Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז... לאן ממשיכים מכאן? (הרהורים בנוגע לרכב הבא)


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 1587 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מזל טוב

 

לא רואה סיבה להחליף ובטח שלא ככ הרבה זמן מראש.

 

אתה אומר שאתה לא מנצל 90% מהרכב ב 90% מהזמן. הרגע חזרתי מטיול עם מיאטה וזה כיף גדול בכל פניה וכל כיכר גם סתם ככה בלי נהיגה ספורטיבית. נראה לי מבאס לוותר על זה.

חוץ מזה, גולף GTI זה לגמרי סתם PEOPLE CARRIER לדעתי (לא יודע אם נהגת ברכב לאורך זמן, אבל הוא כנראה יהיה פחות כיפי מגו'לייטה כי יש לו פחות דרמה) - וזה שנמוך מטורף לעומת המיאטה.

 

למה שלא תסתדרו מצוין עם רכב אחד גדול + המיאטה?

 

אם אתה בטוח מחליף הייתי הולך עם ה 240 ולא מוותר על הפאשן\תחביב האישי שלי בשביל עוד כמה שקלים בעו"ש שבסופו של דבר לא באמת ישפיעו ב LONG RUN. לדעתי זה חשוב.

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לי נשמע שהטעות שלך היא נדלנית בלבד. קיצר בית חדש או הרחבה לגראג'

ולי נראה שהroot cause זה מין לא מוגן... :shock:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Been there, done that XD

(אחלה אוטו אגב, חיבבתי אותו מאוד, בעיקר הגרסא המוגדשת)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשאר עם המיאטה נו, ביחד עם הטיגואן אתם מכוסים.

 

בהצלחה בהמשך ההריון ובלידה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אור, יש לכם את הטיגואן, אין סיבה ל2 רכבים עם כל כך הרבה מושבים, מה גם שאם וקרה מקרה שאתה צריך לאסוף אז אפשר לשים בוסטר במיאטה :)

במדינות מתוקנות אתה יכול גם לשים את הבוסטר על האופנוע.

 

בכל מקרה, אם חשקה נפשך ברכב שנותן תמורה נהדרת למחיר וגם מהנה אז תעשה סיבוב על האינפיניטי Q50, היא אופציה מצויינת כמשומשת בת שנה-שנתיים, ואם כבר בא לך קופה אז הQ60 גם נראית מדהים.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוסטר במיאטה , קשת התהפכות (ועל הדרך טורבו ו200 סוסים)

I see nothing wrong with that

(הילדים עפים על הרכב ורבים מי נוסע איתי כשאני מוציא אותה... במיוחד מאז ששומעים את הDump עם המערכת יניקה של Flyin Miata , אני באמת צריך לעשות איזה סירטון עם הגופרו על הקשת התהפכות :) )

 

קיצר - You are overthinking it.

IMG_0556.jpg

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואגב להביא את האוטו הלא נכון כשאוספים דברים גדולים ...

זה מה שקורה כשהולכים לקנות מיקרוגל ומגלים שהוא יותר גדול ממה שציפית... :shock:

IMG_0970.jpg

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

טוב

כשמגרד... מגרד. אני לא צריך להחליף עדיין, יש לי עוד לפחות חצי שנה (arguably more) - אבל היות ואני חפרן, והיות ואני טרוד במחשבות קדימה חסרות תכלית או פונקציה, אז התחלתי לסקור את הלוחות באופן תדיר יותר ויותר.

הן אשתי והן הבטן אמרו שצריך לא ״להתקמצן״ על GTI, וללכת על משהו שיותר עושה לי את זה.

הסטינגר עדיין בטופ, שקלתי לרגע את הS5 והחלטתי שהפער במחיר לא מוצדק עבורי, התחשק לי קצת 440i grand coupe אבל ממש מעצבן אותי שאין לה אנדרואיד אוטו ושהם רוצים כסף על קארפליי(!?), והטסלה (3) לא עושה לי את זה אבל יש לה כל מיני יתרונות ששמים אותה על הפודיום.

הסטינגר מייתרת את גולף R ופוקוס RS - הפער במחיר קטן מדי לעומת יתרונות הכוח / טכנולוגיה / שימושיות / יוקרה.

 

החלטתי שהגיע הזמן לעשות נסיעות מבחן.

 

מגיע בבוקר למשרד, רואה שיש סוכנות טסלה 5 דק׳ ממני - מרים טלפון וקובע נסיעה אחרי הלאנצ׳.

