Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים אשמח לעזרה בחיבור הסאב למגבר

סאב almani s3f-10

מגבר 4 ערוצים cadence ua600

הבנתי שצריך לעשות משו שנקרא גישור אבל אני קצת חדש בכל העסק אשמח שמישהו יסביר לי איך מחברים אני מצרף תמונות של הסאב והמגבר

תודה רבה:wink:

IMG-4031.jpg

IMG-4032.jpg

IMG-4033.jpg

IMG-4295.jpg

IMG-4297.jpg

IMG-4294.jpg

פורסם (נערך)

הסאב שלך מגיע עם שני סלילים של 4 אום

המגבר שלך הוא מגבר 4 ערוצים בסיסי ,בנסיבות העניין הייתי מחבר את הסלילים

בחיבור סידרתי למעגל סופי של 8 אום ,אופן החיבור מוצג בדף המוצר כאן :

https://www.mavin.com/pdf/Almani-S3-10_12E3-Specs.pdf

 

במגבר אתה מחבר במצב bridged

משמע במינוס הימני של ערוץ 3 ובפלוס השמאלי של ערוץ 4

של חיבורי הרמקולים של ערוצים 3-4

כפי שמוצג כאן :

https://knowledge.sonicelectronix.com/car-audio-and-video/car-amplifiers/how-to-bridge-an-amplifier/

 

במגבר בערוצים 3-4

אתה צריך לכוון את הבורר ל LOW PASS

ואת הקרוס אובר לאזור ה 80 הרץ

את ה GAIN תכוון למקום טוב באמצע ואז לפי האוזן לאחר שהסאב יעבוד.

 

את זוג הערוצים 1-2

אתה יכול לנצל לצורך חיבור רמקולים.

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם
הסאב שלך מגיע עם שני סלילים של 4 אום

המגבר שלך הוא מגבר 4 ערוצים בסיסי ,בנסיבות העניין הייתי מחבר את הסלילים

בחיבור סידרתי למעגל סופי של 8 אום ,אופן החיבור מוצג בדף המוצר כאן :

https://www.mavin.com/pdf/Almani-S3-10_12E3-Specs.pdf

 

במגבר אתה מחבר במצב bridged

משמע במינוס הימני של ערוץ 3 ובפלוס השמאלי של ערוץ 4

של חיבורי הרמקולים של ערוצים 3-4

כפי שמוצג כאן :

https://knowledge.sonicelectronix.com/car-audio-and-video/car-amplifiers/how-to-bridge-an-amplifier/

 

במגבר בערוצים 3-4

אתה צריך לכוון את הבורר ל LOW PASS

ואת הקרוס אובר לאזור ה 80 הרץ

את ה GAIN תכוון למקום טוב באמצע ואז לפי האוזן לאחר שהסאב יעבוד.

 

את זוג הערוצים 1-2

אתה יכול לנצל לצורך חיבור רמקולים.

 

תודה רבה אחי עזרת מאוד

אשמח אם תענה לי על כמה שאלות מהירות

בקופסה של הסאב אין חור ליציאת אוויר השאלה אם צריך בכלל?

ואיך אני יודע מה מספר הערוץ? לא מסומן לי ליד החיבורים במגבר איזה ערוץ כל אחד.

אמרת שאני צריך לשים על LOW PASS את הסאב אז את הרמקולים לשים על HIGH PASS?

שוב תודה רבה על העזרה אחי

פורסם (נערך)

unnamed.jpgunnamed.jpgושאלה אחרונה והכי חשובה

מהמולטימדיה שלי יש את היציאות הבאות לחיבור למגבר, השאלה לאיזה מהחיבורים אני מחבר את המגבר אם אני רוצה לחבר לשתי ערוצים סאב ולעוד שתיים זוג רמקולים מאחורה

עריכה אחרונה על ידי Nir-Buhbut
פורסם

לא הצלחתי למצוא נתוני יצרן על תיבה כך שזה לשיקול דעתך

ברוב המקרים סאב יכול לעבוד גם בתיבה פתוחה וגם אטומה בכל סוג תיבה הוא יישמע אחרת.

 

לא מצאתי את דף המוצר של המגבר, בנוגע שאלה על חיבור לערוצים 3-4

אבל זה עניין דיי פשוט ,ניסוי וטעיה.פשוט תחבר ותראה אם עבד או לא.

 

חיבור לרמקולים יהיה

HIGH PASS



לכוון את הקרוס אובר ל 80HZ

לכוון את הגיין ,מומלץ לא להשאיר אותו על MAX

 

בחיבורים :

FRONT - ערוצים קדמיים

REAR - ערוצים אחוריים

SUB - ערוץ הסאב וופר {החיבור הירוק}

אתה תצתרך לחבר RCA בודד לחיבור הירוק של הסאב

ובכניסה לערוצים 3-4 אתה תצתרך להשתמש במפצל RCA

כי אתה עובד בגישור ,מפצל כזה:

https://cdn.rapalloav.co.nz/catalog/product/cache/1/image/930x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/3/9/399057_ca-rcas-05__carcas05.jpg

×
×
  • תוכן חדש...