Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגיע שוב זמני להתחדש, או התחלתי לגדוש בT5


אייל
שימו לב! השרשור הזה בן 1313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש ! נראית כמו בחירה מושלמת :)

 

אני עשיתי את המעבר ההפוך - מ-V40 לואגית, מהסיבות שפחות רלוונטיות לך ולרוב האנשים - חיפשתי יותר רכב למסלול ולנהיגה ספורטיבית.

אבל את הוולוו מאד אהבתי מכל שאר הבחינות, עיצוב, נוחות, איכות תא נוסעים ויכולת שיוט נעימה. לי היה T4 עם גיר 6 הילוכים, מניח שהשדרוג לT5 ו-8 הילוכים היה משפר משמעותית את החוויה.

שמח לשמוע שכמוני, אתה מוצא את התפעול של המערכת באמצעות כפתורים נוח יותר לעומת טאצ' והלוואי שהיצרניות יחזרו לזה יותר, זה פשוט הרבה יותר הגיוני בנהיגה. הקטע שהכי שימושי שם זה כשמתקשרים לכל מיני מוקדי שירות וצריכים להקליד מספרים, כמו ת.ז וכו', עם המקשים אפשר לעשות את זה 'על עיוור'.

הצבע מהמם ! והנתונים של הרכב באמת נדירים, מציאה מטורפת באמת, שאפו !

תהנה ונשמח לשמוע עוד רשמים וחוויות, אולי אפילו מאיזה יום מסלול.

אם מעניין אותך - שמעתי שיש אופציה לצריבת סטייג'1 עם שיפור יפה בהספק/מומנט, לאיזור ה-290 כ"ס.

 

(אגב, לא שכחתי אותך, התושבת ברודיט תישלח השבוע אני מקווה).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל צהריים טובים :)

קודם כל תתחדש ותהנה מכל שניה עם הרכב.

נשמעת שמצאת מציאה של רכב שמור מטופל וק"מ אפסי כמעט אז מחכים לשמוע ממך על התרשמויות בנסיעות

ושוב תתחדש ותהנה

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם.

 

השחורה כבר שם כמה שבועות, אני נסעתי עליה לפני כשבועיים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אוקיי, מוזר שהוא ישב כ"כ הרבה. בלוח הוא לא היה. הרכב בלי נגיעת מכחול ועם נתונים יפים. בדקתי אותו בעצמי לפני שהוא סגר סופית.

 

את ה30 אלף קנה קרוב משפחה שלי. הוא התלבט מול מקסימה. אבל במחיר כזה נמוך אין התלבטות...

במחיר שרצו עליה באמת אין התלבטות, משהו כמו 88 אלף ש"ח מחיר פתיחה .

 

באופן כללי - מנוע t5 הוא פצצה. רק שבסיבובים הv40 רוכנת מידי עבורי. לפחות לסגנון הנסיעה שלי כשניסיתי אותה.

תתחדש!

זה נכון , היא רוכנת יותר ביחס ל GTI אבל ב RDESIGN זה יותר טוב מהרגילה . זה קצת מציק כשאני נוסע אגרסיבי אבל לא SHOWSTOPPER.

השינוי הוא שעשיתי עבודה על עצמי ובסיומה הגעתי למסקנה שאני לא יכול להתעקש על זה כתנאי מנדטורי כשבפועל אני עולה על מסלול בערך פעם בשנתיים ורוב הנסיעות הן בית -עבודה- משפחה וקצת התחרעות בסופ"שים/לילות.

(וגם נמאס לי לחכות ל S3 עם נתונים מושלמים)

 

תתחדש ! נראית כמו בחירה מושלמת :)

 

אני עשיתי את המעבר ההפוך - מ-V40 לואגית, מהסיבות שפחות רלוונטיות לך ולרוב האנשים - חיפשתי יותר רכב למסלול ולנהיגה ספורטיבית.

אבל את הוולוו מאד אהבתי מכל שאר הבחינות, עיצוב, נוחות, איכות תא נוסעים ויכולת שיוט נעימה. לי היה T4 עם גיר 6 הילוכים, מניח שהשדרוג לT5 ו-8 הילוכים היה משפר משמעותית את החוויה.

שמח לשמוע שכמוני, אתה מוצא את התפעול של המערכת באמצעות כפתורים נוח יותר לעומת טאצ' והלוואי שהיצרניות יחזרו לזה יותר, זה פשוט הרבה יותר הגיוני בנהיגה. הקטע שהכי שימושי שם זה כשמתקשרים לכל מיני מוקדי שירות וצריכים להקליד מספרים, כמו ת.ז וכו', עם המקשים אפשר לעשות את זה 'על עיוור'.

