Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המקרה הוויראלי שרץ על הסקודה המפורקת בפייסבוק. דעתכם?


טירון רכבים
שימו לב! השרשור הזה בן 1635 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתפלה מ חלק מ התגובות פה.

 

לפי מה שאני הבנתי (תתקנו אם אני טועה), אבל הוא לא כתב שיש רעש מוזר מ המנוע? אני לא מוסכניק, אבל למה צריך לפרק את הדאשבורד בגלל רעש של המנוע?

 

למה פה בארץ ואצל היבואן הזה (יש עוד אני מאמין) צריכים להגיע למצבים כאלה כדי לקבל יחיס, פשוט עצוב :-(.

 

קבלו 2 סיפורים:

1) מלפני 20-30 שנה מ ארגנטינה, חבר של אבא שלי קרה Rolls Royce , לא עבר הרבה זמן מ הקניה, והתחיל לשמוע רעש מוזר מ השעון בדשבורד, דיבר איתם, לקחו לו את הרכב, תיקנו לו את הבעיה ואמרו לו "נשלח לך חשבונית" (חייב להגיד שלא היה צריך לחכות חודש ולדבר עם מנהלים גדולים כדי שזה יקרה), עברו כמה חודשים, החשבונית לא הגיע, הוא מתקשר שוב וענו לו "בסדר, נשלח לך", עבר חצי שנה, הוא שוב מתקשר ואומרים לו "אנחנו לא יודעים על מה אתה מדבר, רכב Rolls Royce לא מתקלקל"...

 

2) הייתה לי בעיה עם הראוטר של חברה סויימת (לא אכנס לפרטים כי כבר טופל הבעיה), ואמרו לי "ייקח שבוע כי אין לי תכנאים, או שתסע אתה ותביא חדש מאיפשהו" (אמרו לי מקום, אבל לא משנה), אחרי איזה שעה ומשהו בטלפון, פשוט התעצבנתי על השירות שלהם ורציתי פשוט להתנתק, בקיצור, אחרי צעקות וזה, ותכלס לא העבירו אותי למנהל אמיתי ולא ניתקו אותי, לקח לא זוכר כמה זמן עד שזה קרה באמת.

 

אז למה צריכים להגיע למצעבים כאלה?

למה לכל דבר צריך בצעקות לדבר כדי לקבל יחיס??

כל זה אני כן יכול להבין את הבחור.

 

ועל הדרך, למה יש כמה פה שחושבים ש הפוסט הזה של הבחור יישה לו רע?? סתם מעניין אותי.

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

האגדה על הרולס רויס היא עוד מהימים של סילבר גוסט , ולורד בריטי שנסע עם הרכב לספרד.

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום

דורון, morningstar, אתם מסתכלים על זה בקטן. בטווח הארוך אין לזה שום משמעות.

אתם מתעלמים מתקלות מהותיות שרצו שנים ולא הזיזו כלום לקהל הרוכשים. שוב - מספרים גדולים, לא עובר אורח עם קודיאק.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורון, morningstar, אתם מסתכלים על זה בקטן. בטווח הארוך אין לזה שום משמעות.

אתם מתעלמים מתקלות מהותיות שרצו שנים ולא הזיזו כלום לקהל הרוכשים. שוב - מספרים גדולים, לא עובר אורח עם קודיאק.

אנחנו לא מסתכלים על זה בקטן. אנחנו מסתכלים על זה כמו שצריך להסתכל על זה: מה יותר רווחי.

אין שום סיכוי שאתה מאמין שהעדיף לצ'פמיון כלכלית ללכת איתו ראש בראש. אין סיכוי.

אם נניח ששולי הרווח שלהם על כל רכב הוא 8-10% (וזו הנחה פסימית) אפילו אם הפסידו רק 2-3 מכירות כבר היה משתלם להם יותר לטפל בלקוח בשקט.

 

אבל צ'מפיון כמו צ'מפיון מעדיפים לעשות חיים קשים ללקוח, אפילו כאשר זה לא משתלם.

