Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבקשה חברים עזרה הרכב כבר נהיה שלולית ! ספיריט 2010 .. לא יודע כבר מה לעשות איל לסדר את זה יש גם תמונות זה ליד הנהג מאחורה מתחת פתח המזגן . יש לי תמונות אבל איך אני מעלה לכאן ?

פורסם

אפשר להפעיל את כיסויי הביטוח המקיף של הרכב.

עיקרי ביטוח מקיף לרכב (התנאים המלאים מפורטים בפוליסה):

פריצה גניבה תאונה (כולל אובדן גמור) נזק בזדון

שיטפון, סערה, סופה, שלג וברד

אש, ברק, התפוצצות והתלקחות

תשלום פיצוי לצד שלישי (צד ג') בגין אחריותך לנזק שנגרם לרכושו

 

 

להלן דוגמאות לנזקים המבוטחים במסגרת ביטוח המקיף לרכב:

נזק שנגרם לרכב בשל הצפה של מי גשם שירדו בסערה

חבלות שנגרמו לרכב בשל מעשה זדון כמו שריטה, השחתה וכו',,,

להתקשר לחברת הביטוח / סוכן - ולבקש עזרה והכוונה.

או לטפל לבד - אבל במידה ויהיו נזקים אח"כ - יהיה קשה לתבוע אותם

(קורוזיה ופגיעה בחיישנים ובמחשבי הרכב וכריות האוויר.)

 

יש שטיפות לרכב, המתמחות בשאיבת רכבים אחרי הצפה, ויש חברות המתמחות בכך.

בצע חיפוש ברשת.

יש לבדוק גם מדוע הרכב הוצף - אולי יש נזק בגומיות האטימה ברכב.

אם באזור נפגעו בהצפה עוד רכבים, כדאי לצלם ולהראות כי זו בעיה של רבים.

גם לעיריות יש אחריות לדאוג לניקוז הגשם - ואפשר להגיש תביעה כנגדן במקרה הצפה.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...