הצבע מהמם ! והנתונים של הרכב באמת נדירים, מציאה מטורפת באמת, שאפו !

תהנה ונשמח לשמוע עוד רשמים וחוויות, אולי אפילו מאיזה יום מסלול.

אם מעניין אותך - שמעתי שיש אופציה לצריבת סטייג'1 עם שיפור יפה בהספק/מומנט, לאיזור ה-290 כ"ס.

 

(אגב, לא שכחתי אותך, התושבת ברודיט תישלח השבוע אני מקווה).

אני מבין אותך בהחלט . אני בהחלט צפוי לעשות את המעבר בחזרה בעוד כמה שנים .

תודה על הטיפים במהלך הרכישה. (והברודיט)

כרגע לא חסר כח למען האמת.

 

אייל צהריים טובים :)

קודם כל תתחדש ותהנה מכל שניה עם הרכב.

נשמעת שמצאת מציאה של רכב שמור מטופל וק"מ אפסי כמעט אז מחכים לשמוע ממך על התרשמויות בנסיעות

ושוב תתחדש ותהנה

תודה רבה !

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין לשמוע, ברמת הפרקטיות והנוחות היום יומית האם הפגיעה המסוימת בהתנהגות מקבלת פיצוי מהצד השני בנוחות?

ובמילים אחרות הוולוו יותר נוחה מהGTI ?

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לגבי המזגן, איך הוא מבודד אותך מהזיהום שבחוץ ? אצלי אני מרגיש שלא משהו.

ב 95% מהזמן אין בעיה, אבל כשמזדמן לי לנסוע מאחורי איזה טרנטה הפולטת ענני עשן, אני מרגיש שחלק מזה כן חודר לתא הנוסעים, באוונסיס שלי לצורך העניין יכולה להיות שריפה בחוץ ובפנים אוויר נקי ונעים, בוולוו אני מרגיש שלא כך הדבר ומעט מבאס ...

 

שמתי לב אצלי שבכל התנעה ,הוא חוזר לברירת המחדל שהיא הכנסת אוויר מבחוץ לכן צריך לכבות ידנית.

( היום לראשונה עמדתי אחרי רכב מעשן כבד והרגשתי את הריחות )

ניתן לכוון את מצב ברירת המחדל דרך תפריט MY CAR. (או להגדיר אם יתאפס או לא)

 

נתוני צריכת דלק ראשוניים למי ששאל : בסביבות 8.4 ק"מ לליטר. קצת מאכזב ביחס לרכב הקודם ,

אבל צריך למדוד לאורך זמן ,כרגע יש מקדם התלהבות של רכב חדש .

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתאר לעצמי שמדובר בעניין של רגולציות - בסירקולציה פנימית האוויר בתוך הרכב מתמלא אחרי זמן מסויים בפחמן שאנחנו נושפים - זה דבר אחד.

 

הדבר השני הוא רכב שעומד חונה - רעלנים מחלקי פלסטיקה ושאר מזהמים שעלולים להמצא מהרכב, צריכים להתאוורר ולמצוא את דרכם החוצה - כשאתה מכבה רכב עם בקרת אקלים, לרוב - הסירקולציה תאופשר באופן אוטומטי.

 

יש רכבים שזוכרים את המצב האחרון ויש כאלו שלא.

 

דוגמא מהדיילי שלי - אם אני מדומם מנוע אבל לא דורך אזעקה, כשאתניע הHVAC (יחידת בקרת האלקים) תפעיל בחזרה למצב של סירקולציה פנימית. היה ודרכתי אזעקה - התנעתי - סירקולציה פנימית כבויה.

 

בסובארו - גם אם הפעלתי סירקולציה פנימית - כעבור בערך שעה של נסיעה בקרת האקלים תפתח בעצמה את הסירקולציה לאפשר לכניסה של אוויר "רענן" מבחוץ - תוך כדי נסיעה.

 

וגם תשים לב שאם אתה תעבור למצב של הפשרת אדים בשמשה הקדמית - בקרת האקלים תכבה את הסירקולציה הפנימית (לפחות בשני הרכבים שלי זה עובד ככה).