כשאני מגיע פאולו מקבל אותי, בחור צעיר שנראה קצת כמו היפסטר, אין לי מושג מה הקשר בינו לבין רכבים ונראה שגם לו אין.

לוקח אותי לחניה, מסביר לי מהחלון איך להתניע, איך לשלב הילוך, איך להפעיל טייס אוטומטי - ושולח אותי לדרכי. רגע מה? אתה אפילו לא בא? ליגה!

 

עכשיו בכל הכנות, וזה נשמע לי הזוי אפילו לכתוב את זה - אבל הטסלה הזו הגיעה לגמר בתור ה״פשרה״. כאמור, הרכב לא עושה לי את זה. אין לו צליל, הוא נראה meh, המינימליזם מוזר לי, והבאגז׳ לא האצ׳.

אבל הטכנולוגיה מפתה, הנוחות של לא להזדקק לתחנות דלק מעניינת (ויש גם פער מסוים בעלויות התפעול), המומנט מעניין... חייב לבדוק.

 

קיצר אני יוצא מהחניה ו-וואלה, הרכב מפתיע לטובה! ההגה במשקל נכון, ה one paddle drive (בלימה רגנטיבית) ממש קל ואינטואיטיבי, מע׳ הסאונד וה big ass tablet באיכות מצוינת וגג הזכוכית בהחלט אחד הselling points של הרכב. אוקיי, מעניין.

בכביש המהיר אני מפעיל את ה auto pilot וזה כבר מתי שהספקות מתחילים לחלחל - מה, יש סיכוי שאני אהפוך לחשמלטור? הנוחות של המערכת הזו... וואו. מדהים. כפועל יוצא אני מאמין שגם הבטיחות תשתפר.

 

מה שמאכזב זה המיאוץ - ה3 אינה חולקת את תחושת ״רכבת ההרים״ של הP90D שלקחתי בעבר לסיבוב. המעיים שלי נשארים במקום לאורך כל הנסיעה. שלא ישתמע אחרת, לא מדובר ברכב איטי, אבל גם לא מדובר במשהו חוויתי במיוחד.

 

לקחתי אותה לאיזה twisty mountain (hill-side) road, והיא היתה מהנה למדי. זה לא רכב משעמם, ולא רכב מרגש - זה ״סתם״ רכב מצוין. בתור מכונת שינוע נוסעים מדובר במוצר נפלא.

 

סיימתי את הנסיעה כשהטסלה הפכה מ״פשרה״ לאפשרות אמיתית. היא מדגדגת בלוטות חשק מאוד שונות ממה שאני רגיל מהרכב שלי - במקום לתקשר עם החוליגן היא מדברת עם המהנדס. אני יודע שזה סוג השיח ה״נכון״ - אבל אני לא בטוח שזה סוג השיח שאני רוצה.

 

מקווה לדוג סטינגר היום כשהזכרון עדיין חם, מעניין להשוות בין השתיים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, יש לטסלה כאן כשל שוק מאוד מאוד מוזר:

טסלה חדשה, 250מייל טווח ואוטו פיילוט, תעלה לי 38K אחרי זיכוי של $1875 מהממשל הפדראלי.

טסלה משומשת עם פרמטרים דומים נמכרת סביב ה 42-46K. רגע, מה!?!?

מי, לעזאזל, קונה אותן..!?

 

חתיכת הזיה.

 

סטינגר ׳19 משומשת תעלה סביב ה37, כך שמדובר במחיר דומה בין סטינגר ״משומשת״ (בת שנה) ובין טסלה חדשה. הסטינגר נמכרת בערך 8K מתחת למסר״פ, בניגוד לטסלה שנמכרת יותר ממנו. אני מניח שזה קשור לכך שעבור הטסלה צריך להמתין קצת (סד״ג של 6-8 שבועות), אבל בכל זאת - הפער פשוט הזוי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר טסלה המשומשות נובע מזה שאנשים קנו אותן לאחר המתנה ארוכה של חודשים, נסעו קצת ועכשיו רוצים להעיף להבא בתור במחיר מופקע.

מה שהם לא הבינו שזמני ההמתנה התקצרו ומחירי החדשות ירדו.

לדעתי אתה חושב יותר מידי, בארה"ב אנשים מחליפים רכבים כל כמה חודשים. אין סיבה שלא תצטרף אליהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...