה (לא יודע מה הסטטיסטיקה) כאלה יפרסם פוסט וימנע מעשרה לא לקנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט אלופים,

פוסט ויראלי אחד,

אלפי שיתופים ותמיכה מקצה לקצה

פגישה אחת זריזה שתואמה מאתמול בלילה להיום

וכבר הפוסט נמחק והוא הלקוח הכי מרוצה...

כי כמו שאנחנו כבר יודעים .. הכיסים של היבואן הרבה יותר עמוקים מהכיסים של הקונה.

חלק מהקונים ניתן לקנות ב2 טיפולים חינם והבטחה לקנייה חוזרת עוד 3 שנים (15,000 ש"ח נזק)

וחלק אחר יקבלו רכב חדש + 2 טיפולים ... והיבואן כבר יעביר את הרכב הזה להיות רכב הדגמה או שימכר למגרש

ב 20 אלף הנחה..

כך או כך ההשתקה לא תעלה להיות יותר מהרווח מהמכירה של הרכב הזה..

הרבה יותר זול מתביעת השתקה והרבה יותר זול ממרצדס שעומד כבר שנים מול הסוכנות בהרצליה

 

פורסם כנראה בשעה האחרונה ..

הועתק ישירות מהפוסט הראשי שנמחק... חבל שלא העתקנו לפה

שיהיה תיזכורת בעתיד

 

 

הסקודה החדשה שלי - הסוף הטוב !!!

חברים יקרים,

ראשית אני רוצה להודות מקרב לב לאלפי המשתתפים, התומכים וכל המנסים לעזור, בזכותכם העניינים נפתרו מהר וטוב.

@צ'מפיון מוטורס וכן ŠKODA Israel - סקודה ישראל ישרו איתנו את ההדורים בצורה הטובה ביותר ועל כך תודתינו!

תקלות קורות והשאלה היא איך פותרים אותן, אנו שמחים שהדברים נפתרו בצורה ראויה.

תודתינו גם למוסך נירגד בתלפיות שבירושלים על המענה המקצועי ועל השרות, במיוחד למנהל המוסך מאיר ולטכנאי אלקס.

בברכה..

אריאל אטינגר

עריכה אחרונה על ידי korola
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נמחק הראשי, אלא נערך לפני שעה. אפשר לראות את זה ב"היסטורית עריכה" של הפוסט.

 

מוזר שלא ביקשו ממנו למחוק. או שזה בכוונה כדי להראות שהם טיפלו מהר....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה המסקנה המתבקשת שעולה מהסיפור הזה?

שעל שירות לקוי כדאי לרוץ לכתוב פוסט בפייסבוק, ועדיף שיצבור כמה שיותר לייקים ושיתופים? האם כך מתמודדים עם שירות לקוחות ומדיניות אחריות הלקויים בחוסר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו עוד אחד, קודם אסון כבד קרה ופירקו חצי רכב ועכשיו תודה על המענה והמקצועיות. מזכיר לי מישהו עם רנו.

יתרה מזאת הוא גם מודה להם :-P

 

לדעתי פותח האשכול לא מודע לאפשרות שניתן לראות עריכה של פוסט ולא אתפלא שהפוסט יימחק בקרוב.

 

בקיצור צ'מפיון רק הרוויחו מהפוסט.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלקוח לא תמיד צודק - למרות הפתגם השטותי והמפורסם שעשה פה נזק לכמה דורות קדימה - הלקוח לא תמיד צודק - אבל הלקוח תמיד לקוח ולפעמים נותני שרות שוכחים את זה - יכול להבין את התסכול שלו שמוציא 200.000 פאקניג אלף שקלים - ומקבל אוטו תקול שמפרקים לך מול העיניים .

לא מבין את התרעומת על זה שהגיעו לפשרה והוריד את הפוסט מהרשת - מה ציפתם עבור מה עשה את כל הבלגן הזה - הצליח לו - ואז הוריד .

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעל הרכב ידע שהוא יצטרך לבוא במשא ומתן עם החברה, אז הוא השתמש בפייסבוק ע"מ לשפר עמדות, איפה בפוסט כתוב שמעכשיו הוא מתחיל מסע-צלב נגד החברה?, הפוסט עשה את שלו, הפוסט יכול ללכת.

 

ההבנה שהוא לא הולך להקדיש את חייו במאבק בחברה זאת הבדיחה?, למה שהוא יעשה את זה, הוא עובד בשבילכם?, אלו החיים שלו, הכסף שלו, הרכב שלו והשיקולים שלו.

 

בפעם הבאה שמישהו ממכם נפגע ע"י חברה כזאת או אחרת, אתם יכולים להקדיש את המשך חייכם למסע צלב נגד אותה חברה, זכותכם.

עריכה אחרונה על ידי saay222
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוף בדיחה.

 

מחק את הפוסט כאילו מעולם לא היה קיים.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

לדעתי הבחור מחק את הפוסט כי הוא לא ידע שקיימת אפשרות לצפיה בעריכה של הפוסט.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעל הרכב ידע שהוא יצטרך לבוא במשא ומתן עם החברה, אז הוא השתמש בפייסבוק ע"מ לשפר עמדות, איפה בפוסט כתוב שמעכשיו הוא מתחיל מסע-צלב נגד החברה?, הפוסט עשה את שלו, הפוסט יכול ללכת.

 

ההבנה שהוא לא הולך להקדיש את חייו במאבק בחברה זאת הבדיחה?, למה שהוא יעשה את זה, הוא עובד בשבילכם?, אלו החיים שלו, הכסף שלו, הרכב שלו והשיקולים שלו.

 

בפעם הבאה שמישהו ממכם נפגע ע"י חברה כזאת או אחרת, אתם יכולים להקדיש את המשך חייכם למסע צלב נגד אותה חברה, זכותכם.

נכון שפותח הפוסט לא חייב לנו שום דבר אבל להשתמש במשתמשי הפורום והפייסבוק ככלי שניתן להשתמש איתו ולזרוק אותו לאחר שימוש פשוט מגעיל אותי.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוכזב מהסוף של הפרשה, אלפי אנשים סייעו לו בין אם בתגובות ובין אם בשיתופים והוא לא נתן דבר בחזרה, לא אמר מה בדיוק ההסדר שקיבל - מידע שיכול לשמש אחרים בעתיד שיתקלו בבעיית שירות קשה, וגם מחק את הכל כאילו לא קרה דבר אחרי הודעת תודה לקונית שנראה כאילו הכתבה מראש שבה הוא משבח את השירות והמקצוענות של היבואן והמוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפוסט יותר מ 2700 תגובות ומעל ל 1600 שיתופים, לפי הסטטיסטיקות שבדר״כ רצות בפייסבוק על פוסטים עם נתונים דומים (למשל בסרטוני וידאו) מדובר במעל ל 60000 איש לפחות שראו אותו אם אני צריך להעריך (כי מן הסתם הרוב הגדול רק רואים אבל לא באמת מגיבים או משתפים, זה פוסט ששותף בקבוצות של מאות אלפי משתתפים כמו פשפשוק), לאמר שאין לזה משמעות זה לשלול את כל המהות של יחסי ציבור. אין לי ספק שאם בצ׳מפיון היו יכולים להזיז את הזמן, הם היו נותנים לו עכשיו גם סופרב ברבע מיליון בחינם רק שיהיה בשקט, כלכלית זה בטוח משתלם יותר.

 

גם למי שאין פייסבוק, זה רץ חופשי בקבוצות הוואטסאפ והטלגרם, ובכל מקום. כמות הצופים יכולה להיות גם פי 10 ממה שכתבת.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1634 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...