Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש לי רעידות של ממש במהירות גבוהה מעל 110 והרעידות גוברות ככל שהמהירות עולה.

הרעידות מתבטאות בכך שיש רעידות בהגה ובדוושות של הגז והברקס ובכללי כאילו כל המקדימה רוטט ממש.

הוחלפו ארבעת הצמיגים ובוצע איזון לכולם והרכב לא עבר תאונות ככה שהכל תקין חוץ מתושבות מנוע וגיר שהרכב רועד כשהוא עומד..

למישהו יש מושג מה ניתן לעשות על מנת לפתור את זה?

פורסם

יפה..אז מדובר בציריות וזה אכן המחלה של הקורולות בשנתונים האלה...החלפתי כבר מיספר פעמים ברכב הזה. תזמין ציריות של gsp זוג ציריות כאלה יעלה סביב ה 600-700 שח. אם אתה מאיזור חדרה אוכל לשלוח אותך לחנות שאצלה אני קונה וגם תשתמש בהנחה שלי שם היא סביב ה 30 אחוז.

פורסם
יפה..אז מדובר בציריות וזה אכן המחלה של הקורולות בשנתונים האלה...החלפתי כבר מיספר פעמים ברכב הזה. תזמין ציריות של gsp זוג ציריות כאלה יעלה סביב ה 600-700 שח. אם אתה מאיזור חדרה אוכל לשלוח אותך לחנות שאצלה אני קונה וגם תשתמש בהנחה שלי שם היא סביב ה 30 אחוז.

ואו חתיכת הוצאה על הדבר הזה.. בטוח שצריך להחליף את כל הציריות?

פורסם
ואו חתיכת הוצאה על הדבר הזה.. בטוח שצריך להחליף את כל הציריות?

בסהכ ישנם 2 ציריות וניראה שהיתפתח סהם חופש ולכן הם נחוצות החלפה. אני עוד הצעתי לך את הדרך הזולה של לרכוש אותם עצמאית ולהתקין אבל לצורך ההשוואה קח הצעת מחיר ממוסך כלשהו ותראה שלא תרד מ 1000 - 1200 שח לפחות.

פורסם

לא בטוח בכלל שזה ציריות, וזה בכלל לא מחלה של הדגם הזה.

1000 שקלים לזוג ציריות סיניות חדשות כולל הרכבה וכיוון פרונט. (גש ל "משפץ", חפש בגוגל).

ציריות מקוריות יעלו לך 2500 שקל רק הציריות (בלי עבודה).

הסיני אמור להחזיק כמה שנים (בזמנו היו לי על הרכב,החלפתי את המקוריות).

מסתבר בדיאווד שהחלפתי סתאם כי הבעיה הייתה נאבה עקומה (כנראה חטף מכה מבאמפר/מדרכה/בור בכביש).

ולכן.... אל תחליף ציריות סתאם, תיגש לאבחן ("חושי" מקום טוב, יקרן אבל לא ידפוק באבחנה, מה שצריך צריך), והוא היחיד שהצליח לאבחן לי את זה גם, צריך להרים את הרכב על ליפט אחרי שהרכב מאובטח, ולנסוע באויר, מישהו שיסתכל מלמטה קדימה, במהירות של הרעידות רואים שהגלגל הסורר מסתובב באופסייד.

נאבה = החלק שמתחבר לג'נט עם 4 ברגים).

אגב שניגשתי להחליף ציריות(הייתי בטוח שזה ציריות), 160 אלף ק"מ מקוריות, ב משפץ, אמרו שהם תקינות ואם אני רוצה להחליף זה רק בגלל שאני רוצה לא בגלל שהוא ממליצ לעשות כן.

רעידות בברקסים וגם בפרונט זה יכול להיות נאבה עם מכה, או ציריות, או גם ו גם.

תבדוק טוב.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
לא בטוח בכלל שזה ציריות, וזה בכלל לא מחלה של הדגם הזה.

1000 שקלים לזוג ציריות סיניות חדשות כולל הרכבה וכיוון פרונט. (גש ל "משפץ", חפש בגוגל).

ציריות מקוריות יעלו לך 2500 שקל רק הציריות (בלי עבודה).

