Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

מצאתי פריוס 2008 עם 207 אלף קילומטרים ..

והבנתי שהרכב נוסע על חשמל עד 40 או 50 קמ"ש על המנוע החשמלי ,

שבדקתי את האוטו הרכב באמת נוסע חלק אבל שלוחצים גז המנוע נדלק על ההתחלה של הנסיעה,שעוצרים אז הרכב נכבה...

ניסיתי ללחוץ על כפתור ה eco ובמסך התצוגה כתוב invlid משהוא כזה ,

בגדול הרכב נוסע מעולה ,ויש אחריות על הסוללה (בוצע הרחבת אחריות ),סוללה מקורית!

כמה זמן עוד יכולה להחזיק הסוללה ?ומה תצרוחת הדלק האמיתי של הרכב ?.אני נוסע לפחות 22 אלף בשנה ...

האם פקטור הקילומטר שהאוטו נסע אמור להפחיד אותי ברכישה ...?

 

תודה רבה ואחלה שבוע ..

פורסם

מצאתי פריוס 2008 עם 207 אלף קילומטרים ..

..

 

רכב בן 10 ועם ק"מ כזה, מתכון למנוי במוסך. ושלא יספרו לך סיפורים.

יש עוד הרבה רכיבים אלקטרוניים ומכאניים מלבד סוללה שמתבלים.

פורסם

לא הבנת משהו.

אני מכיר מישהו שקנה פיריוס עם 170000 ק"מ מטויוטה סלקט. רכב שמור מטופל עם קבלות.

אבל הזמן עושה את שלו ובכל פעם שהיה נכנס למוסך היה יוצא עם נזקים לא מעטים.

בעיות במערכת ההיגוי, בחיישנים, ובעוד מערכות. עכשיו הרכב יכול להיות תקין ומעולה, עוד יומיים לא.

פורסם

אתה ראית תיעוד של הביקורים שלו במוסך?.

ואז מה אם הוא אומר? זה אומר שמעתה והלאה הרכב ימשיך להפגין אמינות? זה לא אומר שום דבר.

מסבירים לך כדי לצמצם אפשרויות לנזקים עתידיים.

בוא נגיד ככה:

מה הדרישות שלך מהרכב ומה התקציב? כמה ק"מ אתה נוסע בשנה ומה תוואי הנסיעה?.

פורסם

יש לי כרגע מאזדה 3 (211000 אלף קילומטר ) האוטו אמין אין לי תלונות,

אני נוסע קרוב ל 22 אלף בשנה

הציעו לי להוסיף 23 אלף ולקחת את הטויוטה

רוב הניסיעות הם בעיר ומעט מחוץ לעיר ,

בממוצע הרכב יכול לעשות מעל 100 קילומטר ביום ....

פורסם

אחריות למערכת היברידית אפשר להעריך עד 10 או 12 שנים (תבדוק בטויוטה) וסוללה צריכה להחזיק בממוצה עד 240 אלף ק"מ

(במערכת היברידית יש גם תיבת הילוכים, מנועים חשמליים, ומערת פיקוד חשמלית והם כולם לא זולים) זה עומר שבעוד שנתיים לא יאריכו לך אחריות למערת היברידית בדיוק שתגיע ל240 אלף קילומטר ותצטרך לקנות סוללה חדשה ( 7,500 ש"ח אם אני זוכר נכון)

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם

דרך אגב, גם מנוע בנזין מתוכנן ל 250 אלף ק"מ (בתנאי תחזוקה טובים), כל שאר הרכב גם לא מתוכנן לתפקד מעבר ל אותם 250 אלף ק"מ

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם

אני לא חושב שזה חכם להוסיף עוד 23K ולקנות רכב עם הרבה ק"מ שימשיך לנסוע הרבה ק"מ שאתה לא יודע מה ההיסטוריה שלו, איך טיפלו בו, האם עבר תאונות וכו'. כמה כבר תחסוך כאן בטווח הארוך?

 

אם כבר תחסוך עוד קצת כסף ותקנה משהו טוב באמת. אני אומר את זה כי אני באותו מצב כמו שלך ויש לי יונדאי I20 שגמעה 225000 ק"מ ואני מנסה לקנות כמה שיותר רכב חדש עם פחות ק"מ כי אני מסתכל לטווח הארוך לא לטווח הקצר.

 

נתתי לך פה עצות מניסיון, לא לרעתך, רק לטובתך. אבל תעשה מה שניראה לך...

×
×
  • תוכן חדש...