Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

קרוב משפחה יבא מחול BMW סידרה 4, האוטו ממתין בנמל חיפה וכל יום שנמצא בנמל משלמים כסף.

 

המצב נכון לכרגע שיש רשיון זמני ל 3 חדשים(לצורך רשיון לשנה צריך לעשות תקינה) והערכה זמנית של לוי יצחק, בשביל לקבל הערכה מלאה מלוי יצחק צריך להגיע פיזית וכל אלה דורשים ביטוח בשביל לנסוע על הרכב למקומות האלה.

 

ביטוח חובה אין בעיה לעשות אבל לנסוע על רכב שעלותו 400 אלף לא מומלץ רק עם חובה. ולכן הצלחתי להוציא מלוי יצחק הערכה זמנית לטובת נסיעה למשרדים שלהם בתל אביב בשביל לקבל הערכה מלאה.

 

האם יש סוכנות שאתם מכירים ויודעים שהם מתמצאים בנושא היבוא אישי שיכולים לעזור בביטוח מקיף על סמך הערכה של לוי יצחק ועל סמך רשיון זמני לטובת נסיעה על הרכב ולא להביא בגרר.

ביררתי עם גרר רוצה מעל 1000₪ לדעתי הנושא שרכב חדש ללא ביטוח שינוע ״בכבישי ישראל״ על גרר נשמע לי טעות גדולה.

 

אני בודק עם סוכנת ביטוח שמנסה את מזלה בכל חברות הביטוח אבל ללא הצלחה בגלל שחברות הביטוח לא מוכנות על סמך הערכה זמנית ולא מלאה של לוי יצחק לעשות ביטוח מקיף.

ומנסה עם סוכנות ביטוח רמות שאמרו לי שמתעסקים אבל נכון לכרגע רק שומע בטיפול/בדיוק מטפלת אז כנראה מהם לא תבוא הישועה.

 

אולי ממכם תבוא הישועה.

טל.

פורסם

סתם שאלה מבורות.

אבל אם יש את כל המסמכים, וכל מה שצריך זה מחירון רכב בשביל ביטוח ג' או מקיף, לא עדיף כבר לגרור את הרכב למשרדים של לוי יצחק ועם קבלת המחירון לבצע רכישה מיידית לביטוח ג' או מקיף?

 

אני בטוח שהעלות של אחסון הרכב בנמל חיפה לא עולה כמה שקלים בודדים, אז למה לא לחסוך את זה ופשוט לגרור את הרכב לשם?

 

רוב הסיכויים הם, שבסופו של דבר תצטרך גם ככה לגרור את הרכב ויוצא ששילמת גם את העלות של האחסון בנמל, וגם את עלות הגרירה.

 

לדעתי הלא מדופלמת אך עם הכרות עם חברות ביטוח מבפנים, נראה שאף חברת ביטוח לא תיקח סיכון ותבטח את הרכב שלך עם מחירון זמני.

×
×
  • תוכן חדש...