Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתחנו את הריפודים למטה, לא הייתה שום רטיבות (שזה מה שמאפיין בעיה ברדיאטור חימום). הפעולה נעשתה מתוך סיפורים של מכונאים אחרים על רכב אחר, עם אותה תקלה בדיוק, החליפו כמעט כל חלק אפשרי ורק אחרי שהוחלף הרדיאטור חימום נפסקה היעלמות המים.

לגבי אטם ראש - ההנחה היא שבמקרה של מצב כזה האוטו יקרטע או שבנסיעה יורגש שינוי. אבל ההפך. האוטו מניע בנגיעה ונוסע פיקס.

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם

אז לא נכון ולא נכון..בפריצת אטם קלה לא תמיד יורגש קרטוע..תיתכן גם פריצה מכיוון האטם אל חוץ הבלוק ואז נוזל הקירור פשוט מיתאדה על הבלוק ולא מראה נזילה. בדטק את הפקקים בחזית בחוק המנוע לעיתים הם גם מתחילים לנזול והנוזל מתאדה. רדיאטור חימום שנוזל נותן אותותיו ברטיבות מתחת לקונסולה או בריצפת הנהג/ נוסע..סתם לבטל אותו בלי לאמת חבל..אבל אוקיי, בוא תן לעניין צאנס אולי באמת מפספסים משהו. בכל מיקרה כן הייתי בודק לחץ הפוך על מנת לשלול פריצה וודאית.

פורסם

אחרי נסיעה של חצי שעה, המיכל עיבוי התחיל להתיז מלא מים רותחים... אעלה סרטון כשאגיע הביתה.

הוחלף מיכל עיבוי, רדיאטור וטרמוסטט.. מקווה שהבעיה נעלמה כי אם זה ממשיך להיות ככה, ניקח את האוטו למוסך לפרק ראש מנוע כי לא נראה לי יש עוד אופציות חוץ מהאטם..

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם

אמרת שאבא שלך הוא מכונאי...אתה בטוח? למה להחליף סתם חלקים בשיטת הבינגו בלי לבצע את הבדיקות הנכונות והייעודיות לתופעה. בדיקת לחץ הפוך הייתה צרחכה להיעשות פה בראש ובראשונה..למה זה לא נעשה?

×
×
  • תוכן חדש...