Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תפעיל סוויץ (אל תתניע), תפעיל מאוורר מיזוג, תפעיל מדחס - 2 המאווררים אמורים להתחיל לעבוד במצב תקין. דבר שני, חיישן טמפרטורת נוזל הקירור ידוע כבעייתי ומצריך החלפה "שגרתית" ב-VAG והוא ממש לא יקר.

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

טוב חברים עדכון,ושוב המון תודה לכולם.

 

הגעתי למוסך שדיברתי עליו בתגובה הקודמת...עשו בדיקה מקיפה לרכב,הגיעו למסקנה שמדבר בקלאץ' מאוורר.

חדש,על גבול הבלתי אפשרי למצוא לשנתון הזה (עשו הרבה טלפונים),מצאו סיני במחיר הזוי לגמרי,570 ש''ח...

החלטתי לקנות משומש אבל מקורי,הכל הורכב,רוקנו נוזל קירור מהרדיאטור,מילאו חדש.

עשיתי נסיעה של כ15 ק''מ עם מזגן פועל ולחיצות על הגז פה ושם,בעליה לכיוון הבית נתתי גז ,הכביש לא היה פנוי אז הצלחתי להגיע ל80 קמ'ש בלבד,הרכב לא התחמם,בעבר אחרי לחיצה על הגז בעליות האלה הרכב רתח בחניה ליד הבית.

 

המלצות המוסך,לעקוב אחרי הנוזל קירור לראות שלא יורד,כמובן לעקוב אחרי מד טמפרטורה.

 

על הדרך,שאלה...

איפה בארץ ניתן למצוא מלאי של חלפים לפאסאט שלי? מזכיר,מדובר במודל 2001 מנוע 2000 אוטומט.

אני צריכים כמה צינורות שהתייבשו או עומדים לגסוס,ואולי (סביר להניח שכן) בהמשך עוד כמה דברים.

 

בחיפה כל חנות חלפים מציעה לי סיני,בצ'מפיון צריך לקחת משכנתא.

אין לי בעיה לקנות חלופי אבל לפחות שיהיה מתוצרת אירופאית כלשהי.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם
תפעיל סוויץ (אל תתניע), תפעיל מאוורר מיזוג, תפעיל מדחס - 2 המאווררים אמורים להתחיל לעבוד במצב תקין. דבר שני, חיישן טמפרטורת נוזל הקירור ידוע כבעייתי ומצריך החלפה "שגרתית" ב-VAG והוא ממש לא יקר.

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

 

תודה על היעוץ,

המאוורר הקטן עובד עם הפעלת המזגן,הבנתי שבלי מזגן הוא צריך להתחיל לעבוד כשהמנוע מגיע לטמפרטורה גבוהה ודורש גיבוי למאוורר הראשי.

המאוורר השני עובד קבוע ברגע שמניעים את הרכב,משהו שגם אני לא ידעתי אבל מסתבר שבפאסאט 2001 הוא מחובר פיזית למנוע ולכן מסתובב באופן קבוע ונכנס לעבודה במהירות השניה שלו כשהמנוע מגיע ל100.

 

אתה ממליץ להחליף את החיישן בלי שום קשר לתקלה (שנפתרה)? יחסוך לי כאב ראש בעתיד?

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

מבחינת חלפים,

יש סינים גם באיכות טובה יותר.

יש גם טורקים, וגם קוריאניים.

אני לא הייתי פוסל על הסף חלקים לא מקוריים.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
מבחינת חלפים,

יש סינים גם באיכות טובה יותר.

יש גם טורקים, וגם קוריאניים.

אני לא הייתי פוסל על הסף חלקים לא מקוריים.

 

אתה יודע לכוון אותי לעסק כלשהו,בעדיפות לאיזור חיפה אבל גם במרכז הארץ אפשרי

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם
אוטו רויאל בצ'ק פוסט, אפקס בקריות.

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

 

לגבי אוטו רויאל כבר הגבתי ,לגבי אפקס,אברר...אני יודע שיש להם הכל לוואג

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

×
×
  • תוכן חדש...