Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלבר (אל תהיה מטומטם)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביומיים האחרונים אני שומע ברדיו את הפרסומת של אלבר, פרסומת שמביאה את הזלזול באינטליגנציית המאזינים לשיאים חדשים. ממש מעלה זאת על נס.

ואני שואל את עצמי: איך? איך בשנת 2018, בעידן המודרני שלנו הם מבקשים רק מהבנים לא-להיות-מטומטמים? מה עם קצת האדרה נשית? למה האישה גם היא לא צריכה להיות מטומטמת?

וגם הפוך: לפי הפרסומת, מי שלא פועל כפי שהיא מציעה הרי הוא מטומטם.

אז למה שגם הנשים לא יהיו מטומטמות? הבנים מטומטמים, כך היא קובעת. למה היא לא אומרת זאת גם כלפי הנשים?

לקופירייטר הלא מפותח והרדוד שהמציא את תת הרמה הזו, אני מציע לקרוא קצת יותר ספרות.

פורסם

סליחה על הבורות, על איזו פרסומת מדובר בדיוק?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הפרסומת היא "אל תהיה מטורטר" ולא "אל תהיה מטומטם".

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

בגלל שבשפה העברית כשפונים לקהל מאזינים, גם אם ברובו הוא הנשים אך מספיק שיש גבר אחד, פונים בלשון זכר.

איזה ספרות אתה רוצה שהרַעֲיוֹנַאי יקרא?

פורסם

רעיונאי זה טוב. למדתי משהו חדש.

והכוונה היא לא שייקספיר בכל ערב. הכוונה לקרוא קצת ספרים, להתעדכן בשפה העשירה שלנו ולהביא רעיונות "קצת" יותר מוצלחים.

הרי ברור שהם מבקשים שהמאזינים ישמעו "מטומטם" למרות שהם אומרים מטורטר.

 

לא יודע, בעיניי פרסומת חסרת טעם ואפילו רדודה ומפגרת.

פורסם

עכשיו נשמע קצת שונה, הבעייתיות היא לא בפניה למגזר מסוים, אלה בניסוח הפרסומת, בזאת אתה צודק והרבה פרסומות יורדות לגובה של מתחת לחגורה.

אם ככה אותי שיגעה הפרסומת לאח הגדול שבה נהגים צופרים בכביש בקקופוניה מתוזמרת, בטח שיעשע את הוגה הפרסומת, לי זה העלה את לחץ הדם.

פורסם

הרי ברור שהם מבקשים שהמאזינים ישמעו "מטומטם" למרות שהם אומרים מטורטר.

נראה לי שזה רק אתה. הסיסמא שלהם היא "אל תהייה מטורטר, תכנס לאלבר", עם חרוז. כן, יש רמז למטומטם. בכל מקרה, אני לא קונה מאלבר, ואף על פי כן, לא נעלב.

:turn-l:
פורסם

אלבר זה ההוט של חברות ליסינג

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אם ככה אותי שיגעה הפרסומת לאח הגדול שבה נהגים צופרים בכביש בקקופוניה מתוזמרת, בטח שיעשע את הוגה הפרסומת, לי זה העלה את לחץ הדם.

 

הפרסומת לא אמורה לשקף ולפנות לקהל היעד הפוטנציאלי?

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
הבעייתיות היא לא בפניה למגזר מסוים, אלה בניסוח הפרסומת, בזאת אתה צודק
ברור שבניסוח ובסגנון. הייתי ציני לחלוטין בנושא הפנייה לבנות / בנים.

 

נראה לי שזה רק אתה. הסיסמא שלהם היא "אל תהייה מטורטר, תכנס לאלבר", עם חרוז. כן, יש רמז למטומטם. בכל מקרה, אני לא קונה מאלבר, ואף על פי כן, לא נעלב.
ובכן, זה לא רק אני. אגב אני בוודאי שלא נעלב. פשוט אני שומע הרבה רדיו, ומה אגיד לכם, קצת נמאסו עליי הפרסומות הבאמת נחשלות שמשמיעים השכם וערב. רק קצת מוציא לחץ, זה הכל.

 

הפרסומת לא אמורה לשקף ולפנות לקהל היעד הפוטנציאלי?

וזאת בדיוק בהבעיה שממנה אני חושש כאן בארצנו. הרמה הכללית לא יורדת...? או שרק נדמה לי. ואני מדבר בכללי, לא ספציפית פרסומות ברדיו, כן?

פורסם
ובכן, זה לא רק אני. אגב אני בוודאי שלא נעלב. פשוט אני שומע הרבה רדיו, ומה אגיד לכם, קצת נמאסו עליי הפרסומות הבאמת נחשלות שמשמיעים השכם וערב. רק קצת מוציא לחץ, זה הכל.

 

אז אל תשמע רדיו. תשמע מוזיקה מדיסקים/דיסק און קי/קלטות/ספוטיפיי/אפל מיוזיק.

 

זה כמו ההורים שלי. הם מצאו באינטרנט אתרים שבהם אפשר לראות ערוצים רוסיים אונליין, רואים אותם, מתלוננים שהכל שם זבל ותעמולה של פוטין, ושבכללי אין מה לראות, אבל ממשיכים לראות ולהתלונן, למרות שיש אקסהבייטים של תוכן הרבה יותר נורמלי.

 

העכברים בכו מכאבים אבל המשיכו לאכול את הקקטוס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מהפעמים הבודדות שאני מסכים עם ואדים מילה במילה...

יש לכל רכב נגן קסטות / תקליטורים / usb / aux - אין תירוצים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אז אל תשמע רדיו. תשמע מוזיקה מדיסקים/דיסק און קי/קלטות/ספוטיפיי/אפל מיוזיק.

 

זה כמו ההורים שלי. הם מצאו באינטרנט אתרים שבהם אפשר לראות ערוצים רוסיים אונליין, רואים אותם, מתלוננים שהכל שם זבל ותעמולה של פוטין, ושבכללי אין מה לראות, אבל ממשיכים לראות ולהתלונן, למרות שיש אקסהבייטים של תוכן הרבה יותר נורמלי.

 

העכברים בכו מכאבים אבל המשיכו לאכול את הקקטוס.

 

שמנזר, החתימה שלך מתאימה לתוכן ההודעה :-P

לי כבר אין רדיו ברכב יותר מעשור (טוב, חצי מדוייק, עד לפני כמה שנים היה לי אבל פשוט לא הקשבתי לו).

הרבה יותר פשוט בימינו לשלוט בתוכן שמגיע אלינו.

פורסם (נערך)

לא מזמן אלי פרסם צילומסך של הסמס שמובאון שלחו לו.

הזוי ביותר.

 

אוקיי מי לעזאזל אחראי על ניסוח הפרסומות ב movon?![ATTACH]503877[/ATTACH]
עריכה אחרונה על ידי Legend
×
×
  • תוכן חדש...