Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שהבנתי ct6 בדרך החוצה, דווקא היא אחלה רכב ה super cruise שלה זה ממש מערכת מצויינת

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בהמשך לכל המלינים על המנוע הקטן ברכב, אני נוהג בגרסה של ה 1.5 ליטר משנת 2017, לא מרגיש לעולם מחסור בכוח או בעיה בהאצה וגם לא נתקלתי בטענה כזו בפועל במבחני רכב שראיתי, למעשה הקשקאי 1.2 טורבו של אבי למשל מרגישה יותר כבדה ומסורבלת במובן הזה.

כמובן שהייתי מעדיף מנוע גדול יותר, אבל גם באיביזה 1.0 שלי כשרוב האנשים בטוחים שהמנוע קטן מדי לרכב עד שנוהגים בו הייתי מעדיף מנוע של קופרה.

פורסם

ואקו זה בטח לא, גם אצלי בסוניק כתוב אקו על המנוע, זה לא אומר שהיא חסכונית :p

 

טוב, לוקח את זה חזרה לאור התוצאות מהיום. בנסיעה בינעירונית על 110 עם מזגן קיבלתי צריכה של 16.4, לא רע בכלל לאור השמועות וההסתלבטויות על המנועים האלה. כנראה שהם חסכוניים יותר בבינעירוני, למשל (ההפרש בין עירוני לבינעירוני אצלי היא כפולה, שזה הזוי). אז בבינעירוני זה כן אקו :p

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
טוב, לוקח את זה חזרה לאור התוצאות מהיום. בנסיעה בינעירונית על 110 עם מזגן קיבלתי צריכה של 16.4, לא רע בכלל לאור השמועות וההסתלבטויות על המנועים האלה. כנראה שהם חסכוניים יותר בבינעירוני, למשל (ההפרש בין עירוני לבינעירוני אצלי היא כפולה, שזה הזוי). אז בבינעירוני זה כן אקו :p

 

בארה״ב יש גם גירסא היברידית למאליבו, שהיא דוקא יותר חסכונית בעיר. מענין למה לא מביאים אותה לישראל.

 

https://media.chevrolet.com/media/us/en/chevrolet/vehicles/malibu-hybrid/2019.html

פורסם

אולי כי זה מנוע 1.8 חלש יחסית, והיבואן החליט שהיא לא תהיה כדאית? לא יודע באמת.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 


×
×
  • תוכן חדש...