Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם אני רוצה להזמין מד קומפרסיה ולחץ הפוך שיהיה לי בבית ויש לי כמה שאלות.

1. אם אני קונה מכשיר לבדיקת לחץ הפוך, האם אפשר לבדוק איתו גם קומפרסיה?

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F163428223199

 

 

2. האם יש הבדל במד לייקאייג׳/ קומפרסיה. בין דיזל לבנזין, או בן אופנוע לרכב.?

 

3. את הבדיקה חייב לבצע שמנוע חם?

 

4. האם ללחוץ על הגז בזמן הבדיקה?

 

תודה מראש

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

1. לא

2. בעיקרון כן אבל שים לב שצריך מתאמים להברגות.

3. כן מומלץ

4. על איזה גז אתה רוצה ללחוץ? בדיקת לחץ הפוך מבצעים על מנוע מכובה, כאשר הלחץ מגיע מקומפרסור חיצוני.

 

שים לב לתשובה 4, נדרש קומפרסור על מנת להשתמש בערכה הזו

יום טוב גם לך

פורסם

לגבי 4, מומלץ לבדוק קומפרסיה עם מצערת פתוחה לגמרי כדי לשפר את מילוי הצילינדרים באוויר.

 

 

כנראה לזה הייתה הכווינה ב"ללחוץ על הגז".

 

 

פורסם

כן זה מה שהתכוונתי,

אז ניראה לי כרגע אולי אני אקנה רק את המד קומפרסיה, למרות שניראלי שיש לשכן שלי קומפרסור אבל ניראה לי אני אסתמך כרגע על מד קומפרסיה בלבד וזהו. זה מספיק אמין?

 

ולגבי 2

לא הבנתי אז אתה אומר שיש הבדל בין דיזל בנזין ואופנועים?

חוץ מהמתאמים כמובן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

כוונתי הייתה שאין ממש הבדל למעט ההברגות בכניסה למנוע. בבנזין מחברים במקום המצתים, בדיזל מתחברים במקום נרות הלהט.

הבדל נוסף הוא לחצי העבודה שהם גבוהים יותר בדיזל. כך שאם הערכה מתאימה לדיזל מבחינת לחצים, היא מתאימה לכולם.

מנוע של אופנוע לא מיוחד בשום צורה בהקשר הזה, זה מנוע בנזין פשוט..

יום טוב גם לך

פורסם

מחדד מעט שבדיקת קומפרסיה יכולה אומנם להעיד על צילינדר שלא במיטבו אבל לא לגלות מה שבדיקת לחץ הפוך יכולה שזה להיכן בורח הלחץ ואיפה הכשל בדיוק.

×
×
  • תוכן חדש...