Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי 80k-100k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אחרי 15 שנה עם רכב ליסינג מהעבודה, מחפשים רכב משפחתי בתקציב הנ"ל.

35k קמ בשנה

זוג פלוס שלוש ילדים

עד לאחרונה היה לנו סקודה ראפיד 2015, שהיה ממש אחלה ושירת אותנו נהדר.

חשבתי להתפנק על סוברו פורסטר, אבל מפחד מהצריכת דלק.

 

מחפש המלצה לרכב שיהיה כמה שיותר חסכוני, לנסיעה בעיקר בינעירונית 80 אחוז ועירונית 20 אחוז

 

תודה,

פורסם

קודם כל כדאי שתסגר על סוג הרכב שאתה מחפש. ראפיד היא תת-משפחתית, פורסטר היא סטיישן גדולה עם יכולת שטח.

 

בתקציב שלך יד מגוון הצעות לרכב חדש יד ראשונה 0 ק"מ, או משומש קלות אם תחליט ללכת על משהו גדול יותר.

 

אופציה משומשת קלות וחסכונית מאד היא היונדאי איוניק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הייתי במקומך מגדיל את התקציב וקונה קיה סיד סטיישן דיזל מליסינג 0 קילומטרים

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1712/קיה-סיד-סטיישן-LX-דיזל-דיזל-1600-אוטומטי-5-דלתות-2018

 

את ה 35 אלף קילומטרים בשנה עדיף להתחיל מ 0 .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לדעתי בנסועה שנתית כזאת דיזל או הייבריד זה הכיוון.

אם יש אפשרות להגדיל את התקציב אז קיה סיד סטיישן דיזל או רנו מגאן גרנד קופה דיזל מ-0 ק"מ יהיו משפחתיות טובות. לשתיהן חסרון עיקרי זהה בדמות היעדרותן של מערכות בטיחות מקוריות. הרנו מודרנית וחדישה יותר וגם מאובזרת יותר. לקיה תא מטען גדול.

אם משומש קלות זה הכיוון אז שתיהן רלוונטיות גם כמשומשות וניתן לבדוק גם את יונדאי איוניק, קיה נירו או טויוטה אוריס הייבריד סטיישן.

פורסם

תודה על התשובות.

האם החיסכון של הצריכת דלק בדיזל לא מתקזז עם עלות הדלק?

קיה סיד סטישיין מול סוזוקי קרוסאובר, האם החיסכון בדלק מול הסחירות של הרכב לא מתקזז?

פורסם

סולר צריך לדעת איפה לקנות, יש תחנות שמוכרות בהנחה משמעותית, יש כל מיני כרטיסי תדלוק שמעניקים הנחה, כדאי לבדוק.

לגבי סחירות, אף רכב שתקנה לא יהיה סחיר במיוחד בגלל הנסועה הגבוהה שתצבור בשנים שתחזיק אותו לכן בעיני זה שיקול משני. מעבר לכך שוק המשומשות קשה היום ולפי כמות המסירות של רכבים חדשים זה לא הולך להשתנות היום כך שבגל מקרה יהיה לך קשה למכור בסוף התקופה.

פורסם

הנושא של הק"מ הגבוה ורמת הסחירות בהחלט מטריד. לכן שוקל לרדת לאיזור ה 85k סוזוקי קרוסאובר יד 2, מבחינה כלכלית תהיה פחות פגיעה.

הסוזוקי שנת 2015 נאמר, מוצלח? אמין?

פורסם
מה המחיר בתחנות זולות?

 

6.20 ש"ח

 

ולהחזיק אותו חמש שנים נשמע הגיוני?

 

יחזיק גם 10 שנים אם צריך...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עוד אופציה - c4 פיקאסו דיזל (מהדגם החדש, החל מ-2014).

 

תהיה מרווחת ונוחה מהסוזוקי, חסכונית יותר וכנראה די אמינה (מנוע דיזל ותיק וגיר יפני).

 

כמובן שהיא תהיה פחות סחירה מהסוזוקי בסוף התקופה, אבל בהסתכלות לחמש שנים בנסועה גבוהה זה הפרש לא מאוד משמעותי לדעתי בשביל רכב הרבה יותר מוצלח, אם אתה מצליח להתחבר לעיצוב. כבונוס תקבל תא מטען מכובד ואפילו אופציה ל-7 נוסעים כשצריך.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
עוד אופציה - c4 פיקאסו דיזל (מהדגם החדש, החל מ-2014).

 

 

נשמע מעולה. אבל בלוחות יש רכבים ספורים, אולי במגרשים אפשר למצוא

×
×
  • תוכן חדש...