 

אם כבר אתה רוצה לדבר בשפה שלנו - אטען משהו שלא טענת אבל יכול להיות נכון: לך תדע כמה עוד חבר'ה כמוהו יש שצ'מפיון כן חסכו עליהם את הכמה אלפי שקלים ולא הגיעו לפוסט וויראלי בפייסבוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול לכל יבואן או בעצם לכל עסק שווה להפריש אחוזים מסויימים מהמחזור/מהרווח לצורך שיווק ותיחזוק המותג.

מוצאים מאות אלפי שקלים על פירסום בעיתונים .

מוצאים מאות אלפי שקלים על הנחות בימי מכירות.

 

אבל .. צריכה להיות קבוצה בדיוק כמו ב ebay שהתפקיד שלה לשמוע את הלקוח,

לקבוצה צריך להיות תקציב ואפשרות לעשות אובררייט על הסוכנות או על אנשי המכירות.

ובדיוק קבוצה כזאת התפקיד שלה היה להבין שזה הולך להיות רע ולעצור את זה בזמן.

 

לא סתם ל ebay יש מנגנון כזה גדול של פיצוי לקוחות ולקיחת אחריות .. לא תמיד הם יכולים לגלגל את הזה למוכר,

הם פשוט לוקחים אחוז מסויים מהמחזור ומפצים לקוחות שלא מרוצים.

רשת הביטחון הזאת גורמת ללקוחות להמשיך ולקנות למרות שכמעט כל אחד שקונה ב ebay נעקץ פה ושם..

אם לא הייתה רשת ביטחון כנראה שהרבה היה מפסיקים לקנות אחרי העקיצה הראשונה/ אחרי שחבילה של 5 דולר לא הגיע בזמן

ואחרי שהרשת הייתה מלאה בפוסטים של אנשים מקללים שהם שילמו כסף והחבילה לא הגיעה.

ואיזה קטע.. אין פוסטים כאלה.. כי חבילות שלא מגיעות מיד ebay מחזירה את כסף.

 

אז אם בציפיון לא מבינים איך טויוטה מצליחים למכור הרבה יותר מהם .. אז זאת הסיבה.

ב 2015 שהוצאתי קורולה חדשה מהסוכנות..

איש המכירות שמסר לי את הרכב.. הסביר הכל .. אמר שיש לי 3 שנים אחריות מפגוש לפגוש..

ובכל בעיה להגיע אליהם .. מרכז המסירה היה גם מרכז שירות.

ושטיפל גם בפחחות .. גם את זה הוא אמר במסירה.. שגם במקרה של תאונה להגיע אליהם !!

יש להם הסדרים עם רוב חברות הביטוח...

מי המטומטם שאומר ללקוח דקה אחרי שלקח את המוצר.. הרכב רשום על שימך תקבע תור במוסך!!

ועוד במוסך אומרים לו תבוא עוד חודש!!

ואם באמת ההיתה בעיה ? ואם היה הולך המנוע ? אז היו אומרים ללקוח בעיה שלך ... נסעת בלי שמן..

הייתה נזילה של נוזל קירור ולא בדקת!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול לכל יבואן או בעצם לכל עסק שווה להפריש אחוזים מסויימים מהמחזור/מהרווח לצורך שיווק ותיחזוק המותג.

 

 

אז אם בציפיון לא מבינים איך טויוטה מצליחים למכור הרבה יותר מהם .. אז זאת הסיבה.

ב 2015 שהוצאתי קורולה חדשה מהסוכנות..

איש המכירות שמסר לי את הרכב.. הסביר הכל .. אמר שיש לי 3 שנים אחריות מפגוש לפגוש..

ובכל בעיה להגיע אליהם .. מרכז המסירה היה גם מרכז שירות.

ושטיפל גם בפחחות .. גם את זה הוא אמר במסירה.. שגם במקרה של תאונה להגיע אליהם !!

יש להם הסדרים עם רוב חברות הביטוח...

מי המטומטם שאומר ללקוח דקה אחרי שלקח את המוצר.. הרכב רשום על שימך תקבע תור במוסך!!

ועוד במוסך אומרים לו תבוא עוד חודש!!

ואם באמת ההיתה בעיה ? ואם היה הולך המנוע ? אז היו אומרים ללקוח בעיה שלך ... נסעת בלי שמן..

הייתה נזילה של נוזל קירור ולא בדקת!!

