Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז... לאן ממשיכים מכאן? (הרהורים בנוגע לרכב הבא)


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 1609 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אמנם קטונתי בכל הקשור לחוויה ממכונות נהיגה אבל יש לי רשמים שאולי יועילו.

בביקור עבודה האחרון שלי באמריקה יצא לי לבלות מספר שעות ביום כנוסע במכוניות של האנשים המקומיים שלנו.

הסיפור לא היה מעניין אם לא היה מדובר בצ׳ארג׳ר, סטינגר, טסלה איקס ומקסימה, אחת אחרי השנייה.

הצ׳ארג׳ר היא הספרטנית ביותר, מרגישה כמו איזה מאליבו פשוטה, גדולה בעיקר בחוץ ולא בפנים אבל חזקה ומרעישה בצורה הנכונה (לי זה מציק אבל מנסה להיות אובייקטיבי פה).

הסטינגר מביאה מתכון דומה אבל מבוצע הרבה יותר טוב, לא הייתי מתנגד לאחת כזאת משלי.

המקסימה היא הבחירה הסובייקטיבית שלי - משפחתית מפוארת ומרווחת, מאובזרת ומפנקת, מושלם בשבילי. לך לא. ממש לא.

טסלה איקס - כל מה שאספר יגרע. עולם אחר. חדשני כאילו זינקנו לעתיד, בטיחות ונוחות ברמה אחרת, יופי חיצוני ופנימי חסר תחרות (לטעמי), נראה היה שכל תמרון או תאוצה קלים לה.

את ה3 ראיתי רק באולם התצוגה והיא פשוטה מהאיקס אבל עדיין מביאה את רוב היתרונות.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כן... בדיוק הסיבה שאסתי נפסלה על הסף ):

get with the program, Subaru!

 

אבל אבל EJ25. שכנראה לא נזכה לעוד ממנו כי "סיבות" - מה עכשיו תקנות זיהום, הם לא שמעו שזה שקר?

 

לגמריי מבין את ההתלבטות. מאמין שטסלה זה עולם בפני עצמו, אך אני הייתי בעד רכב כמה שיותר אידיוטי כל עוד הארנק והאישה מאפשרים.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר אמר לי:

"The Tesla is a nice car from the future, the Stinger is a nice car from the past. For a great experience from the past, you already have the Harley that offers superior experience in every way, on the other hand having the Tesla will let you enjoy both the past and the future"

 

וכן, אני מודה, למרות שאני מסכים איתו משהו בי קצת התבאס שהוא לא משכנע אותי ללכת על הסטינגר... זאת אומרת - קצת התבאסתי שאני לגמרי מסכים איתו.

(מה שאומר שהנטיה של הלב היא לכיוון הסטינגר, אבל ידענו את זה אז זה לא אומר הרבה)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהיו לך עוד הרבה הזדמנויות להינות מרכבים סטייל טסלה.

סיכוי טוב שרכבים כמו סטינגר יעלמו לנו עוד אי אילו שנים. לדעתי חבל לא לנצל את ההזדמנות (האחרונה?).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה היא בגדול - קשה להגיד.

 

אופציה נוספת אגב שאחי עשה - היתה לקנות טסלה Model S משומשת שעברה חידוש דרך טסלה.

המחיר היה כמו של 3 מאובזרת והרכב היה בן שנתיים שלוש - אבל עבר חידוש מלא אצל טסלה.

 

הוא ספציפית עבר מMustang GT Performance pack ידנית לזה ולא מסתכל לאחור.

אני איש פשוט - טורבו , הנעה אחורית וגיר ידני לסופ״ש - אבל האמת - עכשיו כשהליס נגמר על הWRX של אשתי - בהחלט המחשבה היא האם ללכת על רכב ״מהעבר״ (סדרה 3 ידנית?) או מודל 3 אם זה יתאים לנו.

בהחלט בחירה הרבה יותר מסובכת ממה שזה נראה.

הטסלה זה באמת משהו אחר לגמרי ... זה לא קשקושים היברידים שאנשים נהגו בהם וגיכחו - זה באמת רכב שגורם לרוב המכוניות האחרות פשוט להרגיש מטופשות.

 

שווה לשמוע גם משהו שהוא חובב רכב ומכוניות ספורט כמו ג׳ו רוגן שבנוסף לאוסף מכוניות קלאסיות ומשופרות שיש לו - מחזיק גם מודל S ואיך הוא מדבר על זה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתמן שאתה רוצה את הסטינגר. אז לך איתה , ואם אתה רוצה חוויה חשמלית , תשדרג את ההארלי ל live-wire,

חוץ מזה מנועי v8 הבכירים כבר מזמן עם סופר / טורבו אחד או שניים.

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מת להגיד שהייתי הולך על הטסלה במקומך, אבל האמת היא שכנראה זה הפוך. מעניין שנהיגה בהן לא הכריעה את דעתך. לא הייתה אחת שהתחברת אליה יותר? או מצליח לדמיין את היום-יום שלך בתוכה יותר?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

לא הייתי הולך על טסלה מהסיבה היחידה שעוד 5-10 שנים בערך, ההיצע "שלנו" המשוגעים יצטמצם דרמטית וטסלה ודומיה יהוו את רוב השוק.

אני בעד לנצל את הרגע עם משהו אולדסקול.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי הולך על טסלה מהסיבה היחידה שעוד 5-10 שנים בערך, ההיצע "שלנו" המשוגעים יצטמצם דרמטית וטסלה ודומיה יהוו את רוב השוק.

