Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לצערי פגעתי ברכב מסוג סקודה ראפיד 2018, וכעת אני עומד מול הבעלים שלו שדורש פיצוי מוגזם על הנזק.

מצורפות תמונות של הנזק. הפגיעה היתה שטחית ביותר, במהירות אפסית (עמדנו בתור לרמזור) ונקודתית, ללא שברים בפלסטיקה או עיקומים של הפח.

אשמח אם תוכלו בבקשה להגיד לי כמה להערכתכם התיקון של הנזק הזה אמור לעלות, סדר גודל אפילו, כדי שאדע אם הדרישה של הצד השני הגיונית. (אני בכוונה לא כותב כאן את הסכום שהוא דורש כי אני רוצה לשמוע את דעתכם בלי הטיות כלשהן).

 

תודה מראש! :)

 

20190305_163954.jpg

 

20190305_163912-001.jpg

פורסם

בס"ד

 

אין ספק שיש פחחות וצבע לטמבון וזה מעל אלפייה, מכאן, רק הסתכלות ובחינה יסודית יגידו לאן זה יכול להתפתח.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

אין ספק שיש פחחות וצבע לטמבון וזה מעל אלפייה, מכאן, רק הסתכלות ובחינה יסודית יגידו לאן זה יכול להתפתח.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

מה המקסימום להערכתך? 2K? יותר? שוב, לא היתה פגיעה עוצמתית או עיקום של הפח או שבר כלשהו.

 

 

נראה שיש פגיעה גם בכנף.

 

אם באמת יש פגיעה כזו, זה משהו שמייקר את התיקון משמעותית?

פורסם

זה תלוי גם במוסך שתלך אליו, תיקון וצבע במוסך יבואן עולה יותר מסתם מוסך פחחות שתמצא ורוצה להתפרנס.

וזכותו של זה שפגעת בו להיכנס לאיזה מוסך שיחפוץ עם כל הכאב (בכיס) שזה גורם.

 

Sent from...somewhere

פורסם

יש פגיעה גם בפגוש וגם בכנף. קשה לראות מהתמונות, אבל ייתכן ויש סדק בפגוש?

בכל אופן, פחחות וצבע לשני חלקים אני מניח בסביבות 2,500.

כשמישהו פגע בי והוחלף פגוש - השמאי קבע ירידת ערך של 1% על צביעת חלק.

קיצור, כנראה 3,500 ש"ח אם לא נשבר הפגוש.

פורסם (נערך)

היתה לי פגיעה מאחורה שתיקנתי במוסך צ'מפיון מורשה לפני חודש.

חלקים הרלוונטים מהדוח של השמאי:

1. צבע פגוש 1000 שקל.

2. עבודות חשמל 150 שקל.

3. ירידת ערך 0.25% מעלות הרכב על צבע לא מקורי בפגוש, בגלל שהרכב חדש יחסית - נגיד 200 שקל.

4. תיקון תאונה, כנראה מדובר במאות שקלים עבודה פירוק והרכבה.

זה במקרה וצריך לתקן רק את הפגוש.

יכול להיות יצרפו לזה תיקון פחחות עוד כמה מאות שקלים, למרות שאני רואה פה רק צביעה.

אם הוא יחליט שהוא רוצה לצבוע את הכנף למרות שנזק הזניח שיש שם, ההתיקון מתייקר.

תסביר לו שכנף זה לא חלק מתפרק וזה אומר שצריך להכניס את כל הרכב לתנור (לא רצוי ולא כדאי) והצבע לא יהיה טוב כמו המקורי.

אז במקרה הטוב זה 1500-2000 שקל, במקרה הגרוע 3000-3500 שקל עם הכנף.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

פורסם

לאישתי לפני שנתיים הייתה תאונה עם סקודה פאביה חדשה , האיש קיבל שריטה בטמבון וסדק בפנס , חברת הביטוח פסקה בהתחלה נזק לסקודה כ26000₪ ואחרי שהגשתי תמונות שצילמתי בזמן התאונה הורידו את זה ל12000₪ לא סגור על המחירים כי אני לא כל כך זוכר אבל די קרוב, העדפתי להתקשר לביטוח לשלם השתתפות עצמית של 1400 ₪ וזהו. אז שנה אחת הביטוח היה יקר ב300 ₪

פורסם

חברות הביטוח מחוייבות לשימוש בחלקים חדשים (לא חייב מקוריים) ברכב שגילו עד שנתיים - כמו במקרה הנ"ל.

פות"ש - מה אכפת לך כמה דורש בעל הרכב? אתה לא מתנהל דרך חברת הביטוח?

פורסם

אין פה הצדקה להחלפת חלקים.

וחייבות חלקים מקוריים עד גיל שנתיים - מינימום אחריות לרכב חדש בישראל הוא שנתיים .

ומכאן גם בא החוק.

×
×
  • תוכן חדש...