 

הסיבה שVW לא מוכרים כמו טויוטה היא העובדה שהם לא מציעים לליסינג מחירים אשר מאפשרים להם להתחרות בשוק.

לדוגמא, קורולה היברידית עולה כ 2700 שקל לחודש בליסינג תיפעולי .

הארונה מוצעת (בקושי רב) באותם 2700 שקל בחודש .

רצית גולף ? , שלם כ 3200 שקל בחודש על גירסאת ליטר טורבו אם בכלל תזכה לקבל את הרכב .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי איך פתאום פירוק דאש הופך למשהו לא דרמטי ושאין צורך לפחד מזה בזמן שכל הזמן מפמפמים פה לא לבצע התקנות מקומיות בקניית רכב חדש מחשש לפירוק והרכבה לקויים ויצירת קרקושים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האגדה על הרולס רויס היא עוד מהימים של סילבר גוסט , ולורד בריטי שנסע עם הרכב לספרד.

 

Sent from ...

אתה אומר שזאת בדיחה ולא באמת קרה??

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורון, morningstar, אתם מסתכלים על זה בקטן. בטווח הארוך אין לזה שום משמעות.

אתם מתעלמים מתקלות מהותיות שרצו שנים ולא הזיזו כלום לקהל הרוכשים. שוב - מספרים גדולים, לא עובר אורח עם קודיאק.

 

גם הטווח הקטן שווה לא מעט, 5-10 רכבים נגיד שאבדו מזה זו מכה כואבת לחברה, לא מדובר פה בהשקעת עתק של גורמים עוינים או בגיר שבסופו של דבר התועלת שקיבלו ממנו בזכות עלויות יצור נמוכות שווה את זה עבורם, כולה פוסט מסכן בפייסבוק שגרם לכזה נזק. הפער בין המאמץ האפסי של כותב הפוסט לבין הפגיעה בתדמית הוא ענקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי איך פתאום פירוק דאש הופך למשהו לא דרמטי ושאין צורך לפחד מזה בזמן שכל הזמן מפמפמים פה לא לבצע התקנות מקומיות בקניית רכב חדש מחשש לפירוק והרכבה לקויים ויצירת קרקושים.

 

עקרונית מסכים אתך, אך כנראה שמקלים בזה טיפה כי זה מתבצע במוסך היבואן ולא ע"י עובדים לא מיומנים/פחות מיומנים של חברות כאלה ואחרות.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדי מוסך יבואן לא נולדו עם יכולות שלשאר עובדי המוסכים אין, וכמו שכתוב בפוסט בפייסבוק "

הטכנאי (הנחמד) אמר לי שזו פעם ראשונה שהם מפרקים ככה סקודה קודיאק."

כלומר עובדי מוסך יבואן גם מגלחים על רכבים של לקוחות בפעם הראשונה בדיוק כמו שאר המוסכים.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אומר שזאת בדיחה ולא באמת קרה??

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

 

 

אני אומר שזאת אגדה אורבנית עתיקה. כמעט כימי חברת רולס רויס . את הגרסה הראשונה שאני מכיר היא על דגם סילבר גוסט. (אתה מוזמן לחפש ברשת על הרכב והשנים שבהם נמכר )

ולורד בריטי שיצא עם הרכב שלו להרים בספרד ושם נתקע. נשלח אליו צוות חילוץ מהחברה . ונאמר לו שאת החשבונית יקבל במועד מאוחר יותר...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, תרגעו בבקשה.

 

עוד מספר ימים הכול יישכח אלא אם כמה משתמשים חדשים יחליטו להקפיץ את האשכול. צ'מפיון יסגרו את הפינה עם הלקוח וכולם ישכחו את המקרה חוץ מהשרת עמוס.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקרונית מסכים אתך, אך כנראה שמקלים בזה טיפה כי זה מתבצע במוסך היבואן ולא ע"י עובדים לא מיומנים/פחות מיומנים של חברות כאלה ואחרות.

 

אני רחוק מלהיות בטוח בעבודה של עובדי יבואן.

גם אם הם עוברים הדרכות סופר מקצועיות וכל שנה שולחים אותם לצ'כיה, בארץ יש תחושה שאפשר לזלזל ולא לבצע את הנדרש באותה רמת דקדקנות כמו שהיצרן ביקש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1635 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...