Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

מישהו יודע להגיד לי אם למנועים של הפנסי חזית יש צדדים ? (ימין,שמאל)

יש סיכוי שבגלל זה הבורג כיוון אורות לא מכוון את האור דרך למטה/למעלה.. ?

 

מה יכולה להיות הסיבה שהפנס לא מתכוונן לאחר החלפת פנסי חזית ?

 

מתוך הרכב הכיוון גובה כן עובד עם המנועים אך הם הגיעו לא מכוונים וכל אחד מהם מאיר לגובה שונה.

 

תודה.

Scan Speak

פורסם

לכל פנס יש לפחות שני ברגי כיוון.

1. בורג כיוון אלומה מעלה-מטה.

2. בורג צידוד אלומה ימין-שמ'.

 

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אצלי בפנס אין שני ברגים אלה רק אחד...

איפה שהוא מסביר בסירטון איך לכוון את הגובה יש לי את המנוע החשמלי שם...(לא כמו אצלו שזה מכני) שהוא כביכול שולט מתוך הרכב על גובה הפנסים וההורדה.

הקטע שהפנסים עצמם מאירים לכיוונים שונים ולכן השליטה מתוך הרכב שולטת על שניהם בו זמנית.

Scan Speak

פורסם
אצלי בפנס אין שני ברגים אלה רק אחד...

איפה שהוא מסביר בסירטון איך לכוון את הגובה יש לי את המנוע החשמלי שם...(לא כמו אצלו שזה מכני) שהוא כביכול שולט מתוך הרכב על גובה הפנסים וההורדה.

הקטע שהפנסים עצמם מאירים לכיוונים שונים ולכן השליטה מתוך הרכב שולטת על שניהם בו זמנית.

גם אם יש ברכבך מנוע כיוון, צמוד אליו ישנו בורג כיוון.

ע"פ התאור שלך, מקור התקלה אינו בכיוון הפנסים, היא נעוצה מעצם היות הנורה שלא בתושבתה כראוי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הנורה היא מסוג של hb4 9006 וקשה לשים אותה לא נכון...היא יושבת כמו שצריך ללא ספק.

 

לגבי הכיוון נורה אכן יש איפה המנוע החשמלי מן "צינור" קטן שבתוכו יש שיניים,פשוט מכניסים לשם פיליפס ומסובבים לצדדים (לגבי הגובה יש על הפנס לאיזה כיוון מעלים ומורידים).

Scan Speak

פורסם
הנורה היא מסוג של hb4 9006 וקשה לשים אותה לא נכון...היא יושבת כמו שצריך ללא ספק.

 

לגבי הכיוון נורה אכן יש איפה המנוע החשמלי מן "צינור" קטן שבתוכו יש שיניים,פשוט מכניסים לשם פיליפס ומסובבים לצדדים (לגבי הגובה יש על הפנס לאיזה כיוון מעלים ומורידים).

 

הגעת בעצמך למסקנות הנכונות (אני מקווה). הגלגלת בתוך הרכב לא מיועדת לכיוון מדוייק של הפנסים, אלא לשינוי גובה האלומה כפונקציה של העמסת הרכב. מסיבה זו פעולתה של הגלגלת סימטרית בלבד.

 

את הכיוון המדוייק עושים עם הברגים.

 

 

נ.ב אשמח אם למישהו יש איזושהי דרך לכוון אותם בדרך הנכונה של גובה/רוחב.

 

יש מידות סטנדרטיות לדברים האלה ?

 

כן. אבל תלוי לפי איזו תקינה.

 

בפנסים לפי התקינה האירופאית, ציר האלומות סימטרי ביחס לציר הסימטריה של הרכב, ומישור האלומות נוטה מטה באופן נומינלי 1.2 מעלה.

 

אפשר לבצע כיוון באמצעים ביתיים (על משטח ישר מול קיר), זה לא הכי מדוייק בעולם אבל נותן נקודת התחלה סבירה.

headlamp_align.jpg

חזיר דיזל

×
×
  • תוכן חדש...