Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

ברשותי הונדה סיוויק 2010

שלשום כשאני בא להתניע את הרכב מסובב סוויץ

לוח שעונים לא נדלק והרכב לא מניע

לאחר כמה דקות ונסיון חוזר הכל נדלק הרכב התניע אבל נורת מנוע נדלקה ואחרי יום נכבתה חשבתי שהכל בסדר קרה ועבר

היום באמצע נסיעה שמתי לב שלוח השעונים לא עובד

(נדלק בתחילת הנסיעה ונכבה באמצע)

עצרתי בצד כיביתי את הרכב

כשניסיתי להתניע שוב לוח השעונים לא נדלק והרכב לא מניע

לאחר כמה דקות ונסיון חוזר הלוח נדלק והרכב התניע ושוב חזרה הנורת מנוע

יש למישהו מושג ממה זה נגרם?

פורסם
אהלן חברים

ברשותי הונדה סיוויק 2010

שלשום כשאני בא להתניע את הרכב מסובב סוויץ

לוח שעונים לא נדלק והרכב לא מניע

לאחר כמה דקות ונסיון חוזר הכל נדלק הרכב התניע אבל נורת מנוע נדלקה ואחרי יום נכבתה חשבתי שהכל בסדר קרה ועבר

היום באמצע נסיעה שמתי לב שלוח השעונים לא עובד

(נדלק בתחילת הנסיעה ונכבה באמצע)

עצרתי בצד כיביתי את הרכב

כשניסיתי להתניע שוב לוח השעונים לא נדלק והרכב לא מניע

לאחר כמה דקות ונסיון חוזר הלוח נדלק והרכב התניע ושוב חזרה הנורת מנוע

יש למישהו מושג ממה זה נגרם?

אם אתה מבין אז.. ראה למטה אם לא חשמלאי טוב (יש אחד בפתח תקווה שאני יכול להמליץ)

מציע שתשחק עם צמת החווט שמגיעה לסוויץ ייתכן ואחד המגעים לא יושב טוב... או אם יש בדרך פלאג שמחבר את הצמה. תראה שהוא מחובר טוב.

ייתכן וכדאי שתשים סוויץ ואז תשחק עם הצמה ותראה אם יש הפסקות בחשמל ללוח שעונים אז זה משם

ייתכן מעוד מקומות ותבדוק גם את חיבור המינוס של המצבר לגוף

בהצלחה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

כמעט כמו... אצלי האורות חוץ עובדים

אנסה לבדוק את הפיוז הראשי תודה

כמו כן איזה עוד פיוזים רלוונטי לבדוק? ברמה היותר קטנה

כי אין פיוז ללוח שעונים אצלי

פורסם
אם אתה מבין אז.. ראה למטה אם לא חשמלאי טוב (יש אחד בפתח תקווה שאני יכול להמליץ)

מציע שתשחק עם צמת החווט שמגיעה לסוויץ ייתכן ואחד המגעים לא יושב טוב... או אם יש בדרך פלאג שמחבר את הצמה. תראה שהוא מחובר טוב.

ייתכן וכדאי שתשים סוויץ ואז תשחק עם הצמה ותראה אם יש הפסקות בחשמל ללוח שעונים אז זה משם

ייתכן מעוד מקומות ותבדוק גם את חיבור המינוס של המצבר לגוף

בהצלחה

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

 

מי החשמלאי? אשמח לדעת

פורסם
מי החשמלאי? אשמח לדעת
בלס

השחם 4 או 2 פתח תקווה (קרית מטלון) ממש אחרי תחנת דלק פז געש (זבוטינסקי פתח תקווה)

 

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...