Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הברק לא פגע בבית. הוא פגע בדשא שבמרחק מטר וחצי מהבית. פשוט השאיר את הדשא שרוף. מצ"ב תמונה.

 

בטוח שזה לא הכלב של השכנים לאחר שאכל משהו מקולקל :-D ?

 

בזמנו ראיתי פעם בשוויץ עץ ממשפחת הסקוייה, בגובה מטורף, שהיה נטוע בסביבה כפרית וכמובן בלט היטב מעל לכל מטעי התפוחים באזור. מועצת הקנטון טרחה והתקינה בראשו כליא ברק.

מאד הרשים אותי וגם נגע ללב, הטרחה וההבנה בשימור הנוי והטבע שם.

ממש כמו אצלנו שנותנים לעצים בעיר לגדול, בכדי שקבלן של העיריה, זה שזכה במכרז, יוכל לכרות אותם וחוזר חלילה.

פורסם
אקדים ואומר שאני גר בארה"ב.

הברק לא פגע בבית. הוא פגע בדשא שבמרחק מטר וחצי מהבית. פשוט השאיר את הדשא שרוף. מצ"ב תמונה.

אצלנו בבית אין את קולט הברקים הזה. הבנתי שמדובר על התקנה יקרה.

 

[ATTACH=CONFIG]505863[/ATTACH]

תופעה מעניינת. אני מעוניין לשאול אותך האם קווי החשמל נמצאים בגובה הוא בתוך האדמה? כי לי ידוע שפוטנציאל ירצה להגיע כמה יותר נמוך.

×
×
  • תוכן חדש...