 

זה נועד לשמור על איכות האוויר שאתה נושם - לא נורא, מתרגלים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, גם ב-VAG בקרת האקלים מתנהגת אותו דבר. בייטי, בכל התנעה בקרת האקלים הייתה עוברת אוט' לכניסת אוויר מבחוץ.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אולי ניתן להוסיף פילטר פחם כי הוא די סופג הרבה סרחון מבחוץ ואולי גם ניתן לקודד מצב שבו בקרת אקלים נשארת באותו מצב שהיתה לפני כיבוי מנוע. לגבי רכב עצמו , אולי כן תרצה לחזור שוב לוואגית חזקה ואולי לא , אך דבר אחד יכול להסכים איתך שרכבים אחרים מקונצרן ואג לא פחות טובים ואולי אף עולים מהם כשמדובר באיכות ועידון. הייתי במצב שלך וגם הייתי נעול על s3 אך נפלה הזדמנות לגרמניה מקונצרן אחר וכרגע לא נראה שאישית ארצה לחזור לגולף/אודי. ואם באמת עניין הרכינה מציק לך אולי עדיף לשקול איזה סט קפיצים ואנטירולים. השקעה לא גבוהה אך תיתן לך את רוב המענה ל"בעיה".

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פילטר פחם יש ,

לגבי לקודד, בניגוד ל VAG כל העניין של לקודד בVOLVO הוא על גבול הבלתי אפשרי. גם אם הצלחת איכשהו להתארגן על ציוד (אני עדיין חוקר את הנושא) אין כמעט ידע און ליין בניגוד למה שקורה בקבוצת VAG.

 

לגבי האיכויות, ההתרשמות שלי מהרכב היא שבדברים הגדולים והבולטים האיכות ניכרת והיא גבוהה מאוד,

אבל בדברים הקטנים לוקה בחסר (מה שלא קורה ב VW/אאודי) :

לדוגמא : חלק מדיפון הדלת שלא מצופה מעור מרגיש חלול , המגש האחורי בתא המטען שמרגיש זול , ידית תא הכפפות והנדסת האנוש במקומות הנסתרים (למשל: כדי להחליף נורה צריך לפרק את הפנס הקדמי קומפלט מהאוטו או העובדה שאין מדיד שמן מנוע שזה הזוי על גבול הבזוי בעיניי)

 

אבל בשורה התחתונה , אחרי משהו כמו 3 שבועות אני יכול לומר שאני מרוצה מהרכב. הוא דיילי איכותי מפנק וחזק , שינוי מרענן וטוב .

הרכינה במהירות גבוהה בסיבובים לא קריטית כמו בפרייבטים רגילים ונראה מה עושים איתה ,כנראה חיים איתה. לא נראה לי שאני הולך לכיוון שיפורים.

קצת מוקדם לדבר על הרכב הבא כי אני מחזיק רכבים לטווח ארוך , נחיה ונראה.

 

אגב,

מאחר ואין כמעט ידע בVOLVO בארץ אצל חובבי רכב ומאחר והרכבים הללו מתחילים להתגלגל לידיים של חובבי רכב כמוני וכמוכם בתקופה האחרונה, הצלחנו להתכנס מספר חברי פורום (וגם כאלה שלא) בעלי רכבים כאלה (S60,V40 מהדור האחרון) , כרגע בווטסאפ ונראה מה יהיה בהמשך,

במסגרת הזו אנחנו חולקים ידע ומקווה שיתפתח משהו שאולי ייגע בקרסוליים של הידע של VAG שיש בארץ אצל חובבי המותג.

מה שבטוח זה מעניין וחדש. אם יש פה בעלים נוספים של כלים דומים שרוצים להשתתף - מוזמנים בכיף.

עריכה אחרונה על ידי אייל

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מדיד שמן - אתה מודע לזה שיש מדיד אלקטרוני? אפשר לבדוק עם פתיחת סוויץ׳ רק, בלי להניע. גם אני הופתעתי מזה בהתחלה, במובך הראו לי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אגב,

מאחר ואין כמעט ידע בVOLVO בארץ אצל חובבי רכב ומאחר והרכבים הללו מתחילים להתגלגל לידיים של חובבי רכב כמוני וכמוכם בתקופה האחרונה, הצלחנו להתכנס מספר חברי פורום (וגם כאלה שלא) בעלי רכבים כאלה (S60,V40 מהדור האחרון) , כרגע בווטסאפ ונראה מה יהיה בהמשך,

במסגרת הזו אנחנו חולקים ידע ומקווה שיתפתח משהו שאולי ייגע בקרסוליים של הידע של VAG שיש בארץ אצל חובבי המותג.

מה שבטוח זה מעניין וחדש. אם יש פה בעלים נוספים של כלים דומים שרוצים להשתתף - מוזמנים בכיף.

אייל, רציתי להגיד תודה שהרמת את הכפפה עם קבוצת ה whatsapp. בהחלט שינוי מרענן ודרך

יעילה לשתף מידע ולהכיר אנשים נחמדים מהתחום.

עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1313 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...