Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קונה , שווה משהו בשטח ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

בגלל שהרכב 4 על 4 רציתי לדעת אם יש לו יכולת של שטח.

נגיד ליסוע בחול של ים ?

מה הגבולות של הרכב ?

האם יש לו הילוך low ?

הבנתי שיש לו נעילה.

 

בקיצור אשמח שמישהו יעשה לי סדר.

 

תודה

פורסם

המגבלה שלו היא צמיגים בחתך נמוך ותיבה רובוטית שלא בנויה לעבודה שנדרשת בשטח קשוח. שבילים עם בורות (כל עוד אתה לא דופק את הגחון) הוא יעבור, חול אולי רק רטוב. לא הייתי זורק אותו לתוך משהו יותר רציני מזה. הארבע על ארבע שלו מרגיש יותר כמו מערכת לכביש. אם אתה רוצה שטח בתקציבים האלה, אז סובארו XV או דאצ'יה דאסטר, שניהם יתנו לך מענה הרבה יותר שלם לשטח.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
היי

 

בגלל שהרכב 4 על 4 רציתי לדעת אם יש לו יכולת של שטח.

נגיד ליסוע בחול של ים ?

מה הגבולות של הרכב ?

האם יש לו הילוך low ?

הבנתי שיש לו נעילה.

 

בקיצור אשמח שמישהו יעשה לי סדר.

 

תודה

יונדאי קונה זה רכב סופר ג'יפ, למדרכה ליד הסופר וחזרה

 

אם אתה רוצה להפוך אותו לטוטאל לוס סע איתו בשטח

פורסם

ליונדאי קונה אין הילוך כח ולמיטב ידיעתי אין בקרת אחיזה (שמדמה נעילת דיפרנציאל).

מערכת ה 4x4 שלו מיועדת לנסיעה בשלג, כבישים חלקים וכדומה, לא לשטח הארד -קור.

 

אתה יכול לנסות, אבל התקיעה/שבירה יגיעו מהר ויהיו יקרים. תוודא שאתה יודע איפה אוזני הגרירה בקונה ותביא חבר שיוכל למשוך אותך החוצה...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

באבא, למה ככה לזלזלת? בגרסה היקרה יש נעילת דיפ' מרכזי. אפילו עם כפתור אמיתי מפלסטיק ולא דרך תפריטים במולטימדיה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אוקיי, אבל זה נועל את החלוקה קדימה/אחורה שתהיה קבועה 50/50 ולא on demand, זו לא 'נעילה' שאליה מתכוונים בשטח שהיא רוחבית ימין/שמאל ולכן זה לא ממש מסייע לעבירות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...