אני בעד לנצל את הרגע עם משהו אולדסקול.

זה הטיעון הכי חזק (מבחינתי) לטובת הסטינגר, מעבר ליתרונות שלה שתיארתי מקודם (אפקט סיבוב הראש, סאונד, עצמה)

 

אני מת להגיד שהייתי הולך על הטסלה במקומך, אבל האמת היא שכנראה זה הפוך. מעניין שנהיגה בהן לא הכריעה את דעתך. לא הייתה אחת שהתחברת אליה יותר? או מצליח לדמיין את היום-יום שלך בתוכה יותר?

זה בדיוק הקטע, הייתי בטוח שזה מה שהולך לקרות בנסיעות המבחן - ובפועל ההיפך קרה. במקום לחשוב בלילה על המשיכה של הסטינגר, חשבתי על העתידנות של הטסלה. לטסלה יש קטע כזה שקצת קשה לי להעביר בטקסט: אתה מרגיש שאתה בעתיד, במשהו.. אחר. כלי רכב שונה לגמרי ממה שאנחנו מכירים ורגילים. זה לא מרגיש כמו ״עוד רכב״. הסטינגר לעומתה הרגישה כמו רכב ממש טוב, אבל ״עוד רכב״.

that being said, חיצונית, המודל 3 המוני ומבחינתי לא מושך הרבה יותר מ״סתם סדאן״ - בעוד שהסטינגר ייחודית ומיוחדת והרבה יותר עושה לי את זה. ההעדפות שלי תמיד היו לדברים פחות שגרתיים, דברים שמסובבים לי את הראש בחניה, ואני סבור שאצטרך להשקיע לא מעט במודל3 בשביל להגיע לשם בעוד שהסטינגר כבר שם עכשיו. הנה תראה, לא מחרמנת!?

 

בכ״א חזרה לשאלתך, צריך להבין שבגלל שהרכבים האלו מאוד מאוד שונים, אז קשה לי לומר למה התחברתי יותר - כי זה פורט על מיתרים אחרים. זה כמו ללכת להמבורגר ממש טוב, ואז לפיצה ממש טובה, ואז לומר איזה מהם יותר טעים. עבור אחד שמאוד מאוד אוהב הן המבורגרים והן פיצות, זו השוואה שקשה לבצע... איזה סרט יותר טוב, snatch או prestige? לא יודע, שניהם!

 

מסתמן שאתה רוצה את הסטינגר. אז לך איתה , ואם אתה רוצה חוויה חשמלית , תשדרג את ההארלי ל live-wire,

חוץ מזה מנועי v8 הבכירים כבר מזמן עם סופר / טורבו אחד או שניים.

אני חושב שהבנת את זה הפוך -

אני לא רוצה חוויה חשמלית, החשמל של הטסלה זה ׳סתם׳ עוד יתרון(/חסרון). הטסלה מספקת חוויה טכנולוגית, ואת זה כמובן שהארדווייר לא יספק.

בד בבד, כשמדברים על ״חוויה אנלוגית״, מנוע של פעם, בוסריות, סאונד, חויית נהיגה וכו׳ - בעוד שהמזדה הצליחה לתת קצת פייט להארלי, לסטינגר פשוט אין סיכוי. אז אם אני רוצה שתי חוויות, זה חייב להיות הארלי וטסלה. אם אני מוכן לוותר על ה״עתידנות״ בגלל כל הדברים שהוזכרו כאן (״יהיה זמן בעתיד״, ״3 אינו רכב לחובב ספיריטד דרייבינג״, ״מנוע חשמלי זה פיכסה צליל של מנוע בעירה זה מחרמן״ וכו׳) - אז אני בוחר בסטינגר.

ההארלי בכל אופן, לא הולך לשום מקום. יש לי הרגשה שהוא ישרוד יותר זמן מהרכב הבא שאני אביא, whatever i'll pick... אבל לך תדע

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בדיוק באותה הדילמה שלך, אבל כשהלכתי לעשות סיבוב על ה3 performance התאהבתי בה, זה פשוט החזיר אותי לפאן של האופנוע, התאוצה היא מיידית וזמינה בכל מהירות זה פשוט חוויה אחרת שכיף לגלות עם רכב. אני בוחן רכבים אחרים אבל אני לא מצליך למצוא סיבות לקנות משהו אחר מהטסלה :shock:

Tesla Model 3 AWD stealth Performance

Lexus GX460 Luxury

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרפורמנס פסיכית ואין בכלל מה להשוות אותה לסטינגר, אבל הפרפורמנס לא מתמודדת מול סטינגר אלא מול m3/qv/c63 - ומול אלו יש חתיכת תחרות... כל פעם שאני שומע qv ברחוב בורח לי קצת קקי מההתרגשות

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה החלטה קשה. אין מצב לקחת כל אחת לאיזה כמה חודשי ליסינג ורק אחרי כמה חודשים להחליט?

אפילו חודש שכירות לאחת ולשנייה.

נכון שזה לא הכי כלכלי, אבל בסוף הקנייה תהיה יקרה יותר, לא?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל פעם שאני שומע qv ברחוב בורח לי קצת קקי מההתרגשות

 

מזל שאין הרבה, לא צריך לקנות הרבה תחתונים

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

טוב אז אחרי הרבה חפירות ולבטים הזמנתי טסלה, בגרסא קצת שונה ממה שתכננתי.

מי שמעוניין לקרוא רשמים יכול לעשות זאת כאן

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...