הסיני אמור להחזיק כמה שנים (בזמנו היו לי על הרכב,החלפתי את המקוריות).

מסתבר בדיאווד שהחלפתי סתאם כי הבעיה הייתה נאבה עקומה (כנראה חטף מכה מבאמפר/מדרכה/בור בכביש).

ולכן.... אל תחליף ציריות סתאם, תיגש לאבחן ("חושי" מקום טוב, יקרן אבל לא ידפוק באבחנה, מה שצריך צריך), והוא היחיד שהצליח לאבחן לי את זה גם, צריך להרים את הרכב על ליפט אחרי שהרכב מאובטח, ולנסוע באויר, מישהו שיסתכל מלמטה קדימה, במהירות של הרעידות רואים שהגלגל הסורר מסתובב באופסייד.

נאבה = החלק שמתחבר לג'נט עם 4 ברגים).

אגב שניגשתי להחליף ציריות(הייתי בטוח שזה ציריות), 160 אלף ק"מ מקוריות, ב משפץ, אמרו שהם תקינות ואם אני רוצה להחליף זה רק בגלל שאני רוצה לא בגלל שהוא ממליצ לעשות כן.

רעידות בברקסים וגם בפרונט זה יכול להיות נאבה עם מכה, או ציריות, או גם ו גם.

תבדוק טוב.

נאבה לא תתעקם סתם בלי סיבה ובטח שלא בגל בלאי כלשהו. אם ביום בהיר אחד התחילו לו רעידות שהתגברו להם עם הזמן רוב הסיכויים שמדובר בציריות. זה ברור לחלוטין שיש לגשת למישהו שמבין שייבדוק בהם חופשים לפני שניגשים להחלפה..לא קוטפים כסף על העצים. לי אישית יצא מספר פעמים להחליף בקורולות האלה ציריות בגלל חופש פנימי בין מייסבי הציריה לקרדן אז מבחינתי הציריות האלה בקורולות כן חווות איזה רגישות כלשהי. יש סיכוי טוב שאפילו גומייות הציריות הפנימיות קורעות או נקרעו בעבר מה שהביא לבריחה של הגריז ומשם לתופעת הרעידות הדרך דיי קצרה. לא כל ציריות סיניות כדאי לשים בגלל שישנם סיניות שחיישן ה ABS לא ייקרא טוב את זר השיניים על הפעמונים. לי אישית יש ניסיון רב עם ציריות של GSP שהם זולות מאוד ומצויינות. לאחרונה גם התחלתי לעבוד עם בולמים של GSP שגם הם לא רעים וזולים ויכולים להפתיע בטווח הזמן שהם יהיו עמידים אבל טווח זמן זה עדיין בבדיקה מבחינתי.

פורסם

רעידות בברקסים, א' ב' זה נאבה חטפה עיוות, זה לא בלאי נכון, מכה בגלגל/כניסה לבור בכביש הכל יכול לקרות, לאבחן זה קשה כי מה לעשות, זה המצב בקיצור, צריך להרים את הרכב ולבדוק, בנסיעה ככה אי אפשר לדעת. אגב אם באמת זה נאבה, להחליף שם נאבה זה אומר להחליף גם מייסב. להרים את הרכב ולבדוק.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

ככה בסיבוב עם הרכב זה לא ניתן לגילוי (עברתי בזמנו גם את זה), זה רק להרים את הרכב ולנסוע מאובטח באויר במהירות של הרעידות .

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

זה בהחלט ניתן לאיבחון דרך סיבוב טוב במיוחד בנסיעה בעלייה בה בעיה בציריות תורגש הרבה יותר. ייתכן ואצלך זה לא אובחן כמו שצריך בגלל חוסר הבנה או חוסר מקצועיות בלי להעליב חס וחלילה. אחרי סיבוב כדי לוודא מרימים את הרכב ואם הבעיה בציריות יורגש חופש בהם זה ממה לא בעיה לבדוק זאת. שוב, יש מיקרים חריגים בהם נאבה קיבלה מכה או זעזוע רציני ואז היא תתעקם אבל לדעתי זו לא התקלה המדוברת.

×
×
  • תוכן חדש...