Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, הרכב גולף גיטיאיי, הכל מקורי חוץ מתוכנה.

בימים קרים מתחת ל-15 מעלות הקלאצ המקורי מחליק טיפה (משהו כמו 200 סלד וחוזר לעצמו), בשתי נקודות קבועות ורק מהילוך רביעי ומעלה. כמובן מכך, בימים יותר חמים אין שום החלקה של הקלאצ (היום 18 מעלות ולא מחליק).

כיוון שלא נשארו הרבה ימים קרים עד החורף, רציתי לשאול אם לדעתכם כדאי להחליף קלאצ עכשיו, או שאפשר לחכות עם זה? כמו כן, האם כשהקלאצ מחליק הוא גורם לנזק של חלקים אחרים?

תודה.

פורסם

כדי לכוון את השאלה: האם נוצר נזק בהחלקת הקלאצ? אחרת אמשוך איתו עוד כי ההחלקה מאד מינורית ולעיתים רחוקות.

פורסם

אם המצמד מחליק, לדעתי כבר עכשיו כדאי להחליף. יותר סיכויים שתצטרך להחליף רק את המצמד ולא גלגל תנופה בנוסף .

סיפור לא זול ב gti ( משהו כמו 3500₪ למצמד כולל עבודה ), אני מציע שתיקח הצעת מחיר ממוסך רון ת"א ותתייעץ איתו גם לגבי שאלתך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תחליף לפני שתמצא את עצמיך תקוע באיזו עליה במקום שכוח אל באמצע הלילה.

כמו שאמרו לפני, זה גם עלול לחרוץ את גלגל התנופה

יום טוב גם לך

פורסם
תחליף לפני שתמצא את עצמיך תקוע באיזו עליה במקום שכוח אל באמצע הלילה.

כמו שאמרו לפני, זה גם עלול לחרוץ את גלגל התנופה

תודה.

פורסם
תודה. לגבי המחיר - הרבה יותר מ 3500 שח.
לכן הצעתי לך להתקשר למוסך רון, שהוא לא מורשה היבואן אבל מתמחה ברכבים האלה ולבקש הצעת מחיר לדגם שלך ( לא רשמת כאן מה השנתון של הרכב ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לכן הצעתי לך להתקשר למוסך רון, שהוא לא מורשה היבואן אבל מתמחה ברכבים האלה ולבקש הצעת מחיר לדגם שלך ( לא רשמת כאן מה השנתון של הרכב ).

מוסך רון רוצה 2000 שח + מעמ רק על התקנה. על קלאצ משופר של זקס רוצים בפיטסטופ 5000 שח.

פורסם

אז תזמין את החלקים מחו"ל. תחסוך המון

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
מוסך רון רוצה 2000 שח + מעמ רק על התקנה. על קלאצ משופר של זקס רוצים בפיטסטופ 5000 שח.

קניתי בארהב, עלה לי 2700 שח. עדיין הרבה יותר מ-3500 ביחד :)

×
×
  • תוכן חדש...