Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במכוני בדיקה לרכבים .

הולכים עם המוכר , בודקים את האוטו לפי קריטריונים מוסכמים ... וזהו , טוב טוב , לא טוב לא טוב .

בהצלחה .

ים long time no

פורסם

קודם כל - למי שלא מבין

יש בדיקות קניה שעולות כ200 שקל.

אתה מזמין מישהו - מגיע אליך בחור עם הכשרה לבדיקת רכבים, עם נסיון, ובודק את האוטו בשבילך.

ראיתי פרסום של הדבר הזה איפשהו בווב.

תעשה חיפוש - אני חושב שיש לינק לאתר של החברה שמספקת את השירות הזה - באתר של לוח העיר.

 

 

 

באופן כללי - מנוע - שיעבוד עגול. שיתחמם בזמן סביר. שישאר בטמפ' עבודה זמן סביר

אתה יכול לראות גם את מצב השמן. ואת ספר הטיפולים אם יש.

לגבי הקלאץ' - תראה איפה הוא מפריד - גבוה? נמוך? רך? קשה?

אלה אינדיקטורים לגבי מצב הרכב.

 

גיר? פשוט סע ותרגיש איך ההיילוכים עוברים.

והכי טוב?

 

 

מכון

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

קוראים להם "המומחה"

 

ותיזהרו בכלל לקרוא למישהו מהם, יש לי חבר שקרא להם, והמומחה שבא מהם בדק ואמר לקחת

ויש חור בבלוק מנוע...ועכשיו חבר שלי תובע אותם..

תיזהרו מהם! חאפרים ורמאים ולא נותנים אחריות..

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

כתוספת למה שכתב הנסיך:

לשים לב שהמנוע נשאר על סל"ד יציב, גם שהוא קר וגם שהוא חם.

לבדוק שאין עשן לבן-כחלחל מהאגזוז, גם בסל"ד סרק וגם בסל"ד גבוה.

להסתכל מתחת לרכב ועל המנוע, ולבדוק נזילות או הזעות של שמן/דלק.

 

לגבי הקלאצ' והגיר - לבדוק שהקלאצ' אינו מחליק, ושההילוכים עוברים חלק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אמרו כמה פעמים שיטה לבדוק את הקלא'ץ אני לא יודע אם היא עובדת אני רק אגיד ושאר חברי הפורום החכמים ממני בנושא מכוניות יגידו ויוסיפו אם היא טובה או לא.

 

תעלה את הטורים של הרכב תכניס להילוך שלישי ותזרוק קלא'ץ אם הרכב מתכבה זה סימן רע ואם הוא נשאר דלוק תעבור לשאר הבעיות שיש ברכב שאתה רוצה לקנות.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

מן הסתם, אם "תזרוק קלאץ'" הרכב יכבה בכל הילוך במצב עמידה...:?

 

 

מכניסים להילוך שני במצב עמידה, בלם יד מורם, ומתחילים לשחרר לאט לאט את הקלאץ'...

לפי נקודת הפרדת הקלאץ אפשר לשאר אם הוא לקראת סוף חייו.

( לשים לב היטב לרעשים מהמיסבים בזמן לחיצה ובזמן שיחרור. )

 

 

אמיר

פורסם

מזה הרעיונות האלו?! אם מישהו ירצה לקנות את הרכב שלי והוא יעשה עליו חצי ממה שהצעתם אני זורק אותו בנסיעה מהאוטו ב 100 קמ"ש!!!

פורסם
מזה הרעיונות האלו?! אם מישהו ירצה לקנות את הרכב שלי והוא יעשה עליו חצי ממה שהצעתם אני זורק אותו בנסיעה מהאוטו ב 100 קמ"ש!!!

באמת אנשים מה זה הרעיונות האלה מה אתם נורמלים?

-זה נראה לכם תקין שמישהו יניע את הרכב שלי ויבדוק אם הוא יציב בסל"ד סרק או אם הוא מתחמם? ועוד למשך של כמה דקות?

-זה נראה לכם בסדר שמישהו יסתכל וזיואלית מתחת לרכב אם יש נזילות שמן או הזעות דלק?

-לבדוק שאין עשן לבן-כחלחל מהאגזוז... בשביל מה?

-לבדוק שההילוכים עוברים חלק בנסיעה ושהקלאץ' לא מחליק??

 

אפשר לחשוב שהציעו פה להכניס את הרכב בקיר ולבדוק את רמת הבטיחות..

 

בקיצור, אל תנבח, אלו דברים בסיסיים שיודעי דבר יודעים לבדוק בבדיקה/הסתכלות ראשונית לפני קניה!

(ומיותר לציין שאין כאן שום-דבר מזיק)

 

אמיר

פורסם
מזה הרעיונות האלו?! אם מישהו ירצה לקנות את הרכב שלי והוא יעשה עליו חצי ממה שהצעתם אני זורק אותו בנסיעה מהאוטו ב 100 קמ"ש!!!

אז כנראה שאני לא אקנה ממך רכב.

 

אף אחת מהבדיקות האלו לא מזיקה במיוחד לרכב. ואם רוצים לחסוך בדיקה במכון, הבדיקות האלו הן בגדר חובה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אף אחת מהבדיקות האלו לא מזיקה במיוחד לרכב. ואם רוצים לחסוך בדיקה במכון, הבדיקות האלו הן בגדר חובה.

ויותר מזה צביקה, מי שמבין בחלק הטכני של הרכבים יכול בעצמו לשער את מצב הרכב ולא להיבהל מהכסת"ח של מכוני הבדיקה לאחר מכן...

 

אמיר.

×
×
  • תוכן חדש...