Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה דיל על יאריס עדיף?


raoulk
שימו לב! השרשור הזה בן 1987 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני צריך לקנות במיידי רכב בגדול רק עבור נסיעה הלוך ושוב לעבודה ואיסוף ילדים קרוב לבית.

מעריך שאסע לא יותר מ-20,000 ק"מ בשנה, כשרוב הנסיעות בין עירוניות.

יש לי אפשרות לרכב ליסינג מהעבודה אבל זה סת יקר.

 

אני רוצה לקנות יאריס בתכנון למכור אותו עוד 3 שנים.

יאריס הייבריד עושה 19 ק"מ לליטר

יאריס בנזין רגיל עושה 15.4 ק"מ לליטר.

 

בחישוב שנתי של 20,000 ק"מ אני אחסוך 1,450 ש"ח בשנה בהייבריד , מצד שני הרחבת אחריות לסוללה ההיברידית זה 400 ש"ח לשנה

 

להלן הדילים שעומדים בפני כרגע:

1. לקנות את הרכב ליסינג שאני נוסע בו כיום AS-IS ללא שום אחריות: יאריס הייבריד 2016 , בן שנתיים וחצי , 51,000 ק"מ , ב-74 אלף ש"ח

2. יאריס הייבריד מליסינג מאלבר, 2017, 77,000 ק"מ , עם שנה אחריות על המכלולים שהם נותנים , ב-76 אלף ש"ח.

3. יאריס בנזין 2016, רמת איבזור SKY, יד שניה מפרטי , קניה מסוכנות TOYOTA SELECT , עם אחריות שלהם לשנה, 53,000 ק"מ , ב-70 אלף ש"ח

4. ללכת בכלל על קיה פיקנטו חדש לגמרי 0"מ מליסינג 2019 , 69 אלף ש"ח.

 

מה הייתם ממליצים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי: הייתי הולך על גרסת הבנזין מפרטי, בכפוף לכך שהרכב טופל כראוי.

זה זול יותר, קל יותר לתחזוקה מאשר ההיברידית, ולא עבר טיפולים של חברות הליסינג שהם פחות טובים מהטיפולים בפרטי.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תישאר עם הרכב שלך... הרכבים האלו מאוד אמינים הסבירות לתקלה מאוד נמוכה. כל רכב אחר שתיקח הוא חתול בשק והאחריות של הליסינג שווה לאחוריים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו - תשובה מהירה.

זאת גם הנטייה שלי - רק שצריך לקחת בחשבון ש: מעבר לזה שההייבריד חוסך בדלק - הוא גם חוסך בבלמים.

המחירים של ההייבריד והבנזין ממש קרובים - בכל זאת לדעתך כדאי את הבנזין?

 

תודה על מענה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תישאר עם הרכב שלך... הרכבים האלו מאוד אמינים הסבירות לתקלה מאוד נמוכה. כל רכב אחר שתיקח הוא חתול בשק והאחריות של הליסינג שווה לאחוריים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אבל אם אני קונה מפרטי (לא מליסינג) רכב שטופל אך ורק במוסך טויוטה, ומקבל גם אחריות שנה מטויוטה - זה לא עדיף?

נראה לי, ותקנו ואתי אם אני טועה, יאריס בן 6 שנים בנזין יותר קל למכירה להיברידי בן 5 שנים, כי אז עניין החלפת הסוללה נכנס כפרמטר.

 

אני מסתכל על פרטי אבל לקנות ממש מסוכנות טויוטה שעובר השבחת מסלול select:

https://www.toyota-select.co.il/cars-search-results/?atype=smartsave&models%5B%5D=4885&search=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9&low_year=&high_year=&low_price=&high_price=&km=&car_area=

עריכה אחרונה על ידי raoulk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בוחר בין אפשרות 1 או 3 ופוסל רכב ליסינג מאלבר עם 20 אלף קילומטרים יותר משלך, שלא ברור מה עבר עליו.

יתרונות לרכב שלך - מכירים את הרכב מהיום הראשון, קילומטראז נמוך ( יחסית לרכב היברידי ), חסכוני.

חסרון ( מול רכב פרטי ) - כתם ליסינג.

