Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב 7 מקומות עד 50,000 - התלבטות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

המשפחה עומדת להתרחב ואני צריך להחליף את הרכב שלי (סיויק 2005) לרכב 7 מקומות.

 

אני מתלבט בין:

מיצובישי גרנדיס (2010-2011) מוסבת לגז (הכי מרווחת ותתמוך גם בהרחבת המשפחה ל 7 נפשות)

הונדה FRV (2008-2009) - 6 מקומות בלבד

טויוטה ורסו 2010-2011

 

קצת נתונים עלי:

נוסע כ 25,000 ק"מ בשנה,

רוב הנסיעה היא בינעירונית ולבד.

מחזיק ברכב לטווח ארוך. (את ההונדה יש לי 8 שנים)

 

עקב צבירת קילומטראז' מכובד - קשה מאוד למכור בסוף את הרכב - וזה גם שיקול של עלויות האחזקה.

זה שיקול לא קטן, היום הרכב שלי = 0 בינתיים כי אין קונים (מחירון 10K) ולכן גם פסלתי פריוס פלוס שעולה כ 85,000,

אני פשוט יתקע איתה בסוף עקב הקילומטראז'

 

חשוב לי:

אמינות! - כמה שפחות הפתעות במוסך, רצוי רק טיפולים שוטפים

צריכת דלק, חשוב שתהיה צריכה סבירה (כיום הצריכה היא כ 1/12 - יוצא לי 1000 ש"ח בחודש ורוצה לא לעבור את זה)

אפשרות להסיע את כל המשפחה. (אם העלות של הדלק \ גז דומה - אז עדיף רכב מרווח כמו הגרנדיס)

ובגדול שהרכב יעלה לי כמה שפחות חודשי.

 

נתונים שידועים לי על צריכת דלק:

גרנדיס - 1 ל 7/8 בינעירוני, עירוני 1 ל 4 (האם זה נכון)

FRV - אחד ל 10 ממוצע

ורסו - 1 ל 12 ממוצע

 

אשמח לכל הכוונה, בעיקר ממי שמחזיק אחד מהרכבים הנ"ל.

 

נתונים שאני צריך חידוד:

גרנדיס - האם באמת היא שותה כ"כ הרבה והאם היא מתאימה לגז בלי משמנת, חסרונות נוספים?

FRV - האם נוח לנהוג בה או שצפוף לנהג, האם אפשר להגיע איתה ל 1 ל 12, להסב אותה לגז?

 

תודה

פורסם

למעט הגרנדיס, אף אחת אחרת לא מתאימה ל 7 נפשות באמת.

גם מבחינת האבזור. (מזגן לכל נוסע, תא מטען גדול וכו')

אבל הגרנדיס מיושנת.

הצריכה האמיתית שלה מנסיון שלי היא 7 בעיר ו 10 מחוץ.

פורסם

אם ידני זו אופציה, ובהינתן שאתה מבין את ציוני הבטיחות הלא מחמיאים, דאצ'יה לודג'י (בטח אם תמצא דיזל בסכום הזה) תהיה פיתרון מוצלח.

 

אם לא, גרנד סניק בנזין משנתון סביר זו אופציה לא רעה (אבל ממש לא חסכונית), ואם תמצא גרנד סניק דיזל לא שחוטה בסכום, ואתה מבין שמדובר בגיר רובוטי עם עלויות תחזוקה מדי פעם, אז בכלל הסתדרת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

יש לי FRV , 2007

 

היתרון הגדול הוא שיש מקום ל שישה אנשים ועדיין תא מטען גדול שמכיל בקלות עגלה + כמה תיקים.

 

צריכת הדלק שלי היא 9.1 ליטר ל 100 ק"מ. (בפעם האחרונה שבדקתי ) לא יודע לגבי גז.

 

המושב של הנהג הוא אכן מעט צר, (צריך להכניס 3 אנשים במושב הקדמי ) פרט לכך רכב אמין מאוד.

(אני דואג לטיפולים בזמן , ובמורשה )

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

בן דוד שלי הרכיב מערכת גז לאאוטלנדר 2009 מנוע 2400 7 נוסעים לפני כ 4 שנים והוא מאוד מרוצה. מיזוג לשורה שלישית לא להיט אבל הרכב מאוד מאוד אמין ואין בעיות עם מערכת הגז.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
בן דוד שלי הרכיב מערכת גז לאאוטלנדר 2009 מנוע 2400 7 נוסעים לפני כ 4 שנים והוא מאוד מרוצה. מיזוג לשורה שלישית לא להיט אבל הרכב מאוד מאוד אמין ואין בעיות עם מערכת הגז.

 

מבדיקה שלי נראה שאאוטלנדר הרבה יותר צפוף (מהגרנדיס) מאחור.

פורסם
יש לי FRV , 2007

 

היתרון הגדול הוא שיש מקום ל שישה אנשים ועדיין תא מטען גדול שמכיל בקלות עגלה + כמה תיקים.

 

צריכת הדלק שלי היא 9.1 ליטר ל 100 ק"מ. (בפעם האחרונה שבדקתי ) לא יודע לגבי גז.

 

המושב של הנהג הוא אכן מעט צר, (צריך להכניס 3 אנשים במושב הקדמי ) פרט לכך רכב אמין מאוד.

(אני דואג לטיפולים בזמן , ובמורשה )

 

תודה על תגובתך.

עד כמה מושב הנהג נוח?

עד כמה לא נוח מתי שנוסעים 6 נוסעים ויש נוסע נוסף קדימה?

פורסם
למעט הגרנדיס, אף אחת אחרת לא מתאימה ל 7 נפשות באמת.

גם מבחינת האבזור. (מזגן לכל נוסע, תא מטען גדול וכו')

אבל הגרנדיס מיושנת.

הצריכה האמיתית שלה מנסיון שלי היא 7 בעיר ו 10 מחוץ.

 

תודה על התגובה.

כרגע הכיוון שלי הוא גרנדיס מוסבת לגז.

 

אשמח לעוד תגובות בנושא למי שהיה \ יש לו ניסיון עם הרכב.

הבנתי שהוא מאוד אמין ומותאם לגז.

האם יש לו מחלות מסויימות?

 

תודה

פורסם
תודה על תגובתך.

עד כמה מושב הנהג נוח?

עד כמה לא נוח מתי שנוסעים 6 נוסעים ויש נוסע נוסף קדימה?

המושב נוח. הוא קצת צר. יחסית למושב ברכב זהה בסגמנט.

כאשר יושבים שלושה במושב הקדמי, התחושה דומה למצב שבו יושבים שלושה מאחורה. הרכב מעט רחב , אבל שלושה זה תמיד יהיה מעט צפוף.

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
תודה על התגובה.

כרגע הכיוון שלי הוא גרנדיס מוסבת לגז.

 

אשמח לעוד תגובות בנושא למי שהיה \ יש לו ניסיון עם הרכב.

הבנתי שהוא מאוד אמין ומותאם לגז.

האם יש לו מחלות מסויימות?

 

תודה

 

אכן הוא אמין מאד. הדלק כמו שאמרו כאן 1/6 בעיר. 1/10 בערך בחוץ. אבל זה כל הרכבים החל ממאזדה 5 לקארנס וכו'

גז תתקין אתה ואל תקנה עם גז. שמעתי שעידן הגז הם טובים ונותנים אחריות לשנה (אני לא סוכן שלהם)

שים לב בגרנדיס יש דגמים עם בקרת שיוט לך זה מאד יעזור כי אתה נושע הרבה בחוץ.

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...