Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום

 

עברתי לדירה חדשה ויש בה ארון תקשורת מרכזי ושקעי רשת בכל חדר.

אני מעוניין לחבר קווי במקומות שאפשר, גם הנתב יימצא במרכז הדירה, גם נסתר, גם נוחות... (וגם מהסיבה שיש איזורים שבהם הווייפי חלש).

 

אם אני מבין נכון, הנתב יהיה בארון תקשורת ויחובר לכבלים ביציאות ה-LAN שלו.

אשמח להסבר, לא מצאתי הדרכה ברשת לגבי החיווט הנדרש (או שלא ידעתי מה לחפש). מצורפות גם תמונות מהארון.

IMG_5216.JPG

IMG_5215.JPG

IMG_5214.JPG

IMG_5213.JPG

IMG_5211.JPG

IMG_5212.JPG

פורסם

יש בחוץ. בכניסה לבית.

אכן כתוב ארון תקשורת אבל עם סימון של טלפון... גם לא נראה לי סביר שהנתב יהיה מחוץ לדירה.

בכל אופן צילמתי גם את הארון הזה.

 

IMG_5224.JPGIMG_5223c.jpg

פורסם

כמו ששי אמר, זה ארון בזק.

אתה צריך לסלול מחדש כבלי רשת (רצוי cat7) מכל נקודה בה יש צורך למיקום אחד מרכזי.

הארון המצולם יכול לשמש מיקום מצוין.

 

בהנחה שהסלילה היתה עם שרשורי 20 אתה אמור להיות מסוגל להשחיל שם עוד כבל אחד די בקלות.

(אצלי בבית השחלתי כמעט הכל בצינורות 16, כשהכבל השני שהיה קיים בצינור היה קואקס 75...).

 

הראוטר יכול לשבת בארון הזה, או שרק הסוויץ' ישב בו והראוטר ישב באחד החדרים האחרים, בו משדר הwifi שלו יביא יותר תועלת. (כך עשיתי אצלי).

ממילא תצטרך לפחות סוויץ אחד, אם אתה מתכוון לחווט גם טלוויזיות וגם מחשבים, ואולי איזה ap.

 

*אל תתעסק בארון השני, זה ארון קומתי.

שלא תנתק את השכנים שלך מתקשורת על ההתחלה של השכנות ביניכם. :-)

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אוקיי...

נראה לי שסוף סוף התחלתי להבין, פתחתי שקע אחד שמכיל חיבור טלפון ורשת, שקע הטלפון מחובר (לא היה לי ספק, כאמור יש אינטרנט WIFI בבית).

שקע הרשת לא מחובר אבל מגיע כבל עד אליו. ובארון תקשורת (הפנימי, שצילמתי בהתחלה) יש כבלים CAT6 עם קצה לא מחובר.

אם ככה אז נשאר לחבר קונקטור לשקע בחדרים וקונקטורים בכבלים בארון + לשים שם את הראוטר והר הבית בידינו...?

 

ועכשיו תמונה של שקע מחדר כלשהו (אפשר לראות את הכבל CAT6 מגיע אבל לא מחובר):

IMG_5226.JPG

IMG_5225.JPG

פורסם

בחדרים אתה צריך לחווט לקונקטור הקיים.

בארון ללחוץ קונקטור בקצה כל חוט.

לחבר הכל לראוטר או לסוויץ' וממנו לראוטר, אם אין לך מספיק יציאות בראוטר.

וזהו בעצם.

יש תקן לסדר החוטים שכדאי להקפיד עליו (ירוק/לבן, ירוק, כתום/לבן, כחול, כחול לבן, כתום, חום/לבן, חום. )

אבל ככל שתחווט מקביל בשני הצדדים, זה יעבוד.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בחדרים אתה צריך לחשוף את הגידים מהכבל ולחבר אותם לפי התקן לקייסטון שכבר נמצא על הפנל, ובארון תקשורת לחבר לכבל מחבר RJ45 ואותו לחבר למתג/ראוטר.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

עדיף שתבקש עזרה ממישהו שיודע ללחוץ, או שתתאמן קודם על כבל אחר, יש לך אורך מוגבל של כבל בארון, וכל ניסיון ייקצר לך את הכבל בכמה סנטימטרים.

פורסם

כדאי לך לקנות או לשאול מכשיר בדיקה פשוט. כך תדע אם אתה כבר לוחץ מספיק טוב כדי לצאת למבצעית :-)

(וגם לאתר תקלות ברשת אם משהו לא יעבוד).

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מצאת לאן הם מגיעים בצד של הארון?

ממליץ בצד של הארון במידה והם לא מחוברים לחבר אותם לקיסטון אם או בלי patch panel שתומך. יש patch panel עם מחברים שלו.

×
×
  • תוכן חדש...