Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי יאריס אוטומטית 1.3 2005. לאחרונה ההילוכים התחילו להחליק מידי פעם. החלטתתי להחליף שמן גיר. הרכב עשה 250000 ק"מ ולדעתי אף פעם לא הוחלף.

 

הזמנתי Valvoline MaxLife ATF (שני ליטר).

 

מצאתי את בורג הניקוז.

אני לא בטוח לגבי מאיפה ממלאים. האם זה מפתח המדיד?

 

תודה לעונים.

 

אלי

פורסם

אני לא הייתי ממהר להחליף שמן גיר.

דווקא ההחלפה, בק"מ כזה וכשהגיר כבר מתחיל "להחליק", עלולה לגרור יותר בעיות.

 

 

ממליץ לך להתייעץ עם בעל מקצוע.

 

עודד

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

 

מצאתי את בורג הניקוז.

אני לא בטוח לגבי מאיפה ממלאים. האם זה מפתח המדיד?

 

תודה לעונים.

 

אלי

 

המילוי הוא אכן דרך פתח המדיד.

שים לב שבגיר שהחל להחליק, החלפת נוזל ממסרה עלולה להחמיר את ההחלקות.

מצד שני אם הגיר כבר מחליק, אין הרבה מה להפסיד.

העיקר שתיגש לניסוי הזה בעיניים פקוחות ולא תצפה לניסים.

יום טוב גם לך

פורסם
אני לא הייתי ממהר להחליף שמן גיר.

דווקא ההחלפה, בק"מ כזה וכשהגיר כבר מתחיל "להחליק", עלולה לגרור יותר בעיות.

 

 

ממליץ לך להתייעץ עם בעל מקצוע.

 

עודד

תודה אבל הרכב לא שווה הרבה גם כך והשמן נראה שחור ודליל מאד. מרגיש כמו מים שחורים אז לא נראה לי שיש לי הרבה מה להפסיד. אם שה לא יעזור אז אשקול לקחת למוסך.

מכל מקום אשמח לשמוע אם מישהו יודע איך ממלאים שמן גיר.

פורסם
המילוי הוא אכן דרך פתח המדיד.

שים לב שבגיר שהחל להחליק, החלפת נוזל ממסרה עלולה להחמיר את ההחלקות.

מצד שני אם הגיר כבר מחליק, אין הרבה מה להפסיד.

העיקר שתיגש לניסוי הזה בעיניים פקוחות ולא תצפה לניסים.

 

תודה.

כפי שכתבתי, השמן שחור ומרגיש דליל כמו מים.

בימים הקרובים אקבל את השמן ואז אעדכן את הפורום לגבי התוצאות.

פורסם

במידה וייצא שהגיר נחוץ החלפה ולא בא לך להשקיע ברכב והמצב המכני של הרכב מלבד הגיר תקין אז אשמח אם תדבר איתי יכול להיות שאוכל להשיג לך קונה לרכב במצב שכזה.

פורסם
במידה וייצא שהגיר נחוץ החלפה ולא בא לך להשקיע ברכב והמצב המכני של הרכב מלבד הגיר תקין אז אשמח אם תדבר איתי יכול להיות שאוכל להשיג לך קונה לרכב במצב שכזה.

 

לא שולל מכירה ללא קשר למצב הגיר. שלח מספר טלפון או email

פורסם

עידכון:

החלפתי הבוקר. יצאו 2.8 ליטר למרות שבספר הרכב כתוב שהקיבולת 2 ליטר. למזלי מצאתי באיזור וקניתי עוד ליטר.

נורית תקלת מנוע כבתה.

אחרי כ 12 ק"מ, אין החלקה והרכב מרגיש בסדר גמור.

אני אופטימי :-)

תודה על העזרה

 

נ.ב. החלפה קלה מאד. רבע שעה ללא מאמץ מיוחד. אל תרתעו.

פורסם

מקווה מאוד שזה יחזיק. גיר שמתחיל לפתח בעיית השהיות והחלקות יכול להיתרכך טיפה עם שמן חדש אך עדיין הבעיה יכולה לחזור כי הגיר פיתח בלאי מסויים.

×
×
  • תוכן חדש...