Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר טוב שלי קיבל אחת כזו מהעבודה (החברה קנתה אותה ומתחזקת אותה).

בגדול, האוטו סוחב סבבה לגמרי. מבחינת חיסכון בדלק אין כאן בשורות גדולות - 10-12 ק"מ לליטר.

אצלו הרכב כבר בן 3, עשה כבר מעל 60K ק"מ.

הוא התלונן לא מעט פעמים על רעשים מהמנוע (צילצולים) ובמוסך זיהו שחסר שמן ומילו בכל פעם כמה שצריך.

 

בטיפול 60,000 קמ הוא ציין שהרעשים מעט החמירו.

המוסך בדק ובסופו של דבר עדכן אותו שהם מחליפים מנוע (התקינו מנוע חדש מהניילונים).

הציעו לו להחליף מצמד (בעלות החלק בלבד) והמעסיק שלו קיבל את ההצעה והחליפו גם מצמד (לא בגלל תקלה, פשוט בגלל שבכל מקרה המנוע היה בחוץ וזה היה משתלם).

אני לא יודע אם מדובר במשהו סידרתי או לא, אבל כדאי להיות זהירים (תמיד, בלי קשר לדגם הזה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זה היה הבנזין או הדיזל?

שמועה זו שמעתי מאדם נוסף שחברו החזיק כזה רכב, שגם לו החליפו מנוע. זה נשמע מוזר כי זה אמור להיות מנוע אמין של רנו, לא?

פורסם (נערך)

אני התייחסתי לדיזל. פעם אחת ברנו קנגו , 190 אלף ק"מ ללא תקלה, ופעם אחת במגאן סטיישן, שם עשה רק 107 אלף.

ורנו פלואנס דיזל שהייתה רכב צמוד שלי, אבל עשיתי עליה רק 30 אלף ק"מ (בחודשיים וחצי).

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
זה היה הבנזין או הדיזל?

 

 

 

לפי צריכת הדלק שאיציק רשם, מדובר בבנזין.

 

 

אני הייתי בלי לחשוב יותר מידי בוחר בדיזל אלא אם כן רוב הנסיעות קצרות צאוד.

 

דיזל צריך לפחות פעם בכמה זמן לנסוע במהירות גבוהה בבינעירוני כדי לאפשר ריענון למסנן חלקיקים.

 

 

כמו כן לדיזל לקוח הרבה זמן יחסית להגיע לטמפ' עבודה ולכן אם רוב הנסיעות הן למרחק קצר של כמה קילומטרים ועד 5-10 דקות, זה שימוש לא בריא לדיזל.

 

 

 

 

 

 

 

צריכת דלק בדיזל טובה יותר להערכתי ב 20%-25%.

מחירי הטיפול אמורים להיות זהים.

דיזל זה מנוע וותיק מוכר ונפוץ יותר.

 

 

פורסם
לפי צריכת הדלק שאיציק רשם, מדובר בבנזין.

 

 

אני הייתי בלי לחשוב יותר מידי בוחר בדיזל אלא אם כן רוב הנסיעות קצרות צאוד.

 

דיזל צריך לפחות פעם בכמה זמן לנסוע במהירות גבוהה בבינעירוני כדי לאפשר ריענון למסנן חלקיקים.

 

 

כמו כן לדיזל לקוח הרבה זמן יחסית להגיע לטמפ' עבודה ולכן אם רוב הנסיעות הן למרחק קצר של כמה קילומטרים ועד 5-10 דקות, זה שימוש לא בריא לדיזל.

 

 

 

 

 

 

 

צריכת דלק בדיזל טובה יותר להערכתי ב 20%-25%.

מחירי הטיפול אמורים להיות זהים.

דיזל זה מנוע וותיק מוכר ונפוץ יותר.

אני נושע בעיקר בתוך העיר נסיעות קצרות פעם בשבוע / שבועיים 20-50 ק"מ בינעירוני. מה עדיף?

בנוסף הבנזין זה לא מנוע חלש מידי?1.2.

פורסם
תודה, איזה מנוע היה לך?

כי הבנזין זול מהסולר בדי הרבה.

 

ממש לא, פשוט צריך למצוא את התחנה הנכונה כי מחירי הסולר לא בפיקוח.

ישנם הבדלים אפילו של שקל וחצי לליטר בין תחנה לתחנה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...