Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב שלי הוא 100K.

אני מחפש רכב קבריולט שישמש אותי ליום יום, הנסועה היא 5K ק"מ בשנה כל שדלק לא רלבנטי, הרכב צריך להסיע 3 ילדים קטנים לגנים וב"ס בבוקר כך שרודסטר לא בא בחשבון, עדיף שיהיה מודרני ככל האפשר.

הבחירה הראשונה שקפצה לי היא אינפיניטי, בינתיים יש אחת בלוחות עם מחיר די גבוה מעל המחירון, לפי מה שראיתי בבמןן צריך לחזור הרבה אחורה בשנתון, איזה עוד אופציות יש?

פורסם

לקסוס IS250

פורד מוסטנג

VW GTI קבריו (יש אחת ביד2)

A3 קבריו

אופל קסקדה

טויוטה סולרה

קרייזלר סברינג קבריו

 

זה מה שעולה לי לראש כרגע בקבריו עם מושב אחורי.

 

בהצלחה.

פורסם

מוסטנג זה הדבר הראשון שעולה לי לראש - יש היצע רחב מאוד ביד2 אתה תמצא אותם במחירים מצחיקים יחסית, 210 כוחות סוס על הרבה מאוד רכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מסיע ילדים קטנים ברכב שאין לו גג וחלונות אמתיים מאחור.

קח בחשבון שבקיץ הישראלי, קבריולט זו קללה אמיתית אלא אם כן אתה נוסע בעיקר בערבים ובלילות.

קח בחשבון שכל חנייה שאיננה במקום ממוגן היא פוטנציאל לוונדליזם אם מדובר בגג רך.

 

מניסיון של לא מעט שנים, רכב קבריולט (עם גג רך) הוא אופציה כרכב שני ובתנאי שיש חנייה מקורה וממוגנת.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

רוב רכבי הקבריולט, ובטח אלה שהוזכרו כאן בשרשור, הם רכבי 3 דלתות וככאלה לא מאוד נוח להכניס ולהוציא ילדים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מסיע ילדים קטנים ברכב שאין לו גג וחלונות אמתיים מאחור.

קח בחשבון שבקיץ הישראלי, קבריולט זו קללה אמיתית אלא אם כן אתה נוסע בעיקר בערבים ובלילות.

קח בחשבון שכל חנייה שאיננה במקום ממוגן היא פוטנציאל לוונדליזם אם מדובר בגג רך.

 

מניסיון של לא מעט שנים, רכב קבריולט (עם גג רך) הוא אופציה כרכב שני ובתנאי שיש חנייה מקורה וממוגנת.

 

החניות בבית ובמשרד הם תת-קרקעיות ועם שער כניסה וביקורת, והנסועה היא ממש מועטה (3-4 ק"מ לכל כיוון).

המטרה היא להחליף את הרכב השני בבית (כרגע סופר מיני ישנה) ברכב הזה במקום להוסיף עוד רכב.

פורסם

אז אולי כבר עדיף רכב עם גג פנוראמי + סאנרוף?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...