יתרונות של רכב פרטי בנזין - אחריות, ללא ידיים של ליסינג, כנראה סחירות כללית יותר טובה מאשר לדגם היברידי.

חסרונות - תהיה יד 3, מה שמוריד מהביקוש במכירה, עדיין ( למרות שזה רכב פרטי ) לא ברור איך נהגו וטיפלו בו, פחות חסכוני.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הרכב הפרטי בגלל שזה הסלקט בטח יש להם היסטוריית טיפולים במוסכי היבואן(אם לא אז זה לדעתי אופציה שגם לא רלוונטית).

 

רכב יוצא ליסינג שלא שלך(צעיר יותר ועוד נסע הרבה יותר) בטח לא אופציה, הנסועה שלך לדעתי מספיק משמעותית להבדלי צריכת הדלק בין הפיקנטו ליאריס(אפילו בגירסאת הבנזין) - אני(בהניתן אקדח שמוצמד לי לרקה ומכריח אותי לרכוש יאריס או פיקנטו מהרשימה) הייתי לוקח את הפרטית.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע יותר ק"מ ממך ולא קניתי הייבריד בגלל הצורך בהחלפת סוללה וגם הבעיה שמאוד יקר לקנות הייבריד במצב נורמאלי.

בסביבות 60 אלף אפשר למצוא ג'אז צורה חדשה שמאוד חסכונית וללא צורך בהחלפת סוללה.

וגם עם הרבה פחותק''מ שזה אומר פחות בלאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לו בעיה למצוא רכב היברידי במצב נורמלי ( יש ברשותו את הרכב הזה כבר עכשיו, שניתן לרכוש ), גם אין בעיה עם החלפת הסוללה בתקופת ההחזקה המשוערת ( ניתן להרחיב אחריות על הסוללה עד למכירה המיועדת).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי הולך על אופציה מס'3, אבל עם שידרוג=רכישה מפרטי לא דרך טויוטה, ועל הדרך חוסך עשירייה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסרונות - תהיה יד 3, מה שמוריד מהביקוש במכירה, עדיין ( למרות שזה רכב פרטי ) לא ברור איך נהגו וטיפלו בו, פחות חסכוני.

 

למה יד שלישית, להבנתי אני אהיה יד שניה, הבעלות אמורה לעבור ישר מהבעלים הפרטיים אליי - אבל באמת כדאי שאבדוק את זה.

 

 

הייתי הולך על אופציה מס'3, אבל עם שידרוג=רכישה מפרטי לא דרך טויוטה, ועל הדרך חוסך עשירייה.

 

אני לא רואה שקניה מפרטי מצליח להשיג מחיר נמוך יותר - וגם לא אקבל אחריות בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע יותר ק"מ ממך ולא קניתי הייבריד בגלל הצורך בהחלפת סוללה וגם הבעיה שמאוד יקר לקנות הייבריד במצב נורמאלי.

בסביבות 60 אלף אפשר למצוא ג'אז צורה חדשה שמאוד חסכונית וללא צורך בהחלפת סוללה.

וגם עם הרבה פחותק''מ שזה אומר פחות בלאי.

 

אני לא רואה שג'אז יותר זול מהיאריס.

יש עדיפות לג'אז? מבחינת גודל ה בערך אותו הדבר.

כמה צריכת הדלק שלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבת באופציה מס. 3 "יד שניה מפרטי". אולי לא הבנתי אותך נכון.

 

ג'אז יותר מרווחת ובעלת בגאז' משמעותית יותר גדול. זה מין תחליף לרכב משפחתי שיכול לשמש זוג +2.

בנוסף, החל מ 2015 ומרמת גימור קומפורט, לג'אז יש מערכות בטיחות אקטיבית.

נכון, הונדה לא יותר זולה מיאריס בנזין, אבל היא קצת יותר חסכונית, יותר שימושית, בטיחותית ומושב הנהג יותר נוח.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפרמטרים שלך גם אני הייתי הולך על הבנזין הפרטית - לדעתי יהיה קל יותר למכור אותה גם בגלל שהיא לא היברידית אבל יותר בגלל שהיא לא ליסינג. אם אתה מחליט על היברידית, ברור שעדיפה זאת שלך שאתה מכיר היטב

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1987 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...