Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

רכשתי רכב מאלדן עם אחריות של 3 שנים, אחרי שבועיים נדלקה הנורה של check engine ושהתקשרתי מאלדן הם הפנו אותי למוסך המרכזי של לובינסקי.

 

בלובינסקי טענו שהבעייה ממיר ממיר קטליטי שעלות ההחלפה הינו 3500ש"ח כולל עבודה, אלדן טענה שהיות וזה שייך למערכת הפליטה זה לא מכוסה באחריות.

 

אמרתי למוסך שאיני מעוניין בעבודה הזאת וברצוני לשחרר את הרכב(רק לשלם עבור הבדיקה) ואז נאמר כי ב"טעות" הוחלף כבר הרכיב ואין אפשרות לשחרר את הרכב עד שיוסדר התשלום.

 

מה ניתן לעשות במצב כזה?

 

תודה.

פורסם

אני שונא את הסחטנות הזאת.

אתה לא צריך לשבור את הראש. לא חתמת על הזמנת עבודה נכון? שיחזירו את המצב לקדמותו ותשלם להם על הבדיקה. הם יגידו לך שזרקו את הממיר הישן - זה לא בעיה שלך.

 

יש בעיות תערב את איגוד המוסכים.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

אני אישית אם זה היה המקרה שלי הייתי אומר להם שיחזירו למצב הקודם ואשלם רק על הבדיקה.

הם מתעקשים? אומרים שהחלק הקודם כבר לא אצלהם? דבר ראשון מציג לפניהם את זה שלא היה אישור לבצע את ההחלפה וזה נעשה על דעת עצמם וזה כשל שלהם משמע שעשו משהו ברכב שלך ללא אישורך, ונותן להם אופציה לנחה ממש משמעותית בתיקון שלא אושר על ידי.

או שהייתי פונה לאיגוד המוסכים, או משלם ונפגש בבית המשפט.

 

אם לא היה לי את הסכום לתשלום כרגע האוטו היה נשאר אצלהם ומגדיל את התביעה בבית המשפט. (למרות שזה יקח תקופה ממש ארוכה אבל אם אין ברירה ואין את הכסף זה אופציה.)

פורסם

אני רק מהמחשבה של אם אני אעצבן מישהו שם במוסך, שלא יעשו לי משהו בשקט לרכב, או לאחד החלקים או לא יודע מה

הייתי אוכל סרטים על ימין ועל שמאל. אני גם בטוח שאני סתם מלחיץ אותך עכשיו, אז מתנצל מראש. אבל כזה אני.

זה לא הכי נעים, אני יודע, אבל אולי כדאי ללכת ולסגור את זה פנים מול פנים. וכבר באותו הרגע לצאת עם הרכב.

כי בטלפון נניח ורק 1% שהחשש שלי מוצדק, ותעצבן מישהו ואחרי ניתוק השיחה לך תדע מה יעשו / יחליפו / ישאילו / כל דבר אחר.

לפחות כשזה מולך אתה רואה ויודע, וגם לפעמים יש הבדל בין פיזית לבין שיחה טלפונית. היחס, הטון.

 

עם כמה שגם אני לא איזה אחד כזה שאוהב להתעמת, על אחת כמה וכמה לא עם בעלי מקצוע כמו מוסכים וכאלה.

שידוע שהם לא הכי הכי נחמדים, אבל נראה שאין מנוס מלהגיד "אני מגיע עוד ככה וככה, נסגור את זה כשאני אבוא".

פורסם
אני רק מהמחשבה של אם אני אעצבן מישהו שם במוסך, שלא יעשו לי משהו בשקט לרכב, או לאחד החלקים או לא יודע מה

הייתי אוכל סרטים על ימין ועל שמאל. אני גם בטוח שאני סתם מלחיץ אותך עכשיו, אז מתנצל מראש. אבל כזה אני.

זה לא הכי נעים, אני יודע, אבל אולי כדאי ללכת ולסגור את זה פנים מול פנים. וכבר באותו הרגע לצאת עם הרכב.

כי בטלפון נניח ורק 1% שהחשש שלי מוצדק, ותעצבן מישהו ואחרי ניתוק השיחה לך תדע מה יעשו / יחליפו / ישאילו / כל דבר אחר.

לפחות כשזה מולך אתה רואה ויודע, וגם לפעמים יש הבדל בין פיזית לבין שיחה טלפונית. היחס, הטון.

 

עם כמה שגם אני לא איזה אחד כזה שאוהב להתעמת, על אחת כמה וכמה לא עם בעלי מקצוע כמו מוסכים וכאלה.

שידוע שהם לא הכי הכי נחמדים, אבל נראה שאין מנוס מלהגיד "אני מגיע עוד ככה וככה, נסגור את זה כשאני אבוא".

 

מצטער על הבוטות, אבל נראה לי שראית יותר מדיי סרטים.

אחרי שעשו מה שבא להם עוד יחבלו לבנאדם ברכב?

אני הייתי מנסה לסגור את הנושא בתשלום סמלי על החלק.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי בכניסה למוסך נפתח לך כרטיס עבודה ואתה צריך לחתום על הזמנת עבודה,

אני בעלים שלמוסך מוטי נסים.

אפילו על חלק של 100ש"ח, אני מבקש אישור מלקוח, חובה לבקש אישור תיקון

מלקוח.אז שספקן את הטעות על חשבון המוסך.

פורסם

צריכים להחזיר לחלק הישן \ לתת לך את החדש בהנחה יפה.

מחר גרר יגרור לך את הרכב כי הוא חשב שאתה רוצה אותו באילת ואתה גר בעפולה עדיין תשלם?

פורסם

תגיד, יש מצב שמחקו תקלה במנוע ו"השחילו" החלפת חלק? (הרי לאחר מחיקת התקלה לא ניתן להשיב אותה...)

×
×
  • תוכן חדש...