Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, ברשותי מאזדה ספיריט שנת 2008 בזמן האחרון התחיל לי בעיה מעצבנת במאזדה שקורה פעם ב..

המאזדה אצלי כבר שנתיים ורק לפני שבוע זה התחיל בערך, אני לוחץ על דוושת הגז והטורים לא עולים, לוקח לרכב מספר שניות לקבל את הכוח ואז בבום הוא מתחיל נסיעה למרות שאני שומע את המנוע עובד בסדר גמור ובהתאם ללחיצה לפני שהוא זז, זה כאילו אני על N לכמה שניות.

ביצעתי טיפול לא מזמן, טיפול 10000 שבו הוחלפו פלאגים מקוריים, בוצע ניקוי מצערת והוחלף פילטר אוויר ושמן מקורי למאזדה.

 

למישהו יש מושג מה יכולה להיות מקור הבעיה?

עריכה אחרונה על ידי mazda3prob
פורסם

גש להחליף שמן גיר החלפה חלקית +מסנן שמן גיר לפני שהתקלה תחמיר-המאזדות ידועות ברגישותן לעניין.

חשוב להקפיד על שמן מקורי העונה על דרישות ותקן היצרן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
גש להחליף שמן גיר החלפה חלקית +מסנן שמן גיר לפני שהתקלה תחמיר-המאזדות ידועות ברגישותן לעניין.

חשוב להקפיד על שמן מקורי העונה על דרישות ותקן היצרן.

 

תאמת שבדקתי אפילו היום את השמן גיר, הוא יחסית בכלל לא שחור..

פורסם

מצד אחד אתה כותב, "אני לוחץ על דוושת הגז והטורים לא עולים"

 

ואז..."ואז בבום הוא מתחיל נסיעה למרות שאני שומע את המנוע עובד בסדר גמור ובהתאם ללחיצה לפני שהוא זז"

 

אז בעצם מרגע שלחצת על דוושת המצערת, עובר איזה זמן (שניה, שלוש ?) עד שהטורים מתחילים לעלות ?

 

או "המנוע עובד בסדר גמור ובהתאם ללחיצה לפני שהוא זז" ואז עובר איזה זמן עד שהגיר מעביר כח לגלגלים ?

פורסם (נערך)
מצד אחד אתה כותב, "אני לוחץ על דוושת הגז והטורים לא עולים"

 

ואז..."ואז בבום הוא מתחיל נסיעה למרות שאני שומע את המנוע עובד בסדר גמור ובהתאם ללחיצה לפני שהוא זז"

 

אז בעצם מרגע שלחצת על דוושת המצערת, עובר איזה זמן (שניה, שלוש ?) עד שהטורים מתחילים לעלות ?

 

או "המנוע עובד בסדר גמור ובהתאם ללחיצה לפני שהוא זז" ואז עובר איזה זמן עד שהגיר מעביר כח לגלגלים ?

זה מאוד קשה להסביר את הדבר, המנוע עובד בהתאם ללחיצה, שומעים אותו צועק במצב שאני לוחץ פול גז כדי שהאוטו יזוז, ברגע שאני בעלייה לדוגמא האוטו לא מעלה טורים אבל את המנוע כן שומעים כמו שצריך, לאחר כמה שניות של לחיצה על הגז האוטו באמת מתחיל לתת בבום את התזוזה.

 

מה שכן זה קורה לפעמים, זה משהו חשוב ששכחתי לציין, הרכב בהתנעה ללא הבעיה, רק בזמן עליות או המנוע מתאמץ הבעיה הזאת מתחילה לקרות.

עריכה אחרונה על ידי mazda3prob
×
×
  • תוכן חדש...